וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איפה אכל סקוט דיסיק?

רונית מטיאס

20.7.2016 / 14:20

לילך אשר טופילסקי מטפסת, יוסי ורשבסקי משיק, משפחת שמלצר מארחת, אורן רווח ואלי גיספאן מכריזים

7 פסנתרים

דניאלה לוגסי, גיל שוחט, מרינה מקסימליאן בלומין, רמי קליינשטיין. רונית מטיאס,
דניאלה לוגסי, גיל שוחט, מרינה מקסימליאן בלומין, רמי קליינשטיין/רונית מטיאס

המנצח והמוסיקאי גיל שוחט השיק בביתה של אשת העסקים רייצ'ל ויצמן, את פתיחת אירועי הקיץ למופע 7 פסנתרי כנף, במה אחת, שיגיע לראשונה לקיסריה. במופע מארח שוחט זמרים ונגנים מובילים. המופע נולד בעקבות הצלחת המופע "7 פסנתרי כנף, במה אחת +". במופע מזמין שוחט את הקהל למסע בנתיבי המוסיקה משירי הזמרים המשתתפים, דרך אלתורי ג'אז פרועים, ועד יצירות קלאסיות אלמותיות של מלחינים ידועים וקטעי אופרה.

גבי ורחלי בן גלים, דניאלה לוגס ועומר שווילי. רונית מטיאס,
גבי ורחלי בן גלים, דניאלה לוגס ועומר שווילי/רונית מטיאס

שוחט סיפר כי במהלך הקריירה שלו עלה על בימת קיסריה כאורח, ובאירועים קלאסיים בלבד, ותמיד חלם על מופע מחבק משלו ולא רק לקהל הקלאסי, אלא לכל הקהלים והגילאים, קונצרט שיתאים לכולם. מלבד קיסריה יעלה המופע בגן הפסלים במוזיאון ישראל בירושלים ובפארק תמנע במסגרת אירועי פאזה מורגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רינה שביט, רמי קלינשטיין רייצל ויצמן. רונית מטיאס,
רינה שביט, רמי קלינשטיין רייצל ויצמן/רונית מטיאס

במוסיקליים: אבי פרנקנטל, מבעלי מחלבת כפיר ואשתו עו"ד שרון פרנקנטל, בעלת מרכז רפואי "מדיקל-פרו" ברמת-גן; רקפת ועו"ד לירון אלדר; ציפי שוחט, אימו של גיל; עדה וקובי אושרת; עתליה שמלצר וביתה עופרה רייך שמלצר, מבעלי שלמה סיקסט; קרן פרנסס; זמרת האפרה דניאלה לוגסי שתופיע עם שוחט ובעלה איש העסקים עומר שווילי.

רקפת ולירון אלדר, אבי ושרון פרנקנטל. רונית מטיאס,
רקפת ולירון אלדר, אבי ושרון פרנקנטל/רונית מטיאס

חשמל באוויר

לילך אשר-טופילסקי, עופר בלוך, אורית אלסטר. יוסי וייס,
לילך אשר-טופילסקי, עופר בלוך, אורית אלסטר/יוסי וייס

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל, אירח בארובה שבאורות רבין בחדרה את לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט; אורית אלסטר, ראש החטיבה העסקית; אורי טוויג, ראש אגף חברות גדולות; דן טריסטר, מנהל חדר העסקאות ונציגי החטיבה העסקית. אחרי סקירה מקיפה עלו כולם לארובה המתנשאת לגובה של כ-300 מטרים.

אשר-טופילסקי ציינה שמעולם לא ביקרה בישראל על מתקן בגובה כזה. הקבוצה התפעלה מהפרויקט הלאומי להפחתת הפליטות. בלוך ציין כי כדי להבין את סדר הגודל של הפרויקט אפשר להשוות אותו להקמת המוביל הארצי.

סינים סינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסי שמלצר, צאן האו, עתליה שמלצר ואלדד ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

צאן האו, מושל מחוז יונאן שבסין, ביקר עם משלחת אנשי עסקים ושלטון סיניים במשרדי קבוצת שלמה שבצריפין. לקבוצת שלמה עסקים מפותחים עם מחוז יונאן, תדיראן טלקום שבשליטת אפקון, מקבוצת שלמה, החלה פעילותה העסקית בסין ב-1996, החברה מוכרת מערכות טלפוניה ותקשורת אירגונית מתקדמת.

במארחים: עתליה, טובי ואסי שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה; ישראל רייך, יו"ר אפקון; ג'רי שנירר, מנכ"ל אפקון; אלדד ברק, מנכ"ל תדיראן טלקום. ובחו"ל.

סימהMAC חתונה

אורן רווח, רוית אסף, אלי גיספאן. לירון כהן אביב,
אורן רווח, רוית אסף, אלי גיספאן/לירון כהן אביב

אורן רווח, יו"ר אסתי לאודר קומפניס; אלי גיספן, מנכ"ל MAC ישראל; ורוית אסף, בעלת בית ספר לאיפור ומקצועות היופי של שמה, השיקו במרכז ההדרכה של אסתי לאודר ברמת החייל שיתוף פעולה בין מותג האיפור הבינלאומי MAC , לרשת בתי הספר של אסף. במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי, ישלבו שני הגופים ידיים במטרה לאפשר לתלמידי הקורסים לקבל הזדמנות להשתלב בתעשייה ולעבוד ברשת MAC.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון, שהוא חלק מאסטרטגיית התמיכה של מותג MAC בתעשיית האיפור בארץ ובעולם, במסגרתו יכשירו את הדור הבא של המאפרים בישראל. במהלך ההשקה חשף צוות ההדרכה של MAC בפני תלמידי בית הספר את הטרנדים המובילים באיפור לסתיו חורף 2016 כפי שהוצגו על מסלולי שבועות האופנה המובילים בעולם.

יהלומים במגדל

עומדות הניה נור אורית מור סיניבר, יושבות-רוני נמדר רינה בן יהודה. רונית מטיאס,
עומדות הניה נור אורית מור סיניבר, יושבות-רוני נמדר רינה בן יהודה/רונית מטיאס

היזמית והמעצבת רוני נמדר, בעלת מותג התכשיטים
Roni N. Jewellery שחזרה לישראל לאחר 10 שנות פעילות באסיה והפעלת חדרי תצוגה בעולם השיקה אתמול את סבב תערוכות קולקציית הקיץ בביתה של רינה בן-יהודה, מנכ"לית ובעלת קבוצת מגזיני עיצוב ו"מגזינה" בפארק צמרת בתל-אביב.

במשיקות: הפרסומאית יפית גרינברג; נאווה רביד; יעל רב-הון, מנכ"לית אבוט; הניה נור, מבעלי קבוצת נור; סמדר נמרודי, יו"ר מלונות רימונים; עדה תומר; רחלי עטייה; והאדריכלית מיכל ודש.

יאסו ביאסו

אביב משה ומור אשכנזי. רונית מטיאס,
אביב משה ומור אשכנזי/רונית מטיאס

מסעדת "יאסו" בתל-אביב, נסגרה שלשום לטובת יום הולדת 4 למסעדה. המוזמנים נהנו מארוחת ערב של שף הבית אביב משה, אוזו והופעה של סטלוס ועופר חן. במקביל ליום ההולדת למסעדה, נערכה על מרפסת המסעדה מסיבת יום הולדת לדנה דנקנר, ובבר הפנימי נערכה יום הולדת 24 לשי מיקה, זוכת האח הגדול.

איה אשכנזי וורד רוז. רונית מטיאס,
איה אשכנזי וורד רוז/רונית מטיאס

בחוגגים: אורלי ונוחי דנקנר; רוני מאנה וג'ני צרווני; קובי לפידות, מבעלי קבוצת לפידות שגיסו הוא מבעלי המסעדה; איש העסקים מור אשכנזי, מבעלי יאסו ואשתו איה; הצלמת והמעצבת ורד רוזן.

שרלי בוגנים, סנדרה רינגלר שלי גפני. רונית מטיאס,
שירלי בוגנים, סנדרה רינגלר שלי גפני/רונית מטיאס

פישר מאתגר

סיגל בראון, קרן פלס, אלי פישר,  נורית הראל. ענת מוסברג,
סיגל בראון, קרן פלס, אלי פישר, נורית הראל/ענת מוסברג

בגלריה זואה ע"ש דבורה פישר נפתחה תערוכה המשלבת אמנות טלאים בהשראת הסביבה יצירות אמנות קלאסית ועבודות טלאים של דבורה פישר ז"ל.

במשיקים: קרן פלס, פרזנטורית תשלובת פישר; ד"ר אלי פישר, נשיא ומייסד תשלובת ד"ר פישר; בנותיו נורית הראל וסיגל בר-און, יו"ריות משותפות ; דורון פולק, אוצר התערוכה.

פישר ערך לפלס סיור בתערוכה וסיפר לה על הגלריה בה מתקיימות תערוכות בנושא חברתי במטרה להעלות לסדר היום הציבורי נושאים חברתיים שאינם זוכים לחשיפה. חלק מהכנסות המכירה למימון פיתוח פרויקטים אתגריים חדשים בעמותה.

רואים בלופה

עופר רוזנבאום וליאור מנור. שונית וייס,
עופר רוזנבאום וליאור מנור/שונית וייס

עופר ויורם רוזנבאום, מנכ"לים משותפים "לופה", ארחו את לקחותיהם לפרינט פארטי בין מכונות הדפוס. השניים חשפו את הספר ההולנדי-ספר הפרימיום של לופה, נתנו הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הדפוס של לופה, הציגו את מכונות הדפוס המתקדמות ביותר בארץ מבית אינדיגו, וספרים שהודפסו מהאפליקציה המהפכנית לטלפון באמצעותה ניתן לעשות ספר תמונות אמיתי מודפס בכמה דקות. אמן החושים ליאור מנור ריגש עם מופע על חושי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאור מנור יורם רוזנבאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולה

גדעון כהן ומור סילבר. גיא זלצר,
גדעון כהן ומור סילבר/גיא זלצר

גדעון כהן, מנכ"ל, מייסד ומבעלי חברת גדעון קוסמטיקס, השיק במסעדת "התרנגול הכחול", את מותג טיפול וטיפוח- OLAPLEX – מותג פורץ דרך, המיועד לשיקום שיער פגוע אחרי טיפולים כמו צביעה, הבהרה ועוד.

כהן סיפר בגאווה כי 4 חברות ישראליות התחרו על המוצר והיום הם נמצאים כמעט בכל המספרות מאחר והם נותנים מענה לכולם. הפרזנטורית מור סילבר קפצה לספר למוזמנים על המהפך שעברה.

ארוחה עסקית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדב לוי וסקוט דיסיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדב לוי מנכ"ל חברת אם. סי. אמ אנטרטיימנט העוסקת בניהול אומנים ושיווק באמצעות מובילי דעה סעד עם סקוט דיסיק בארוחת ערב שערכה משפחת נקש במסעדת TYO. בין צ'ייסר לסושי, דנו בהדים שעורר קמפיין השיווק של אפליקציית בליינדספוט.

ערב קודם סעד דיסיק אורחו של נקש, בארוחה בחדר הפרטי של מסעדת QUATTRO של השף אביב משה עם בניו של נקש אריאל ושאול.

איזה יופי

גיא פינס וגילי נויהאוס. רונית מטיאס,
גיא פינס וגילי נויהאוס/רונית מטיאס

חברת "פינס גלעדי" בשיתוף מעצב התכשיטים גילי נויהאוס ערכו בסינמטק בת"א, הקרנת בכורה ל"שקר היופי" - סרטה הדוקומנטרי של הבמאית ענבר כהן ארבל, בהפקת "פינס גלעדי" ל-ערוץ 10. הסרט מלווה 5 נשים שהיו דוגמניות מובילות, ומלווה אותן היום.

גיא פינס וגילי נויהאוס. רונית מטיאס,
ענת בירן פרוסט, ענבר כהן ארבל, , נעם פרוסט/רונית מטיאס

נויהאוס שהציג במקום את קולקציית התכשיטים שלו אמר כי התכשיט הוא החבר הטוב ביותר של האישה בכל זמן וגיל ומוסיף יופי וביטחון עצמי.

במשיקים: יוסי ורשבסקי, מנכ"ל הערוץ ; המפיק מוטי רייף; גיא פינס; מעצב האופנה ירון מינקובסקי; וכוכבות הסרט: ענת בירן פרוסט וביתה נעם; ענת זמיר, סמדר גנזי, סמדר קלצ'ינסקי, ורונית ויגלר.

בקטנה

+ סמסו מזל-טוב ליובל גור מנהל השיווק החדש של שטראוס מים ישראל. ינהל את אגף השיווק האמון על חיזוק ערך המותג בשוק המים בישראל הובלת האסטרטגיה השיווקית לחברה ולמוצריה, יצירת ביקושים, קידום החברה בזירה הדיגיטלית, ושביעות רצון לקוחות קיימים.

+במרכז הרפואי לגליל, נערך בשיתוף האגודה בישראלית לסוכרת יום עיון לקהילה בנושא המודעות לסוכרת.
לרשות הציבור הועמדה ניידת לבדיקת רמות סוכר.

+ פרופ' עדו ברסלבסקי, ראש החוג לביוטכנולוגיה של האוניברסיטה העברית ויו"ר אקדמי כנס המזון, העניקה לאירית גל, מנהלת איכות תשלובת ופרויקטים טכנולוגים עתידיים בחברת זוגלובק, את פרס מצוינות מטעם איגוד תעשיות המזון.

+ יעל ויארוך, מנהלת שיווק גולדסטאר, השיקה את פסטיבל בירה גולדסטאר שהתארח לראשונה בלייב פארק ראשון-לציון. ניר גל, מנהל שיווק טמפו אמר כי מותג גולדסטאר גאה להמשיך ולתמוך במוסיקה ישראלית ולהמשיך מסורת מפוארת בתחום הפסטיבלים לקהל הרחב שני עשורים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully