וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה הקשר בין דביר בנדק וליצ'י?

רונית מטיאס

27.7.2016 / 13:23

מה עשו בכירי זוגלובק, מה חגגו במסעדת פורטו בשרונה, איזה מותג אופטיקה יושק בקרוב בדיוק אופטיקס, מה השיקו זכייני מותג McGregor

רואים עתיד

רוסריו טוסקנו ארז כהן. אור גפן,
רוסריו טוסקנו ארז כהן/אור גפן

ארז כהן, מנכ"ל ובעלים דיוק אופטיקס, יבואני מותגי משקפי פרימיום, אירח השבוע את רוסריו טוסקנו, סמנכ"ל המכירות העולמי של מותג משקפי השמש DITA. בין ים המלח למסעדת מחניודה בירושלים דסקסו השניים את הצלחת המותג בקרב הקהל הישראלי ואת ההשקה הבאה של קולקציית כריסטיאן רוט מבית המותג בארץ והרחבת הפעילות בשנה הקרובה.

בוקר נוצץ

מאיר אהרונסון ומיה מילצקי. שוקה כהן,
מאיר אהרונסון ומיה מילצקי/שוקה כהן

מיה מילצקי, סמנכ"לית שיווק קבוצת סיטי-טיים, השיקה במוזיאון רמת-גן לאומנות ישראלית את מותג התכשיטים DIAMONFIRE – DF הנמכר בלמעלה מ-17 מדינות בעולם.

המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של קייטרינג גוסטו של השפית סברינה ולדמן כוכבת משחקי השף, ומיצג אינטראקטיבי בחדר חושך שעוצב במיוחד לאירוע, בו נחשפה קולקציית התכשיטים שתשווק בקניונים נבחרים ברחבי הארץ.

במשיקים: הפרזנטורים של המותג מיקי בוגנים ואילנית לוי שנקעה את רגלה יום קודם בצילומים למותג, מה שלא הפריע לה לטוס בתום האירוע לנופש בבולגריה. מאיר אהרונסון, מנהל המוזיאון והאוצר הראשי, סיפר על היצירה "דיוקנה של מריה צטלין" של האמן ולנטין סרוב מ-1915, שנמצאה לאחרונה במחסן המוזיאון.

היצירה היא חלק מאוסף אמנות רוסית ע"ש מריה ומיכאל צטלין, שנתרם לרמת-גן להקמת מוזיאון לאמנות רוסית בעיר. המוזיאון הזמין מכריסטי'ס לונדון מעריך לבדיקת שווי היצירה שנאמד ב-2.4 מיליון פאונד, והמוזיאון מכר אותה ב-8.2 מיליון פאונד במכירה פומבית בכריסטי'ס לונדון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ערכים אופנתיים

איה מילשטיין ויואב בסון. רונית מטיאס,
מאיה מילשטיין ויואב בסן/רונית מטיאס

.מאיה מילשטין ויואב בסן, זכייני מותג אופנת הקז'ואל האמריקני McGregor לגברים, נשים וילדים, ערכו בחנות בקניון עזריאלי בתל-אביב קוקטייל הכרות עם ערכי מורשת המותג שבאה לידי ביטוי בעיצוב החנויות ברוח המותג-וינטג' חמים, וטפט משובץ כמו בסקוטלנד. בסן סיפר כי החנות הבאה תפתח בגינדי ובהמשך צפויות להיפתח 3 חנויות נוספות מחוץ לתל-אביב.

מותג McGregor נוסד ב-1921 בניו-יורק, והרשת מפעילה סניפים בארה"ב ובאירופה. בין הפריטים שהציג קולקציית חולצות ראלי מונקו ACM - Auto Mobile Club Monaco בהשראת אירוע ראלי מונקו, המיוצרת במהדורה מוגבלת לכבוד אירועי ראלי מונקו הנחגגים פעמיים בשנה. גם ישראל זוכה לקבל מספר חולצות, אם כי חולצה מס' 1 שמורה תמיד לנסיך אלברט וממספר 9 חברי ההנהלה בחו"ל.

בייביז בנמל

חיים אוחיון ושלום מיכלשווילי. שוקה כהן,
חיים אוחיון ושלום מיכלשווילי/שוקה כהן

שלום מיכאשווילי, שנכנס לאחרונה לעסקי הצעצועים עם מותג צעצועי הילדים TOYZ, מרחיב אחיזתו בשוק. השבוע השיק ביפו עם שימי שרגא, מבעלי קבוצת מחסני הנמל, עם זוגתו ענבל שלוי ועדי הימלבלוי, את babiez בנמל-חנות קונספט לחדרי תינוקות. לחנות שתי קומות, כשקומת הכניסה מעוצבת מ-6 חדרי תצוגה שונים, מעוצבים מ-א עד ת.

עדי הימלבלוי, ענבל שלווי, שימי שרגא, שלום מיכלשווילי. רונית מטייאס,
עדי הימלבלוי, ענבל שלווי, שימי שרגא, שלום מיכלשווילי/רונית מטייאס

מאחורי הקונספט העיצובי עומדות האימהות הטריות עדי הימלבלוי וענבל שלוי, שחוו את הצורך בקונספט כולל לאימהות צעירות שהולכות לאיבוד בין חנויות הריהוט, האביזרים, טפטים, ועוד, והחליטו שיש לתת מענה כולל תחת קורת גג אחת.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. שוקה כהן,
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר/שוקה כהן

במשיקים: רוני מאנה וג'ני צ'רוואני; עדי רונן, מייסדת אתר עדיקה; אור לובושיץ, מבעלי קבוצת G- GROUP ; נדב פלד, בעלה של הימלבלוי ומבעלי מסעדת גורדוס; בן מוסקל; אסף זמיר, סגן ראש עיריית תל-אביב וזוגתו מאיה ורטהיימר; שלום ורונן חזן, מבעלי רונלייט יבואן LG; שלום וחיים אוחיון, בעלים חברת המדיה להריוניות DNA

פינו בינוי

מוטי פלד שלמה ונטורה ערן לשם וערן שקד. שרונה גיא,
מוטי פלד שלמה ונטורה ערן לשם וערן שקד/שרונה גיא

מוטי פלד ושלמה ונטורה, מבעלי מנהל מגורים ישראל, וערן לשם וערן שקד ממשרד סי טי בי אדריכלים, נפגשו השבוע באירוע מכירות למתחם יונייטד שרונה שזכה לכינוי המתחם היקר ביותר במדינה. האירוע נערך בקפה הצופה ללוקיישן בו יוקמו המגדלים, צמוד למגרש החניה ומשקיף אל מבני רשות השידור המיועדים לפינוי. במהלך האירוע נמכרו 10 יחידות מגורים ומסחר.

טוסקנה בשרונה

סוואט, בועז קול, רייצ'ל ויצמן. רונית מטיאס,
סוואט, בועז קול, רייצ'ל ויצמן/רונית מטיאס

איש העסקים בועז קול, מבעלי מסעדות פורטו, ערך השבוע השקה שקטה למסעדה החדשה בשרונה תל-אביב, שנפתחה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. המסעדה החדשה מצטרפת למסעדת "פורטו" שנפתחה לפני שנתיים בנמל תל-אביב- בית האוכל האיטלקי הראשון בנמל.

פורטו שרונה תל-אביב, ממוקם בבית טמפלרי בן 3 קומות המשתרע על כ-450 מ"ר. השטח החיצוני כולל פיאצה חיצונית, קומת מסעדה, חדר פרטי לאירועים, ומרתף פיצות ייחודי בו ניתן ליהנות מפיצות שף באפייה מסורתית.

פסיפס בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאב אלקין, איתי בצלאל ומאיר תורג'מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים, הקרן לירושלים והחברה הממשלתית לתיירות, השיקו את "ירושלים של פסיפס"-פרויקט תיירות בקארדו ברובע היהודי בירושלים.

במשיקים: זאב אלקין, השר לירושלים ומורשת; מאיר תורג'מן, מ"מ ראש עירית ירושלים; משה לאון, חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים; דני מימרן, מנכ"ל הקרן לירושלים; איתי בצלאל, מנכ"ל החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי.

קפה עם ברטה

דגמרה רזינסקה ברטה ולנה אנטוניוק. דודי חסון,
דגמרה רזינסקה ברטה ולנה אנטוניוק/דודי חסון

מעצבת שמלות הכלה ברטה ערכה בסטודיו הדגל שלה באשדוד הרמת כוסית לרגל השקת קולקציית שמלות ערב קוטור המיועדת בעיקר לשוק הבינלאומי. ברטה נחשבת למעצבת מהמובילות בעיצוב אופנה עילית לכלות High End ונבחרה ע"י המגזין ELLE SPOSA האיטלקי, לאחת מחמשת מעצבי שמלות הכלה המובילים בעולם. לברטה 80 סניפים בעולם המוכרים את עיצוביה, ביניהם Saks 5th Avenue ו-Nordstrom בארה"ב ו-The Wedding Club בשכונת Knightsbridge היוקרתית בלונדון.

החיים שלנו ליצ'י

דינה נבות ודביר בנדק. אילן בשור,
דינה נבות ודביר בנדק/אילן בשור

לאחרונה התרבו הפרסומים על הסכומים הגבוהים שנמצאים בעו"ש חשבונות הבנק של הציבור. בנק מזרחי טפחות בדק ומצא שלא רק שהציבור לא חוסך, הוא נוטה לבזבז את הכסף בחשבון העו"ש שלו. הבנק יצא בקמפיין חדש לפיקדון ליצ'י מסדרת פיקדונות "פרי השעה". את הקמפיין מוביל הפרזנטור דביר בנדק שבמהלך הצילומים דיבר עם דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של הבנק על החיים ועל ליצ'י, מסתבר שלקראת התפקיד חקר בנדק את עולם הליצ'י וגילה שבישראל נמכרים שני סוגי ליצ'י, כשהמומלץ הוא בעל הקליפה הדקה יותר.

בקטנה

+גיל שרצקי, מנהל הפעילות הבינלאומית ב"איתוראן", חתם לאחרונה עסקה עם חברת "פיליפ מוריס" אוקראינה על התקנת 300 מערכות איתוראן SAFETY בצי כלי הרכב של מנהלי החברה. מערכת איתוראן SAFETY-פיתוח ייחודי ובלעדי של החברה לניטור התנהגות הנהג בזמן הנסיעה.

שרצקי אמר שנציגי החברה זומנו לדיון הפרלמנט האוקראיני, לדיון במסגרת שבוע הבטיחות בדרכים באוקראינה.

+ הסטארט-אפ EyeControl של היזמים אור רצקין, איתי קורנברג ושי ראשוני, ייצג את ישראל בתחרות כלל עולמית THE VENTURE של וויסקי שיבאס ריגאל, התחרות נועדה לאתר מיזמים מבטיחים בעלי השפעה חברתית בעולם לשנת 2016.

+ הנהלת TLV Fashion Mall בבעלות גינדי השקעות, ריבוע כחול נדל"ן, ומשה ויגאל גינדי, חתמה עם קבוצת "אירני קורפ" על כניסת מותגים בינלאומיים, לחלקם זו החנות הראשונה בישראל. קבוצת אירני קורפ שכרה שטח כולל של 1,900 מ"ר ובהשקעה של 22 מיליון שקלים. בין המותגים: Juicy Couture, Calvin Klein, Rag and Bone (SIS), Michael Kors, Armani Exchange, Hugo Boss (SIS) עבור מותגי Bone Juicy Couture, Calvin Klein, Rag and .

Wix= השיקה אתמול את ה-Pro Gallery -תחרות ראשונה מסוגה במסגרתה לקוחות Wix יוכלו לצלם את שער המגזינים BRIDES או Condé Nast Traveler או לשמש כעוזרי צלם לשער של Vanity Fair. במהלך ימי התחרות, לקוחות Wix יגישו פורטפוליו עבודות שלהם כפי שמוצג באתר החינמי שלהם שייבחן על-ידי המנהלים הקריאטיביים והעורכים של Condé Nast ביניהם: סוזן וויט, מנהלת הצילום של מגזין Vanity Fair, ג'ניפר וולטר, המנהלת הקריאטיבית של מגזין BRIDES ויולנדה אדוורדס, המנהלת הקריאטיבית של המגזין Condé Nast Traveler.

בתום התחרות, עורכי שלושת המגזינים יבחנו את העבודות, הזוכים יוזמנו לסט הצילומים ויזכו לחשוף את סיפורם האישי במגזין.


+חברת זוגלובק מעבירה בימים אלה את המרכז הלוגיסטי שלה לפתח-תקוה, במקום בו הוקם בעבר אחד המרכזים המיתולוגים של חברת שטראוס. איציק ברוורמן, ראש עיריית פתח-תקוה זימן את אלי זוגלובק, פיני קמרי, מנכ"ל קבוצת זוגולובק ואורלי זהבי, עוזרת המנכ"ל והעניק להם את רישיון העסק בעיר, והם הזמינו אותו כאורח כבוד לביקור במרכז הלוגיסטי החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully