וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמה תשמיד קורנפלקס: "הזיהום לא הגיע לצרכנים"

אחרי תלונות קמעונאים וצרכנים על מחסור במוצרי "קורנפלקס אלופים" ו"דליפקאן" התברר כי חברת יוניליוור-תלמה הורתה על השמדת האריזות בעקבות זיהום מבלי ליידע את הציבור.. החברה: "לא שיווקנו את המוצרים". צפו בדיווח באולפן וואלה! NEWS

צילום: עומר שליט, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

"מוצרי חברתנו אשר נמצאים בשוק בטוחים לחלוטין לשימוש", כך אומרת הבוקר חברת יוניליוור-תלמה בעקבות הפרסום על כך שהחברה עצרה את היצור של "קורנפלקס אלופים" ו"דליפקאן" עקב זיהום שנתגלה בהם. "בעקבות פניות שקיבלנו מהתקשורת ומאחר ונוצרה אי בהירות, ברצון חברתנו להבהיר כי במסגרת בקרת האיכות העצמית של החברה נמצא זיהום משני באחד מקווי היצור במפעל הדגנים שגרם לאי עמידה של מספר לא גדול של מוצרים בדרישות המיקרוביאליות המחמירות של חברתנו, ולכן החלטנו ביוזמתנו שלא לשווק את המוצרים הללו", נמסר מהחברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורנפלקס של תלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ההודעה התפרסמה רק אחרי שנושא הזיהום במפעל של מוצרי "תלמה" נחשף בתקשורת. יוניליוור לא דיווחו לציבור או לקמעונאים על הסיבה למחסור במוצרים המדוברים, וגם במשרד הבריאות לא קיבלו כל דיווח.

ממשרד הבריאות נמסר כי "מבירור מול החברה עולה כי במסגרת בקרת האיכות העצמית של החברה נמצאה חריגה מיקרוביולוגית בשל זיהום משני בקו הייצור . החברה הקפיאה את שווק המוצרים הללו. כיוון שהמוצרים לא יצאו מהמפעל לדרכי השיווק, אין חובה לפרסם הודעה לציבור".

"הבעיה הגדולה היא שאין נהלים ברורים במדינת ישראל בכל הקשור לדיווח על פגמי היצור", טוען רונן רגב כביר, מנכ"ל אמון הציבור. "משרד הבריאות היה אמור להיות המפקח על איכות המוצרים וגם על מנגנון הפיקוח הפנימי של החברה. זה שהחברה עצרה את היצור, מהלך נכון וחשוב, אבל באחריותה היה ליידע את הציבור וכמובן את משרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully