וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה ישראלית בזול – כעת ברכישת און ליין

28.7.2016 / 10:53

מסקרה ב-8 שקלים, אי ליינר ב-7 שקלים, צלליות ב-6 שקלים ושפתון ב-4.50 – המוצרים של רשת ביוטיקייר כעת גם באתר הסחר האלקטרוני. אבל על המשלוח תשלמו יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת Beautycare (ביוטיקייר) למוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט משיקה אתר סחר אלקטרוני חדש ובו תציע מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון של אביזרים. באתר תינתן אפשרות להזמין מוצרים לפי גוונים וגדלים, יהיה קלוז אפ על מוצרים, הוספה לעגלת הקניות ויצירת WISH LISTלעתיד. מחירי כל מוצרי האיפור והנלווים נעים בין 1 ל 39.90 שקל.

דוגמאות למחירים:

לק ציפורניים ב-4.5 שקל
ליפגלוס עמיד ב-7.90 שקל
שפתון ב-4.50 שקל
עפרון צללית מינראלי 3.50 שקל
מסקרה 8 שקל
פלטה של 56 צלליות 39.90 שקל

בעוד המוצרים זולים במיוחד, את הכסף הגדול באתר הזה תוציאו על משלוח. לרוכש הדיגיטלי מוצעות שלוש אופציות למשלוח באתר: דואר רשום, דואר שליחים ושירות Click2Post אשר מושק לראשונה לאחר ביצוע של פיילוט משותף בין רשות הדואר ורשת ביוטיקייר ואשר באמצעותו מתקבל המשלוח בתוך 48 שעות.

דמי משלוח:

דואר רשום – 19 שקל
Click2Post 22 שקל
דואר שליחים עד הבית 30 שקל

הכרזה על הקמת אתר למסחר אלקטרוני במסגרת הכנס התקיימה היום במסגרת הכנס השנתי eCommerce 2016 למסחר דיגיטלי בישראל. לרשת "ביוטיקייר" 24 סניפים בארץ, וותק של 24 שנים וניסיון בעולם האיפור, הטיפוח והקוסמטיקה. חנות האונליין תיפתח לקהל הרחב ב-1 באוגוסט, והיא תציע מגוון של כ- 2,500 פריטים אשר מהווים חלק מכריע מקרב המוצרים המוצעים על מדפי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully