וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מקימים עסק קטן והופכים חלום למציאות?

מערכת וואלה בשיתוף בנק הפועלים

17.8.2016 / 7:39

הקמתם עסק חדש? מומחי בנק הפועלים מספקים כמה עצות בנוגע לשאלה הראשונה שעומדת מולכם: איך להתחיל?

מערכת וואלה!

הקמת עסק חדש ? מזל טוב. אין ספק שהיציאה לדרך עצמאית היא מרגשת וטמון בה פוטנציאל לצמיחה והגשמה. אבל עכשיו מתחילה העבודה הקשה. נציגי בנק הפועלים ישמחו ללוות אתכם בצעדים הראשונים עם כמה טיפים חשובים להקמת העסק החדש שלכם.

קודם כל חשיבה קדימה

בהקמה וניהול עסק קטן, חשוב שיהיה תכנון והיערכות מוקדמת. עליכם לדעת לחשב היטב את הצעדים קדימה, גם מבחינת תזרים המזומנים, וגם מבחינת התוכנית השיווקית. אז מה עושים? בונים תכנית ובה אתם קובעים מטרות ויעדים, ומתכננים בקפידה את המבצעים והפרויקטים החשובים לביצוע לשנה הקרובה. בניית תוכנית עסקית ושיווקית מסודרת תמקד את כל העשייה ותעניק לעסק שלך פוטנציאל גבוה יותר.

זכרו שאתם לא לבד בשטח

לאן שלא תסתכלו, תראו מתחרים, מתחרים ועוד מתחרים. בניהול עסק קטן חובה להתעניין במתחרים שלכם. לא להיבהל. זכרו ששוק תחרותי יכול גם להביא לעשייה נמרצת ושיווק של העסק שלכם. תבחנו היטב את הצעדים של המתחרים, תלמדו מהם ואז תנסו לשפר ולהשתפר, ככל שזה נוגע יותר לעסק שלכם. תפתיעו, תחדשו ובסופו של דבר תופתעו לגלות שהעסק שלכם צובר במהרה קהל לקוחות נאמנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

נעים להכיר - לקוחות

תכניסו היטב לראש - לקוחות הן הנכס החשוב ביותר בעסק! תמיד נסו לחשוב על הערך המוסף שאתם מעניקים ללקוחות וכיצד אתם מציגים חדשנות ומבדלים את ההצעה שלכם לעומת המתחרים בשוק. חישבו על שירות ייחודי רק לכם, הטבה מפנקת ומיוחדת או חוויה שהלקוח יקבל רק אצלכם. יועצי בנק הפועלים ישמחו לעמוד לרשותכם ולחשוב יחד איתכם על מה שהכי טוב בשביל העסק שלכם.

אלו רק טיפים ראשונים...התחלתם ליישם את העצות האלה? אתם בהחלט על הדרך הנכונה להפוך את החלום שלכם למציאות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully