וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צרות ליוניליוור: סכין יפנית נמצאה בגלידת שטראוס

מחדל הקורנפקס שמלווה את חברת יוניליוור לא לבד: לקוח שרכש אריזת גלידת קרמבו ביתית של שטראוס, מצא בה חתיכת להב של סכין יפנית. "אני לא טיפוס דרמתי, אבל נמנע כאן אסון, ממש ככה". יוניליוור: "הגוף הזר אינו תואם את סוג החומרים שנמצאים בקו היצור"

עריכה: ניר חן

"אני לא טיפוס דרמתי, אבל נמנע כאן אסון, ממש ככה", מכריז שירן ולק, אב לשניים מתל אביב, אחרי שמצא חתיכת להב של סכין יפנית בתוך גלידת קרמבו. "ביום שבת אירחנו כמה חברים עם ילדיהם, ולקראת האירוח קניתי גלידת קרמבו של שטראוס שהילדים אוהבים", מספר שירן. "כשהילדים ביקשו עוד מנה מהגלידה, התחלתי לחפור באריזה עם הכפית, וראיתי שמשהו מבצבץ מתוכה. כשהוצאתי את החפץ מהגלידה והתסכלתי עליו מקרוב ראיתי שמדובר בלהב של סכין יפנית".

מדובר בגלידה שמכוסה בשוקולד מלמעלה, כך שכדי לראות מה יש בתוך הגלידה, צריך לפצח את השוקולד. "אחרי שהילדים כבר אכלו מנה, שירן הלך להביא להם מנה נוספת ופתאום קרא לנו לבוא ולראות מה הוא מצא בתוך הגלידה. הסתכלנו וראינו את הלהב", אמר ברני ארדוב, חבר של שירן שהתארח בביתו באותה העת.

"היינו מזועזעים וניסינו לחשוב איך הסכין הגיעה לשם", מספרת רוית, אשתו של ברני. "כששללנו את כל האפשרויות הבנו שהסכין הגיעה בתוך האריזה של הגלידה. התחושה הייתה שגילינו כדור של אקדח בתוך הגלידה. אני פוחדת לחשוב מה היה קורה אם איזה ילד היה בולע את הלהב חס וחלילה. זה ממש לא נתפס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להב של סכין שנמצאה בגלידת קרמבו של שטראוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירן רכש את האריזה של גלידה בסניף רמי לוי ביבנה וביקש לציין שאין לו כל תלונה לגבי הסניף. "אני לא טיפוס שמתעסק בדברים האלה, מבחינתי לשכוח מהסיפור הזה ולהמשיך הלאה. אני חושב שלקח לי כמה ימים לעכל את חומרת המקרה הזה".

אבל רווית לא הרפתה מהאירוע ופנתה בעצמה לשירות הלקוחות של חברת יוניליוור, המשווקת את גלידות שטראוס. היא העבירה את פרטי המקרה ואת הטלפון של שירן לנציג החברה, וזה יצר קשר עם שירן והודיע שעל פי הנוהל שליח אמור להגיע לביתו כדי לאסוף את המוצר. ואולם אריזת הגלידה המקורית נזרקה לפח כבר באותו היום.

מחברת יוניליוור נמסר בתגובה: "הגורם הזר הועבר אלינו ע"י הצרכן. אנו בודקים כיצד הגיע אל המוצר על אף שאינו תואם את סוג החומרים שנמצאים בקו היצור ועל אף מנגנוני הבקרה הכוללים גלאי מתכות. כבכל פנייה, נהיה בקשר עם הצרכן לשביעות רצונו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידת קרמבו של שטראוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully