וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך כבשו אפליקציות המוסיקה את לב המאזינים?

9.8.2016 / 13:17

אפל מיוזיק, יוטיוב, פנדורה, מיוזיקס - אפליקציות המוסיקה עוזרות להפוך את המכשיר הנייד הצמוד אלינו לסיפריית מוסיקה איימתנית

בחורה עם אזניות. ShutterStock
בחורה עם אזניות/ShutterStock

לפי כל התחזיות, העידן הטכנולוגי נמצא רק בראשיתו וחברו הטוב ביותר של האדם בשנים האחרון, הסמארטפון, עתיד להפוך לחלק בלתי נפרד מגופנו. את המצלמה הוא כבר מזמן החליף וגם ה-GPS ברכב ואת הפנס, המחשבון ויומן האישי ומה לא? בלי לשים לב, הוא גם משתלט על צריכת הבידור והפנאי באמצעות אפליקציות משוכללות שיודעות למקד טעם אישי בכל פרמטר.

מוסיקה למשל. MP3? MP4? אייפוד? כדאי שתפתחו את האוזניים ותתחילו להתעדכן. הסמארטפון הוא נגן המוסיקה הכי טוב שתמצאו ולא כי טרחתם להוריד לתוך כרטיס הזיכרון שלו את הלהיטים האחרונים של אדל או שלמה ארצי. הסיבה פשוטה יותר: ספריות המוסיקה הענקיות והפלייליסטים הכי גדולים התחפשו לאפליקציות פשוטות להורדה, וזה עוד כלום. הבשורה הכי טובה היא שזה לא עולה לכם ג'יגה.

כל שיר או מנגינה שאי פעם חיפשתם מאוחסן בשרתי ענן וכעת רק נותר לשים את האצבע ולהתחיל לנגן. אבל לפני כן, הנה האפליקציות המוסיקליות שיעשו לכם סדר בתיקייה.

אפל מיוזיק – האפליקציה הגדולה ביותר שקיימת ואחד ממנועי ההכנסה הגדולים ביותר של חברת אפל. ספריית המוסיקה, שכוללת 30 מיליון פריטים וגם תכניות רדיו וקטעי מוסיקה ייחודיים של אמנים שלא יצאו להפקה מסחרית, מאפשרת ליצור רשימת השמעה אישיות לכל מטרה ולרכוש אלבומי מוסיקה מלאים. האפליקציה, שעד כה היתה פתוחה לשימוש בישראל, הושקה מחדש בימים האחרונים עם לא מעט אוספים ישראלים.

זמינות הורדה – למשתמשי אפל בלבד.

מחיר – שלושה חודשים ראשונים חינם לאחריהם 20 שקלים למנוי חודשי.

יוטיוב מיוזיק – כמובן שהנמסיס גוגל לא יכולה להישאר מאחור ולראות את אפל שרה לעצמה שירי הלל. האפליקציה של יוטיוב אמנם מאפשרת למורידים אותה גישה למיליוני הקליפים בערוץ המפורסם אבל מנויי גוגל נחשפים לפיצ'רים נוספים כמו האזנה ללא פרסומות, קליפים ניסיוניים וביצועים שלא זכו לקליפ וקשה לאתרם במקומות אחרים.

זמינות – למשתמשי אנדרואיד ואפל.

מחיר – שלושה דולרים למנוי חודשי.

מיוזיקס – מי שלקחה על עצמה בשנים האחרונות להתחרות בשתי ענקיות המדיה הללו היא חברת פלאפון, שהאפליקציה הפופולארית שלה, מיוזיקס, כוללת מעל מיליון שירים ומתבסס על מודל ייחודי של "צרוך כפי יכולתך" בתשלום חודשי קבוע ללא התחייבות, יצירת רשימות השמעה לבחירה אישית ואפילו אפשרות שיתופן למשתמשים אחרים באמצעות הרשתות החברתיות. כמו מתחרותיה בעולם, גם פלאפון חתמה הסכמי שימוש בתוכן עם אולפני ההקלטות הגדולים בעולם, מה שמבטיח גישה למוסיקה הכי חדשה ועדכנית שיוצאת לשוק במחשב או בסמארטפון.

זמינות – למנויי כל חברות הסלולאר.

מחיר: חודש ראשון מתנה, אחריו כעשרים שקלים לחודש.

פנדורה – האפליקציה הגדולה ביותר שמשדרת למאזינים מוסיקה היישר מרדיו המקוון מאלפי תחנות המשדרות ברחבי העולם. ניתן להתאים האזנה לתחנות אהובות ולאמנים באופן אישי ולכוון את האפליקציה להתחיל לנגן באופן אוטומטי כשעון מעורר מדי בוקר, רק כדי שתוכלו לפתוח את היום עם התכנית האהובה. פנדורה מאפשרת כ-40 שעות השמעה מדי חודש ללא תשלום, אחריה מתבקשים המאזינים לפתוח את הארנק.

זמינות – לכל מערכות ההפעלה הקיימות.

מחיר – חמישה דולרים לחודש.

סאונד-קלאב – האפליקציה הזאת מציעה שפע של ביצועים שאת רובם, אינכם מכירים. לא תהיה זאת הגזמה לומר שכל אמן בראשית דרכו מעלה לאפליקציה הזאת את ביצועיו, אבל מי שחושב שמדובר באוסף גדול של חובבנים טועה בגדול. מדובר באוצר גלום של קטעים מוסיקליים שחלקם הגדול מוכר לכולם כלהיטים הכי גדולים, רק שבסאונד-קלאב, יכולתם להאזין להם קודם. האפליקציה אף נותנת במה לאמנים מתחילים ומאפשרת להם להקליט שירים ולשתפם מיד עם העולם.

זמינות – למשתמשי אפל ואנדרואיד.

מחיר – ללא תשלום.

חברת פלאפון הינה בשליטת שאול אלוביץ', שהינו בעל השליטה בוואלה! NEWS

  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully