וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: הפרוייקט החדש של שאנן סטריט

רונית מטיאס

14.8.2016 / 13:47

אנדרו חורש מבעלי מאץ' ריטייל פותח, אבי לוי מנכ"ל מליסרון ספורטיבי, שמואל פלאטו שרון חברתי, זהר זיסאפל ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת תורם

נומרו אונו

אנדרו חורש וגלעד קרונר. יוני רייף,
אנדרו חורש וגלעד קרונר/יוני רייף

בסוף השבוע נפתח בקניון קריית-אונו, הסניף ה-19 של רשת H&M , מאות אנשים התייצבו בשעת בוקר מוקדמת בכניסה לחנות, כדי לזכות ולהיות בין 100 הראשונים שיצעדו על השטיח האדום ויקבלו כרטיס על-סך 50 שקלים לקניות בחנות.

קצת לפני הפתיחה לקהל הרחב, נערך בחנות קוקטייל מצומצם להנהלה ולצוות החנות, בסופו יצאו בכירי H&M לקדמת החנות, ערכו את הספירה לאחור וגזרו את הסרט ביניהם: אנדרו חורש, מבעלי מאץ' ריטייל; גלעד קרונר, מנכ"ל H&M ישראל; אבינועם אלבז, מנכ"ל קניון קריית אונו; דניאל שוורץ, מנהלת הסניף; ישראל גל, ראש עיריית קריית-אונו; רון מלכה, סגן ראש העיר.

חגיגה בנמל

הילה שוורץ זמיר ודפנה אולמן סרי. רונית מטיאס,
הילה שוורץ זמיר ודפנה אולמן סרי/רונית מטיאס

הילה שוורץ זמיר, מנכ"לית Port And Blue TLV Boutique Suites Hotel השיקה סיור חווייתי חדש בנמל תל-אביב, המוצע לאורחי המלון. מדובר בסיור בנמל תל-אביב הסמוך למלון, וגובש כחלק מהמגמה שמובילה שוורץ-זמיר, במטרה לשלב את סביבת העסקים הענפה והאטרקציות התרבותיות והקולינאריות המקיפות את המלון, כחלק מחוויית אירוח משלימה לאורחי המלון. הסיור נערך בשיתוף חברת הסיורים "התרבוש", ומשלב אלמנטים שורשיים בסיפורה של תל אביב, סיפור לידתו וצמיחתו של נמל תל-אביב והפיכתו למרכז עסקים ואטרקציות מוביל וייחודי. הסיור הסתיים בשוק האיכרים בנמל וכלל טעימות בדוכני החקלאים וקטע אמנותי עם משה פרסטר. מלון פורט אנד בלו הושק במאי האחרון בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יובל, רון, הילה, טלין גוגסיאן. רונית מטיאס,
יובל, רון, הילה, טלין גוגסיאן/רונית מטיאס

זה רק ספורט

משה רוזנבלום, בן דבש, חיים פרנקל,אבי לוי. אסף לב,
משה רוזנבלום, בן דבש, חיים פרנקל,אבי לוי/אסף לב

אבי לוי, מנכ"ל מליסרון, ומשה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון, קבעו מזוזה וגזרו את הסרט באירוע השקת ספייס-חדר הכושר החדש בקניון עופר לב חדרה. בהמשך הרימו שייק בריאות מפירות העונה להצלחת המקום עם חיים פרנקל, מבעלי רשת "ספייס"; ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן; ובן דבש, מנכ"ל עופר לב קניון שאמר כי תושבי חדרה והאזור ייהנו מחוויה מושלמת של מועדון כושר ראשון מסוגו באזור, מעוצב בסגנון אורבני, עם ציוד חדשני במחיר שווה לכל נפש. בתום החלק הפורמלי, המירו את בגדי העבודה בבגדי ספורט וקיבלו טעימת אימונים עם מדריכי הספורט במקום.

שתיה מוסיקלית

שאנן סטריט ניר גל ויעל ויראוך. שוקה כהן
שאנן סטריט ניר גל ויעל ויראוך/שוקה כהן

ניר גל, מנהל שיווק חטיבת הבירות והיין בטמפו ויעל ויראוך, מנהלת תחום בירות מקומיות בטמפו, קפצו לבקר את שאנן סטריט, חבר להקת "הדג נחש", שהקליט ג'ינגל שיוביל את הקמפיין הפרסומי החדש של בירה מכבי. הג'ינגל יעלה בדיגיטל וברדיו, עם המסרים של מכבי שניתן להעביר תחת המגבלות של חוק פרסום אלכוהול. גל, אמר כי בירה מכבי עברה בשנים האחרונות שינוי תדמיתי שהפך אותה למותג טרנדי וצעיר שמחובר לתרבות ולאומנות המקומית, ולכן בחרו להתחבר ליוצר מקומי מוערך.

מחשבים חברתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון פילץ, דני קוגן, שמואל ויואב פלאטו שרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלון פילץ, מנכ"ל הדיזינגוף סנטר; דני קוגן, מייסד אקומיוניטי; שמואל ויואב פלאטו-שרון, מבעלי הדיזנגוף סנטר, שכחו את היום בו חזרו לספסל הלימודים, מה שלא הפריע להם להתייצב ביריד מחשבים ממוחזרים (ניידים ונייחים) של מעבדת "אקומיוניטי-אקולוגיה לקהילה מוגנת", המעבדה הראשונה בישראל למחשבים חברתיים. את המיזם הקים דני קוגן, אב לבן אוטיסט, שההכרה הובילה אותו למנוף עשייה ולשינוי מקומו של האחר בחברה. במיזם אנשים עם צרכים מיוחדים, בסיוע מתנדבים, עוסקים בחידוש מחשבים של מותגים מובילים ומכירתם, כשכל הרווחים מועברים אליהם כתרומה. את מגוון המחשבים שהוצעו שביריד הגיעו לבדוק גם אלון פילץ, שמואל פלאטו-שרון ובנו יואב פלאטו-שרון.

מועדון הרימון

רייצל ויצמן, בועז רימון ואור-לי ברלב. נועה גנה,
רייצל ויצמן, בועז רימון ואור-לי ברלב/נועה גנה

אור-לי בר לב ממובילות השיח על ריבוי אהבה חופשית ויחסים פתוחים, פעילה חברתית ופרשנית "לילה כלכלי", הייתה אורחת מועדון rimon2 שהתכנס בסוף השבוע במועדון מגדל הברונזה בפארק צמרת. במהלך הערב הכריז בועז רימון, מבעלי, על הקמת קבוצת מגדלי צמרת שתרכז מובילי דעה בתחום החברה, אמנות, ועוד.

במאזינים: יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים; מיקי בריק, מבעלי בריק נורני; עידו רימון מנכ"ל rimon 2 חברת התוכן והמדיה; האמנית ריצ'ל ויצמן; שרון רמון; אשרי בר מ"טל נכסים".

בקטנה

רד, ממובילות השוק בפתרונות תקשורת לחברות תשתיות וחשמל, ממשיכה במסורת בה החלה לפני למעלה מעשור, ותרמה מלגות לימוד בסך 72 אלף שקלים ל-12 סטודנטים תלמידי מגמת מדעי המחשב באקדמית תל-אביב יפו. המלגות ישמשו בחלקן למימון שכר לימוד ובחלקן לסיוע בהוצאות המחיה של מקבלי המלגות. במעניקים: זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת שאמר כי הוא רואה בסטודנטים ממשיכי הדרך של הענף וכי הוא מצפה להשתלבותם המהירה בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, המשוועת לאנשים מוכשרים; דניאלה אילן, סמכ"לית משאבי האנוש רד; פרופ' שלמה בידרמן, נשיא המכללה; פרופ' גדעון דרור, מ"מ דיקן בית הספר למדעי המחשב.

+ במכללה האקדמית הרצוג באלון שבות בגוש עציון התקיים כנס התנ''ך הגדול בעולם בהשתתפות כ-8,000 אורחים מהארץ ומהעולם, ההרצאות שודרו און-ליין באתר התנ"ך– הגוגל של עולם התנך Hatanakh.com.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully