וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאבולה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם אתר ערוץ הספורט

14.8.2016 / 17:56

טאבולה תטמיע את המלצות התוכן שלה באתר ערוץ הספורט תוך שימוש בטכנולוגיית הפרסונליזציה שלה על מנת לייצר חוויית משתמש איכותית ומותאמת אישית לכל קוראי האתר

ערוץ הספורט. ברני ארדוב
ערוץ הספורט/ברני ארדוב

טאבולה, חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם, הודיעה על שיתוף פעולה עם אתר ערוץ הספורט sport5.co.il -. במסגרת שיתוף הפעולה, יוטמעו רכיבי המלצת התוכן של טאבולה באתר במגוון מיקומים, כגון עמודי מאמרים, עמוד הבית, נגני וידאו ועוד. כל זאת, לצד הטמעת טכנולוגיית הפרסונליזציה החדשנית של טאבולה.

ערוץ הספורט אשר רכש את זכויות השידור של אולמפיאדת ריו 2016 צופה לגידול בצפיות הוידאו. הטמעת יכולות הפרסונליזציה של טאבולה מאפשרת לזהות גולשים מסוגים שונים ולהתאים להם את התכנים המוגשים כחלק מהמלצות התוכן באתר. כך למשל - באמצעות הטכנולוגיה של טאבולה,יתאפשר לזהות גולשים, הנוהגים לצפות בתכני וידאו, ולהגיש להם תכני וידאו נוספים באתר. דוגמה נוספת - לזהות גולשים אשר נוהגים לשתף תכנים מסוג מסוים, ולהגיש להם את סוג התכנים האהוב עליהם, עם כפתורי שיתוף גדולים יותר, ובכך להגדיל את כמות שיתופי התוכן.

אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה הוסיף: "אני מתרגש לשתף שותפות אסטרטגית עם אחד האתרים החשובים בישראל. הכרזת השותפות סביב האולימפיידה היא הזדמנות ענקית לייצר חוויה מותאמת אישית לכל חובב ספורט בישראל, ולחבר אנשים עם תוכן שאולי יאהבו ואף פעם לא ידעו שקיים. ימים מרגשים".

אלירן בן יהודה, מנהל פעילות עסקית טאבולה ישראל הוסיף, "אנחנו גאים להיות שותפים של אתר ספורט 5. ורטיקל הספורט הוא ורטיקל משמעותי ביותר בישראל מבחינת מפרסמים. אנו רואים עוד ועוד פאבלישרים אשר מעמיקים את שיתוף הפעולה עם טאבולה להרבה מעבר להטמעת הוידג'טים ומשתמשים ביכולות טכנולוגיות נרחבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully