וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דירות: קבוצות הרכישה של הכלות הטריות

20.8.2016 / 14:45

אלכוהול שאף חתונה לא שלמה בלעדיו מייקר את האירוע, ומחיריהן של שמלות כלה יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים. בניסיון להפחית את העלויות החלו זוגות לארגן קבוצות רכישה ולקנות באופן מרוכז את חלקי האירוע. צפו בראיון באולפן וואלה!

מערכת וואלה!

קבוצות הרכישה מוכרות בעיקר בתחום הדיור ומוצרי הצריכה. אבל בעונת החתונות השנה אימצו גם זוגות המתכוונים להינשא את המודל הזה בניסיון להפחית את ההוצאות הכרוכות באירוע. קבוצות רכישה אלה מתמקדות ברכישה של שמלות כלה, חבילות אלכוהול לחתונה, כפכפים עבור האורחים, בגדי ים לבנים למסיבת רווקות, חליפות חתן ועוד.

"בדקתי לקראת החתונה את עלויות האלכוהול, שמהווה מרכיב חשוב ויקר בחתונה, ודי מהר הבנתי שאם נתאגד לקבוצה, יוכלו הספקים ללכת לקראתנו. כשהגענו ל-50 זוגות, פנינו לספקים ואמרנו בגלוי שאנחנו משווים את המחירים המוצעים בין ספקים שונים לטובת רכישה של 3,000 בקבוקי אלכוהול", אומרת סיפרה אודליה שלום מארגנת קבוצת רכישה. "כתוצאה מכך קיבלנו הצעה שהפחיתה כ-5-10 שקלים ממחירו של כל בקבוק".

גם מור טויטו אירגנה כמה קבוצות רכישה לצורך רכישה מרוכזת במחירים מוזלים של כיפות ושמלות כלה. לדבריה, הצליחה הקבוצה להשיג הנחה משמעותית על שמלות כלה – שמחיריהן עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים.

גם אוראל, מאורסת טרייה שמתחתנת בקיץ, יזמה קבוצות רכישה עבור מאורסים ומאורסות בדרך לחתונה, וזאת בשתי פלטפורמות: קבוצת הפייסבוק בה דנים במחירים והשוואות וממנה גם נוצרות חברויות שחורגות מעולם השוואות המחירים, ובאמצעות קבוצת ווצאפ אליה מתחברות כלות לעתיד מכל רחבי הארץ. "זה כאב ראש ואני מותשת אך ממוקדת מטרה במקסום המחירים עבור חברותיי לקבוצה", אמרה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ניר ערוסי, מנכ"ל בנא משקאות, שהציע את אחת ההצעות לרכישה מרוכזת של אלכוהול אמר כי לקראת עונת האירועים בקיץ 2016 בכלל ועונת החתונות בפרט, החליטה הרשת להציע מגוון רחב של מותגי אלכוהול במחירים משתלמים. "זיהינו כי חלה עלייה בביקוש לאלכוהול איכותי בקבוצות הרכישה לחתונות, ולכן בחרנו להעניק לפלח שוק זה את המחירים המשתלמים ביותר בתחום היין והאלכוהול. מספר האנשים שמונה קבוצת הרכישה גדול, וחשוב לנו להפוך אותם ללקוחות מרוצים של הרשת. קבוצת רכישה של אלכוהול לאירועים, קיבלה מאיתנו הצעה למחירים משתלמים, נוסף על אופציה להחזרת מוצרי אלכוהול שלא נעשה בהם שימוש בתום האירוע בתמורה להחזר כספי מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully