וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: עזריאלי משיקה אפליקציה יעודית לקניונים

23.8.2016 / 15:41

שירותי תשלום וניווט אל הרכב בחניה, קופונים מותאמים אישית ללקוח, מפת התמצאות בקניון ועדכונים על מבצעים ואירועים של אותו יום – האפליקציה של קניוני עזריאלי יוצאת לדרך

עריכת וידאו: עמרי ויס

אחרי שהשיקו לפני כחצי שנה את הגיפט קארד המכוון והשיגו מכירות בהיקף של 1,500,000 שקלים בחודש, קבוצת קניוני עזריאלי עושה את הצעד הבא בפלטפורמת הדיגיטל ומשיקה את עזריאלי APP. מדובר באפליקציה ייעודית לקניונים אשר תציע שירותים מיוחדים והצעות ערך ספציפיות והמותאמות אישית למשתמש. האפליקציה מקושרת הן למערכות ניווט- ,GPS ועובדת לפי הגדרות מיקום. כמו כן האפליקציה מקושרת למערכות סליקה, אשר כרגע ניתן לשלם בעזרתן לחניון ובהמשך יהיה ניתן לשלם דרכה במרבית החנויות בקניונים.

האפליקציה של קניוני עזריאלי מציעה מגוון של שירותים כאשר הדגש בכולם הוא על התאמת התוכן ללקוח הספציפי. ברגע שאדם נכנס לקניון הוא מקבל התראה ממוקדת על הקניון בו הוא נמצא, ובהתאם להעדפותיו האישיות. הלקוח יקבל מידע על מבצעים, אירועים וקופונים רק בעת השהייה בקניון, כשהמידע הינו רלוונטי. יתרה מזאת, האפליקציה עוזרת להתמצאות בכל קניון ומציגה הכל על מפה פשוטה, קלה לניווט.

עם הורדת האפליקציה ניתן להזין מספר פרטים אישיים והעדפות פרסונאליות בתהליך קצר ופשוט, ובצורה זו ממשיכה האפליקציה ללמוד על הלקוח באופן רציף ותמידי. האפליקציה לומדת על ההעדפות, ניצול ההטבות, כמות הביקורים, המלצות ומבצעים בהתאם. בנוסף מתעדפת אותם לפי הבחירות שערך המשתמש.

פיצ'ר החניה

הביקור בקניון מתחיל לרוב עוד בחניון, שם תספק האפליקציה פיצ'ר של חנייה אוטומטית - השער מזהה את מספר הרכב ונפתח עצמאית וכן אפשרות תשלום בעבור החנייה, אשר מוצעת למחזיקי האפליקציה בהנחות שונות על פי תעריפי הקניונים ומתבצעת באמצעות האפליקציה עצמה.

לכבוד ההשקה, תינתן הנחה של 50% בתשלום לחניוני עזריאלי דרך האפליקציה. שירות שיתווסף לאפליקציה החל משנת 2017 – ניווט הלקוח אל המקומות הפנויים בחניון, והכוונתו אל הרכב בסיום הביקור בקניון.

פיצ'ר הקופונים

האפליקציה מתפקדת למעשה כמעין "תוכנית נאמנות" ומתן ההטבות הפרסונלי מתבצע באמצעותה. כך, לקוחות מקבלים קופונים ומבצעים הרלוונטיים רק למשתמשי האפליקציה ומותאמים עבורך במיוחד, מתנה ביום ההולדת, ניקוד על צבירה של נקודות באפליקציה ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מפת ניווט בקניון

מרגע הלחיצה של הלקוח על אחד הקופונים, האפליקציה תכוון אותו אל מיקום החנות שבו ניתן לממש את הקופון בקניון. ניתן להגיע למפת הקניום דרך האפליקציה גם לצורך התמצאות וחיפוש אחר חנויות, מותגים או שירותים.

בנוסף לפיצ'רים האמורים, האפליקציה תציע למשתמש רשימה של אירועים מעודכנים המתרחשים בו באותו יום. האפליקציה זמינה להורדה הן למחזיקי iphone והן לאנדרואיד בחנויות האפליקציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully