וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לטבע: נפסלו שני פטנטים על תרופת הקופקסון

25.8.2016 / 8:48

משרד הפטנטים האמריקאי (IPR) פסל 2 מתוך 3 הפטנטים של החברה על תרופת הדגל שלה במינון של 40 מ"ג. טבע: נערער על ההחלטה בבית המשפט הפדרלי לערעורים

מפעל טבע בפתח תקווה. ניב אהרונסון
מפעל טבע/ניב אהרונסון

מכה לחברת טבע ( 51.63 -2.95% ) ( 20,240 ) . משרד הפטנטים האמריקאי (IPR) פסל 2 מתוך 3 הפטנטים של החברה על תרופת הדגל שלה, הקופקסון, במינון כפול של 40 מ"ג. טבע מסרה כי היא מתכוונת להגיש ערעור בבית המשפט הפדרלי לערעורים כחלק מתהליך ההגנה המתמשך על הקניין הרוחני הנוגע לפטנטים אלו.

הקופקסון לטיפול בטרשת נפוצה היא התרופה המקורית החשובה ביותר של טבע, עם 21.8% מההכנסות ותרומה של 1.7 מיליארד דולר לרווחיות במחצית הראשונה של השנה. ארה"ב היא השוק המרכזי של התרופה. החברה כבר העבירה את רוב המטופלים בקופקסון במינון הרגיל (20 מ"ג) למינון הכפול, כחלק מהמאבק שלה בגרסה הגנרית למינון הרגיל, שהושקה ב-2015.

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע, אמר לאחר ההחלטה כי "אנו ממשיכים להאמין בחוסנו של הקניין הרוחני הסובב את קופקסון 40 מ"ג ואנו נמשיך להגן בנחישות על אמצעי ההגנה של הקניין הרוחני שלנו אל מול משרד הפטנטים ובתי המשפט למשך הזמן שיידרש. אנו מאמינים כי מטופלים, רופאים ומבטחים ימשיכו להעריך את יעילות, בטיחות וסבילות הקופקסון ושהוא יישאר מוצר ייחודי גלובלי מוביל להפחתת התקפים עבור מטופלי טרשת נפוצה התקפית-הפוגתית".

  • עוד באותו נושא:
  • טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully