וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט חייב את הוט לספק שירות ללקוח פושט רגל

28.8.2016 / 13:50

לאחר שהוט סירבה לספק שירות לחייב הנמצא בהליך פשיטת רגל, פנה זה לבית המשפט וטען כי מדובר במוצר בסיסי. מנהל נכסיו הציע את עידן פלוס כחלופה אך השופטת קיבלה את עמדת החייב

הוט אולפן. מערכת וואלה!
הוט אולפן/מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק לאחרונה כי הוט תחוייב לספק שירות ללקוח על אף שהוא נמצא בהליכי פשיטת רגל. החייב פנה לבית המשפט באמצעות עו"ד צבי וישנגרד, העוסק בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל וכינוס נכסים וביקש להורות להוט לנמק מדוע לא תספק ללקוח שירות מנוי. לדברי וישנגרד מדובר בשירות בסיסי הקיים כמעט בכל בית בישראל. "חברת הוט מוגדרת כמונופול בכל הקשור לשידורי טלוויזיה בכבלים, כך שלחייב אין כל אפשרות לפנות לחברה אחרת לצורך קבלת שירות", טען וישנגרד. "סירוב זה הינו מנוגד מכל וכל לערכי חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, ומהווה פגיעה חמורה בזכויות החייב".

המנהל המיוחד שמונה לחייב במסגרת פשיטת הרגל דווקא התנגד לבקשתו, ואף הציע כחלופה ממיר של 'עידן פלוס', אשר מספק חבילה בסיסית של ערוצים. "שירות זה נועד לאנשים שאין ידם משגת, או אין ברצונם לשלם עבור שירותי תחנות כבלים", אמר המנהל.

"אמנם מוצאת אני ממש בעמדת המנהל המיוחד", נימקה השופטת חנה פלינר את החלטתה, "ועם זאת – ככל שמדובר בחיוב חודשי סביר, ותוך בחינת יתר הוצאות החייב והתנהלותו הכלכלית, אין מקום למנוע ממנו את השירות – בהיעדר תגובה מנומקת ומבוססת מטעם 'הוט'".

השופטת הורתה לחייב את "הוט" במתן שירותי כבלים בתשלום לחייב.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully