וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחק על בטוח: מה ההבדל בין ספורטאי מקצועי לאדם רגיל?

1.9.2016 / 8:24

הכיסוי הביטוחי לאדם מן השורה שונה מהכיסוי הביטוחי הנדרש מספורטאי מקצועי. למה צריך לדאוג ספורטאי כדי להגן על עצמו מפני פציעה?

מערכת וואלה!

האם שאלתם את עצמכם פעם האם אתם מבוטחים מפני תאונות עקב פעילות גופנית? כדי לענות על כך צריך וחשוב להבחין בין שני סוגים של פעילות ספורטיבית.

במידה ומדובר בפעילות כמו ריצה בפארק או משחק כדורגל – ביטוח תאונות אישיות, וביטוח בריאות הם הפתרון עבורכם. עלות ביטוח תאונות אישיות נעה בין 30 ל-150 שקל בחודש, ומעניק פיצוי חד פעמי בשיעור של 50 ועד 800 אלף שקל, במקרה של מוות של המבוטח או נכות עקב תאונה כמו שברים או כוויות. בנוסף, הביטוח מאפשר פיצוי על בסיס שבועי עקב היעדרות מהעבודה.

לצידו, עלות ביטוח בריאות נעה בין 50 ל-130 שקל בחודש והוא כבר מעניק למבוטח כיסוי לטיפולים רפואיים ולא רק פיצוי כספי על הנזק שנגרם לו. ביטוח הבריאות מכסה טיפולים במערכת הבריאות הפרטית כמו ניתוחים, תרופות שאינן בסל הבריאות, התייעצות עם רופא מומחה, ניתוחי השתלות בחו"ל ועוד.

אבל מי שעוסק בספורט מקצועי כמו שחקן כדורגל, או מי שמתאמן למרוץ אופניים תחרותי זקוק לביטוח מיוחד. הסיבה לכך היא שספורטאים באופן טבעי מהווים קבוצת סיכון גבוהה יותר לפציעות. הביטוח כולל כיסויים ייעודיים לספורטאים כמו: הוצאות רפואיות, פיצוי עקב נכות, פיצוי שבועי לאובדן כושר עבודה זמני, פיצוי למקרה מוות, טיפולי שיניים ועוד. עלות הביטוח לספורטאים משתנה בהתאם לרמת הספורטאי המבוטח ועלות הביטוח נעה בין מאות לאלפי דולר בחודש, תלוי אם הוא שחקן ברמת הכדורגלן ערן זהבי או שחקן מתחיל בליגה ג'.

אז אם אתם עוסקים בספורט מקצועי, עליכם לדאוג לכיסוי מורחב שיתאים לצרכים המקצועיים שלכם באמצעות סוכן ביטוח מקצועי ובעל ניסיון בתחום, ולא להשאיר את הדבר ליד הגורל.

שי שדה, לשכת סוכני הביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully