וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ריקול: מעדני יחיעם מורידה מהמדפים סדרת מוצרי סלמי ופסטרמה

החברה גילתה כי אריזתם של כמה סוגי נקניקים שמשווקת החברה לרמי לוי נפגמה, וכתוצאה מכך עלול צבעו של המוצר להשתנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר של יחיעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלונת לקוח על מוצר של מעדני יחיעם, מסדרת המעדנייה שרכש ברשת רמי לוי , הובילה לבדיקה של קו המוצרים הארוזים שמייצרת יחיעם במיוחד עבור הרשת, ולהורדתם מהמדפים. מהחברה נמסר כי הסרת המוצרים מהמדפים מתבצעת בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות.

בבדיקה שביצעה החברה נמצא כי אריזתם של כמה מוצרים נפגמה, ועלה חשש כי חתך בחלק העליון של האריזה עלול לגרום לשינוי צבע המוצר. החברה, בשיתוף עם הרשת, פועלת להסרת כל מוצרי סדרה זו מהמדפים.

מהחברה נמסר כי לקוחות שרכשו מוצרים של מעדני יחיעם מסדרת המעדנייה במרכולי הרשת, ומזהים שינוי בצבע של המוצר כשהוא עדיין באריזתו המקורית השקופה, מתבקשים שלא לצרוך אותם ולהחזיר אותם לחנות שממנה ניקנו לצורך קבלת זיכוי. לחלופין מוזמנים הלקוחות ליצור קשר עם המפעל בטלפונים: 1800336969 או 0503750015.

"מעדני יחיעם רואה חשיבות עליונה באיכות ותקינות מוצריה, והיא תמשיך לפעול לניטור וטיפול מיידי בתקלות ככל שקיימות, תוך שקיפות מרבית ושיתוף פעולה עם רשויות הבריאות" נמסר מהחברה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עברתי שבעת מדורי גיהנום, מחלת מעיים קשה שכללה כאבי בטן קשים, שלשולים פתאומיים. כל המפגעים הבריאותיים האלה ריתקו אותי למיטה במשך שעות וימים ארוכים", סיפר גדי שבתאי, תושב ראש הנקרה שאכל נקניק של חברת יחיעם שנרכש בנהריה במהלך אוגוסט. לדבריו, "לנקניק החשוד היו גווני צהוב ושחור, במקום צבע ורדרד ורגיל כמו שאר הנקניקים שנמכרים בסופר".

"לאחר שחליתי במחלת המעיים הקשה, החלטתי לפתוח בתחקיר על אודות הנקניקים החשודים, חשבתי שמדובר רק בנקיקים מסוג מסוים" , סיפר שבתאי. "אך להפתעתי המרה, שהסתובבתי ליד מקרר המוצרים של 'יחיעם' בסניף רמי לוי בקריית שמונה ראיתי עוד נקניקים מקולקלים בגווני צהוב ושחור". שבתאי הבין שלא מדובר בתופעה חד פעמית, ובעקבות כך פנה לשירות הלקוחות - שם לא קיבל מענה.

לאחר מכן, פנה למנהלי סניפי "רמי לוי". "הצגתי בפניהם את המוצרים הפגומים, אחד המנהלים הסכים איתי ואמר לי 'נקניקים אלה לא ראויים למאכל כלבים ובהמות'". בסניף נהריה, לטענתו, אמרה המנהלת כי הורידה מהמדפים מוצרים רבים של "יחיעם" עקב צבעם החשוד.

בתחילת השבוע הגיש תלונה בשלוחת משרד הבריאות בעכו נגד מפעל "יחיעם". "פקחי המשרד היו מזועזעים מצבע הנקניקים שהבאתי, אחת המפקחות אמרה לי שהיא שנים רבות בתחום ואף פעם לא נתקלה במצב בצבע כזה חשוד, שככל הנראה מצביע על בעיה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully