וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודעים לתכנת? תשכחו מעבודה בארה"ב

31.8.2016 / 14:56

כמעט מחצי מהמשרות המכניסות בארה"ב דורשות ידע בתכנות - ולא רק משרות בתחומי הטכנולוגיה. אז גם אם אתם אנשי שיווק שרוצים לעבוד בארה"ב כדאי שתדעו מה זה פייתון או SQL

מערכת וואלה!

אם המונחים SQL, פייטון וג'אווה סקריפט לא אומרים לכם כלום, יכול מאוד להיות שאין לכם סיכוי להתקבל לעבודה בארצות הברית, ולאו דווקא בתחום הטכנולוגיה. מחקר סטטיסטי שערכו חברת ההשמה Burning Glass והאקדמיה לחינוך טכנולוגי "אורקל" מצא כי מתוך 26 מיליון הצעות עבודה בעלות שכר גבוה בלוחות הדרושים בחודש אוגוסט (בארצות הברית), כמעט מחציתן דורשות מהמועמדים בקיאות או ידע כלשהו בתכנות. משרות בעלות שכר גבוה הוגדרו על ידי המחקר ככאלה הנמצאות ברבעון העליון של תחום המשכורות, כלומר, מעל 57,000 דולר לשנה.

לפי המחקר, מספרן הגבוה של המשרות הדורשות ידע בתכנות קשור במידה רבה לעובדה שבשנים האחרונות לא רק חברות טכנולוגיה דורשות את המיומנות הזו, כך לפי סגנית הנשיא של אקדמיית אורקל, אליסון דרבנוויק מילר. "מחשבים הפכו לחלק מרכזי בחיי היומיום שלנו ולכן גוברת הדרישה לבקיאות בשפת התכנות בכל קצוות הקשת התעסוקתית".

אז אם אתם אנשי שיווק, מעצבים ואפילו מדענים – ייתכן שתדרשו בעבודה הבאה שלכם גם ידע בשפת התכנות. מעסיקים שפרסמו הצעות עבודה בחודש האחרון מודים כי מיומנות תכנותית היא חיונית כיוון שהיא מאפשרת לעובד לקחת חלק פעיל במשימות מערכתיות שלאו דווקא קשורות לתחומי ההתמחות שלו, כמו טכנולוגיה והנדסה. כמו כן בקיאות בשפת התכנות עשויה לפתח מיומנויות אנליטיות.

כמובן שניתן למצוא משרות בעלות שכר גבוה שאינן דורשות ידע כלשהו בתכנות, בעיקר עבודות כפיים כגון כמו קבלנות או כרייה, אך לפי מומחים, בעתיד הלא רחוק בקיאות תכנותית תהיה דרישה בסיסית כמעט לכל משרה בשוק העבודה.

סטיב ג'ובס כנראה צדק שאמר שכולם צריכים ללמוד את שפת התכנות "כי הוא מלמד אותנו לחשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • תכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully