וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגלו אם יש לכם חשבון או פיקדון לא פעיל

שירות גלובס

12.9.2016 / 10:14

בנק ישראל השיק אתר אינטרנט חדש המכונה "הר הכסף 2", שמאפשר ללקוחות הבנקים לאתר, ללא עלות, חשבונות בנק ופיקדונות ללא תנועה, וכן חשבונות של נפטרים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל משיק היום (ב') מערכת חדשה שתאפשר ללקוחות הבנקים לאתר, ללא עלות, חשבונות בנק ופיקדונות ללא תנועה, וכן חשבונות של נפטרים.

אתר האינטרנט החדש שמכונה "הר הכסף 2" מציג את אותם בנקים בהם יש ללקוח חשבון עובר-ושב או פיקדון שלגביו הבנק לא הצליח ליצור קשר עם בעליו, עד חודשיים ממועד הפירעון. לגבי חשבון עובר-ושב - מועד הפירעון הוא בתום עשרה חודשים מהיום שהתקבלה ההוראה האחרונה מבעל החשבון. 

המערכת החדשה תאפשר ללקוחות לאתר חשבונות בנק של נפטרים, כלי יעיל עבור יורשים לאתר חשבונות אלו, פעילים ולא פעילים, ללא עלות. נציין כי עד היום, היורשים נדרשו לפנות לכל בנק ובנק לבירור אם הנפטר ניהל חשבון בסניפיו; דבר שהיה כרוך בטרחה ובעלויות כספיות.

המפקחת על הבנקים, ד"ר חדוה בר : "סכומי כסף של לקוחות רבים נמצאים בבנקים, ללא כל תנועה ולעיתים אף ללא ידיעת הלקוחות. אני מזמינה את הציבור הרחב להיכנס לאתר האינטרנט "הר הכסף 2" שהשקנו היום, ולבחון האם יש לו חשבונות בנק או פיקדונות ללא תנועה. האתר מנגיש מידע חשוב, בצורה ברורה וידידותית, ללא עלות, ויסייע לכם לאתר פיקדונות ולנהלם טוב יותר".

כתובת לאיתור פיקדונות ללא תנועה וחשבונות נפטרים יש להיכנס לאתר האינטרנט "הר הכסף 2"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully