וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת סגורה? וואלה! שופס וקל אוטו מציעות פיתרון

14.9.2016 / 14:10

שיתוף פעולה בין שתי החברות מציע לנוסעי הרכבת שייפגעו מסגירת תחנות הרכבת הצפוייה בהמשך החודש לשכור אוטו ידני במחיר של 75 שקל ליום

נחנכה תחנת הרכבת הראשונה בנתיבות. שי מכלוף
רכבת ישראל/שי מכלוף

הודעת רכבת ישראל כי תשובש תנועת הרכבות בכמה מן התחנות המרכזיות בתל אביב– מעוררת דאגה אמיתית בקרב תושבי הערים המרכזיות בארץ. לא צריך לספר לכם עד כמה אמצעי תחבורה זה נוח ויעיל ומדוע סגירת התחנות מחייבת נוסעים רבים לחפש פתרון תחבורתי אחר ובאופן כללי עלולה לשבש את כל היום.

ברור שהפגיעה בשגרה היומיומית היא זמנית ולמען מטרה טובה של שיפור תשתית הרכבות החשובה לכולנו מאד, אך עדיין מדובר בחוסר נוחות רב שעלול לגרום לשלל אי נעימויות כמו איחורים לעבודה, חוסר הספק של מטלות היום, הוצאה כספית גבוהה בגין פתרונות תחבורה חלופיים ועוד. מצוקה אמיתית זו לא נעלמה מעיני ארגונים מובילים במשק הישראלי: אלה מנסים להציע פתרונות שונים ומשונים לעקוף, תרתי משמע, את הבעיה.

פתרון מומלץ הוא יוזמה משותפת של וואלה! שופס וקבוצת קל אוטו: שני הגופים החליטו 'להרים את הכפפה' ויחד מציעים דיל מיוחד "עוקף רכבת", שמטרתו להקל ולסייע לכל מי שנותר חסר אונים מחוץ לתחנת הרכבת: מדובר בשכירת רכב במחיר מיוחד: החל מ-75 שקל ליום בלבד לרכב ידני קטן. יוזמה זו מהווה פתרון אמיתי, זמין וזול לאותם ימים בהם הרכבת אינה זמינה.

אלי לביא, מנכ"ל וואלה! שופס: "הפלטפורמה החזקה של אתר וואלה! שופס מאפשרת לנו להגיע לציבור הרחב ולהציע פתרון מקיף שנוגע למצוקה אמיתית, מהשטח".

דני שביט, מנכ"ל קבוצת קל אוטו: "כחברה ישראלית המובילה את המהפכה החברתית בתחום הרכב בישראל אנו קשובים לצרכי הנוסעים ואין ספק שמדובר בבעיה אמיתית ששמחנו להתגייס ולעזור בפתרונה".

חשבון פשוט מראה שהמחיר הנמוך מאפשר לחסוך אף יותר, אם שני נוסעים ומעלה חולקים את דמי השכירות כך שבסופו של יום אתם נהנים מנסיעה פרטית לעבודה ובחזרה במחיר יומי אישי הנמוך ממחיר כרטיס הלוך-חזור ברכבת. לפניכם, אם כן, דרך כדאית ומשתלמת לעבור בשלום את הימים בהם תחנת הרכבת סגורה, ובמקביל גם להתפנק בנסיעה "ממש עד הבית" (ולא רק לתחנה), ואפילו לחסוך כסף.

לעמוד הזמנת הדיל המיוחד באתר וואלה! שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully