וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי-דיגיטל מציגה: בית חכם מלא בפחות מ-10,000 שקל

19.9.2016 / 10:11

מערכת הבית החכם שמשיקה יבואנית אפל מאפשרת שליטה מלאה בכל רכיבי החשמל בבית ללא צורך בקניית מכשירים ייעודיים או חיווט מחדש של החשמל בבית. "לא רק לאלפיון העליון

צילום: ניב אהרונסון עריכת וידאו: נועה לוי

רשת iDigital היבואנית הרשמית של Apple בישראל, משיקה היום (שני) את מכירת מוצרי הבית החכם. המוצרים ימכרו בכל חנויות הרשת כמו גם בחנות קונספט חדשה. מדובר במגוון של מוצרי בית חכם – ממוצרים פשוטים שנותנים מענה לצרכים שונים ועד למערכת כוללת לחוויית בית חכם אמיתי.

מערכת הבית החכם היא מערכת המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת פעולה אוטומטית של הבית על פי הגדרות והרגלי בני הבית. בכל חנויות הרשת ניתן יהיה לבצע תהליך תכנון פשוט שיאפשר לכל צרכן לרכוש מערכת בית חכם אמיתי המותאמת לבית הספציפי שלו. החברה אף הקימה מערך התקנה שיאפשר הגעה לבית הלקוח. ההשקעה בפרויקט עומדת על כ-10 מיליון שקלים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אי דיגיטל. שוקה כהן
החנות של Idigital/שוקה כהן

בין המוצרים מעולם ה- connected devices שניתן יהיה למצוא ברשת: מנורות חכמות המאפשרות שליטה בתאורה באמצעות בלוטות' או wifi. מצלמות חכמות עם חיבור ל- WIFI באיכות וידאו HD, זום דיגיטלי, ראיית לילה ושליטה בתנועה לכל כיוון באמצעות האפליקציה. שקעים חכמים המאפשרים קביעת זמנים מוגדרים להדלקה וכיבוי של מכשירי החשמל. מאפשר שליטה מרחוק וחיווי צריכת החשמל. חיישני טמפרטורה המאפשרים חיווי ומדידה של הטמפרטורה, לחות וזיהום האוויר ע"י אפליקציה. מפעילי מזגן/דוד חכמים המאפשרים שליטה מרחוק ומתוך הסמארטפון / אפליקציה ותזמון מראש לכל השבוע. מערכת מתקדמת לניטור שינה המציגה סטטיסטיקה של איכות השינה ומאפשרת להתעורר ברגע הקרוב ביותר לערנות במחזור השינה. מערכת השקיה חכמה לשליטה על מערכת ההשקיה קיימת. מאפשרת לתזמן את ההשקיה על פי תחזית מזג האוויר ולכבות את ההשקיה בצפי לגשם.

וכמה זה יעלה? מחיר הבית החכם האמיתי מבוסס על מודולריות מלאה כך שכל צרכן יוכל לבנות לעצמו בית חכם על פי צרכין וגודל הבית שלו. עלות הבנייה הראשונית של הבית החכם עומדת על 1,300 שקל ו-549 שקל לכל רכיב (מינימום 5 רכיבים). לדוגמא: בית ממוצע של 3 חדרים יוכל להפוך לבית חכם מלא ע"י התקנה של 15 רכיבים במחיר של כ- 9,000 שקל.

אי דיגיטל. שוקה כהן
לבנות את המערכת כבר בחנות/שוקה כהן

איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית iDigital: "המהלך מתבסס על יכולותינו לספק חווית קניה ייחודית בעולם הטכנולוגי. מהלך הבית החכם האמיתי יאפשר לצרכן הישראלי לקבל מגוון שלם של פתרונות בתחום הבית החכם בשילוב חווית הקנייה והמומחיות של iDigital. עד כה, האפשרות היחידה ליהנות מחוויה של בית חכם מלא ומותאם לשונות של כל בית, הייתה לרכוש מערכות מורכבות ויקרות שדרשו שיפוץ וחיווט מחודש של כל הבית ולכן חוויה של בית חכם אמיתי היתה נחלתם של האלפיון העליון בלבד. בשנים האחרונות, התפתחה הטכנולוגיה שאפשרה פיתוח מוצרים מתחום ה- Connected Devices שאפשרו פתרונות נקודתיים בעולם הבית החכם אך היו בעלי יכולות מוגבלות לשליטה מלאה בבית. לראשונה בארץ ובעולם , מציעה iDigital אפשרות לרכוש מערכת מורכבת ומתקדמת לחוויית בית חכם אמיתי באמצעות רכישה קמעונאית פשוטה, במחיר נגיש ובהתאמה מלאה לשונות של כל בית וצרכיו".

  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully