וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כללית אסתטיקה משיקה סדרת מוצרי טיפוח במותג פרטי

19.9.2016 / 13:07

קו מוצרים דרמו-קוסמטיים שפותחו עם רופאי העור של הרשת, ישווקו במרפאות ובסניפי רשת ניו-פארם. ומה יהיו המחירים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרים דרמו קוסמטיקה של כללית אסתטיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כללית אסתטיקה משיקה מותג פרטי של מוצרי טיפוח דרמו קוסמטיים שפותחו בשיתוף עם רופאי כללית אסתטיקה. המוצרים יוצעו למכירה ב-64 סניפי רשת ניו פארם בתחילת אוקטובר (4/10), ומחיריהם יהיו 36-152 שקל. הסדרה מורכבת מ-19 מוצרי סופר פרימיום שפותחו עבור כללית אסתטיקה, על ידי חברת נאוטק מקבוצת קורדן. יצוין כי זו הפעם הראשונה שכללית אסתטיקה משיקה מוצרים שיימכרו לקהל הרחב מחוץ למרפאות.

המוצרים מכילים רכיבים אפקטיביים בתחום האנטי אייג'ינג ומיועדים לקשת רחבה של לקוחות. פיתוח המוצרים נועד לאפשר ללקוחות רכישת תכשירים משלימים למגוון הטיפולים האסתטיים, ולשימוש יום יומי.

סדרת המוצרים כוללת קרמי יום ולילה, סרומים יעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש העור, מוצרים ייעודיים לעור העפעפיים, מוצרים לעור שמן ולעור עם נטייה לשומניות ופצעונים, קרם הגנה, קרם לטיפול בעור בוגר עם סימני גיל וכן מוצרים לטיפול בעור הגוף. המוצרים מבוססים על רכיבים פעילים המכילים, בין השאר, תשלובות מדמות בוטוקס, חומצה הילארונית, אנטי אוקסידנטים וצמחי מרפא.

"יחד עם חברת נאוטק יצרנו תכשירי טיפוח סופר פרימיום המשלבים את עולם הרפואה עם עולם הטיפוח", אומר ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של כללית אסתטיקה. הניסיון הרב של רופאי הרשת איפשר לנו לשים את האצבע על הצרכים של הלקוחות בפן הרפואי מבלי לשכוח את צד הטיפוח. המוצרים מיועדים לשימוש יומ-יומי לשימור ושיפור תוצאות הטיפולים ולהגנה מתנאי מזג אוויר האופייניים לישראל, והם נמצאו יעילים בקרב הלקוחות שהתנסו בהם גם ללא טיפולים משלימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully