וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה חסרת תקדים לתצוגת האופנה של רנואר בוואלה!

19.9.2016 / 15:59

תצוגת האופנה של רנואר 2017 שודרה בשידור חי בוואלה! NEWS והגיעה לנתוני חשיפה מרשימים - 758,709 צפיות וידאו במהלך שעה וחצי לערך של שידור

מראה מהבקסטייג? של תצוגת רנואר חורף 17. רותם לבל,
תצוגת רנואר/רותם לבל

שידור תצוגת האופנה לחורף 2017 של רנואר בשידור חי בעמוד הראשי של אתר האינטרנט הישראלי הגדול ביותר- וואלה!NEWS, הביא נתוני REACH מרשימים ובאמצעות שיתוף הפעולה הייחודי, השידור הגיע למרבית הגולשים באינטרנט במגוון הפלטפורמות השונות.

במקביל לאתר ולאפליקציה של וואלה! NEWS, השידור הועבר גם בפייסבוק של וואלה! אופנה וסלבס והועבר גם למגזר הרוסי ב- ZAHAV RU. מעל לכל, ההשתלטות באה לידי ביטוי באמצעות חברת ארטימדיה, רשת הוידאו הפרוגרמטית, אשר באמצעות פתרון טכנולוגי שפיתחה במיוחד לתצוגה, העבירה את תצוגת האופנה של רנואר בשידור חי בו זמנית על כלל האתרים ברשת.

דרך שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה, תצוגת האופנה של רנואר הגיעה ל- REACH מדהים, עם 758,709 צפיות וידאו במהלך שעה וחצי לערך של שידור. פרסומת השידור החי בארטימדיה הוגשה על מגוון האתרים ברשת (YNET, נענע 10, מאקו, גלובס ועוד) ובשלל קטגוריות תוכן, אשר הבולטות בהן היו: חדשות, סרטים ותכניות טלוויזיה, לייף סטיל, עסקים ועוד. נתוני ההקלקה למעבר לשידור החי בוואלה! NEWS עמדו על יותר מ- 6% - בכך נשבר ממוצע הרשת הגבוה מאוד גם כך, אשר עומד על 4%.

תגובת גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "חווית הצפייה בתוכן משתנה וכל המפרסמים מתחילים להבין היום שאף קמפיין פרסום אינו שלם בלי פרסום באתרי התוכן הישראליים, אשר מספקים תוכן אמיתי ואיכותי אשר מוביל לתוצאות קמפיין המדברות בעד עצמן. אנו בארטימדיה גאים להימצא בחזית הטכנולוגיה בתחום ולספק ללקוחותינו את המענה המתקדם והמשוכלל ביותר כפי שנעשה גם בשיתוף פעולה זה עם וואלה! NEWS ורנואר".

ערן גוטדנקר, סמנכ"ל שיווק ומכירות וואלה! NEWSאמר כי "אנחנו תמיד מחפשים דרכים להמציא את עצמנו מחדש כדי להמשיך ולהוביל את השוק, אין ספק שהוכחנו זאת גם במקרה של רנואר כאשר הוספנו לחבילת הצפייה את שידור ה-LIVE באפליקציה ואת קהל ערוצי הפייסבוק שלנו - רבדים נוספים שעזרו להשלים את הפריסה והנגיעה בכל קהלי היעד הרלוונטיים. בנוסף לכך, שיתוף הפעולה עם ארטימדיה עזר להשלים את החלק החסר של הפאזל, הגעה לקהלים הנוספים ברחבי הרשת ובכך יצרנו את שידור ה LIVE באינטרנט הגדול בישראל עד היום".

מישל תמיר, סמנכ"ל שיווק רנואר: "אנו גאים על כך שתצוגות האופנה של רנואר, אותן אנו מקיימים מדי עונה מעוררות עניין רב כל כך בקרב שוחרי האופנה בארץ. בזכות שיתוף הפעולה המוצלח עם וואלה! וארטימדיה עלה בידינו השנה לקבוע שיא חדש ולהנגיש את האירוע האופנתי החשוב הזה למאות אלפי צופים בשידור חי".

  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully