וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השנה במוזיקה של Musix : מי במקום הראשון?

20.9.2016 / 15:13

אייל גולן, עדן בן זקן וסטטיק ובן אל תבורי הם האמנים המושמעים ביותר באפליקציית המוזיקה של פלאפון השנה. נתון שיא של כ- 100 מיליון האזנות שבוצעו באפליקציית Musix בשנה האחרונה

אייל גולן. שוקה כהן
אייל גולן/שוקה כהן

רגע לפני סיום השנה העברית, ועם נתון שיא של כ-100,000,000 האזנות Musix של פלאפון, אפליקציית המוזיקה המובילה בישראל, מסכמת את מאזן ההשמעות השנה. סטטיק ובן אל תבורי, שפרצו רק בשנה האחרונה, כבשו את המקומות הראשונים בקטגורית "שיר השנה" ו-"הרכב השנה". "כביש החוף" הוא השיר המושמע ביותר השנה, ושלושה משיריהם נכנסו לעשרת השירים המושמעים ביותר השנה.

זמרים מובילים. מערכת וואלה! NEWS
זמרים מובילים/מערכת וואלה! NEWS

הזמר המושמע ביותר השנה הוא אייל גולן, אחריו עומר אדם ובמקום השלישי- שלמה ארצי. ארבעה מתוך חמשת הזמרים המושמעים ביותר, הם מהז'אנר הים- תיכוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זמרות מובילות. מערכת וואלה! NEWS
זמרות מובילות/מערכת וואלה! NEWS

הזמרת המושמעת ביותר השנה היא עדן בן זקן, אחריה שרית חדד ובמקום השלישי- יובל דיין.

אלבומים. מערכת וואלה! NEWS
אלבומים/מערכת וואלה! NEWS

אלבומו של אייל גולן – רחוק מכאן- הוא המושמע ביותר, אחריו "מלכת השושנים" של עדן בן זקן ובמקום השלישי- "מהפיכה" של משה פרץ ועומר אדם.

שירים. מערכת וואלה! NEWS
שירים/מערכת וואלה! NEWS

"כביש החוף" של הצמד הלוהט סטטיק ובן אל זכה לשיר השנה, אחריו השיר "רחוק מכאן" של אייל גולן ובמקום השלישי עוד שיר של סטטיק ובן אל תבורי "ברבי".

הרכבים מובילים. מערכת וואלה! NEWS
הרכבים מובילים/מערכת וואלה! NEWS

בקטגוריית ההרכבים המובילים של השנה, הצמד סטטיק ובן אל תבורי צועד במקום הראשון, אחריו הפרויקט של עידן רייכל ובמקום השלישי הפרויקט של רביבו.

לקראת החגים פלאפון מרחיבה את השירות ומשיקה את Musix family לשימוש בני משפחה וחברים: החל מה- 25.9 מנוי פלאפון שירכוש את החבילה המשפחתית יקבל אפשרות שימוש עבור 5 משתמשים נוספים באפליקציה, בני משפחה או חברים לפי בחירתו, שיכולים להיות לקוחות מכל החברות. כל משתמש ייהנה מרישיון שימוש עצמאי באפליקציה, ויוכל לנהל את ספריית המוזיקה שלו לפי טעמו האישי.

לאפליקציית Musix של פלאפון כ- 200,000 משתמשים והיא מציעה חווית האזנה לכשני מיליון שירים ישראליים ובינלאומיים, במגוון ערוצי רדיו, פלייליסטים במגוון ז'אנרים שונים, אפשרות לבניית ספריית מוזיקה אישית, האזנה ללא פרסומות, הורדת שירים למכשיר , האזנה גם ללא חיבור לאינטרנט ועוד

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully