וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש וחשמלי: שואב בלי חוט, מאוורר בלי פרופלור

5.10.2016 / 13:45

אספנו בשבילכם את החידושים האחרונים בתחום מוצרי החשמל לבית. בין שואבי אבק וסירים לבישול - מה כדאי לקנות?

מכונת קפה Saeco Incanto

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונת קפה Saeco Incanto/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מכונת הקפה הטוחנת החדשה שמשווקת פיליפס - Incanto One Touch - מספקת ארומה מצוינת הודות לפלטות הטחינה הקראמיות שמבטיחות מקסימום טעם ועמידות לאורך זמן, טחינת פולי הקפה מבטיחה מיצוי מלא של הארומה. בעזרת החידוש של תא החלב הכפול, מייצרת המכונה קצף חלב קטיפתי. פונקציה מיוחדת זוכרת את ההעדפות האישיות של תוכנית הקפה של כל משקה ומתאימה אישית את הטעם וטמפרטורת הקפה.

פטנט חדש במכונת הקפה הוא מסנן שמפחית את הצטברות האבנית ומטהר את המים. פתרון מהפכני זה משפר את הסינון ומצריך ניקוי ותחזוקה בתדירות נמוכה יותר.

דבר הנסיין: שוק מכונות הקפה הביתיות עבר מהפכה בשנים האחרונות, ומכונת הקפה של פיליפס מדגימה זאת היטב. עד לפני שנים ספורות רק קומץ מכורים לקפה ואניני טעם דאגו להצטייד במכונות קפה ביתיות. כיום בביתם רבים פותחים את הבוקר עם קפה הפוך, גם אם לא בטמפרטורה המקסימלית. המחיר הנמוך של המכונות סייע למפנה: מכונות קפה ביתיות נמכרות כיום במאות שקלים בודדות, והקפסולות שמיוצרות כיום על ידי מגוון יצרנים, מוצעות במגוון מחירים וטעמים רחב. מכונת Saeco Incanto מציעה קפה איכותי וטעים שמוכן בקלות יחסית, ומחיר אמצע.

המכונה גדולה לעומת מתחרותיה אבל מקנה מראה מכובד למטבח. היא מציעה כמה סוגים של קפה: קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו ואספרסו על כל גדליו. הליך ההכנה עצמו פשוט יחסית, למרות הלחצנים הרבים, אבל ההרכבה הראשונית דורשת תשומת לב. התחזוקה השוטפת מצריכה היצמדות למדריך, אך המכונה מסוגלת לנקות את עצמה, למעט ריקון שאריות הקפה הטחון. המכונה אף יודעת להתכוון לשעת ההשכמה בבוקר ולהיות מוכנה ורותחת לרגע הלחיצה המרעננת. אם יש מדד מרתיע במכונה של פיליפס הרי שזהו המחיר: כ-4,000 שקל.

מחיר מומלץ לצרכן:

אינקנטו קראף ONE TOUCH: 4,390שקל

אינקנטו קפוצ'ינטור 3,890 שקל

אינקנטו אספרסו 3,490 שקל

להשיג: חנות מועדון הקפה בקיבוץ גליל ים ובחנויות המתמחות.

מכונת קפה NESCAFÉ Dolce Gusto

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונת קפה NESCAFÉ Dolce Gusto/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מכונת הקפה STELIA מעוצבת בהשראת טיפה של קפה משובח, ומאפשרת הכנה של אספרסו איכותי ומגוון משקאות נוספים כגון קפוצ'ינו, שוקוצ'ינו, אמריקנו ועוד. המכונה מופעלת בטכנולוגיית טאצ' מתקדמת, ומאפשרת חוויית שימוש מהנה וקלה להכנה של משקה איכותי במספר שניות. העיצוב האסתטי, הקימורים הייחודיים, והטכנולוגיה המתקדמת הופכים את STELIA למכונת הקפה האידיאלית למטבח, ואת חוויית הקפה היומיומית לחוויית קפה אחרת. המכונה מגיעה בשלושה בצבעים: כסוף שחור ולבן והיא בעלת לחץ משאבה מירבי של 15 בר.

דבר הנסיינית: מהרגע הראשון התאהבתי במראה של המכונה. עיצוב היי-טקי משוכלל, שהתאים כמו כפפה למטבח. המכשיר כולל כפתור אחד בלבד, ועוד סקאלה מעוצבת להפליא שמופעלת במגע יד, ומגדירה כמה מרוכז יגיע הקפה. הקפסולות שמתאימות למכונה כוללות מגוון רחב ועשיר של טעמים ומשקאות. בדגמים המשוכללים יותר כלולה אופציה להכין משקאות קפה קרים עם הקפסולות המתאימות. חובבי אספרסו, מקיאטו, אמריקנו וכל שאר סוגי הקפה-ללא-חלב, ייהנו מטעם קפה עשיר ואיכותי. אלה שאוהבים להוסיף מעט חלב לקפה שלהם ייאלצו לצרוך אותו בקפסולה, מאחר שאין מקציף חלב במכשיר. המחיר הנמוך ואיכות הקפה הופכים את מכונת הקפה הזו לרכישה כדאית.

מחיר: 400-800 שקל

מחיר אריזת קפסולות (16 קפסולות באריזה אחת): באתר האינטרנט של המותג וברשתות השיווק המובילות: 28 שקל. להשיג באתר https://www.dolce-gusto.co.il/

שואב האבק ה-V8 של דייסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שואב האבק ה-V8 של דייסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: דייסון משיקה שואב חדש מסדרת השואבים האלחוטיים שלה. השואב כולל סט של מברשות ייעודיות לשלל משטחים, בהם ספות ומזרונים, שטיחים, פרקטים ורצפות עדינות, קורי עכביש, וגם חלק שמתאים במיוחד למעברים צרים. המכשיר מסוגל לשאוב ברצף במשך 40-20 דקות, וזאת בהתאם למברשות. הטענה מלאה של המכשיר נמשכת 5 שעות, אך אין צורך לטעון אותו במלואו כדי לשאוב. המכשיר כולל מד שמציג את רמת הטעינה וזמן השאיבה שנותר.

השואב בנוי כך שיהיה קל לנשיאה, פשוט להרכבה ופירוק, וגם קל לניקוי: כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור מעל הפח – והתכולה של השואב מתרוקנת. בחברה מציינים כי הסוללה של השואב חזקה יותר ומרעישה פחות בהשוואה לשואבים אלחוטיים אחרים, וכי שני המסננים מוציאים אוויר נקי מחלקיקים מזהמים.

דבר הנסיינית: המכשיר אכן קל להרכבה ופירוק, מגיע גם לפינות החשוכות ביותר בבית ובמכונית ובעיקר – לא תופס הרבה מקום. מתקן מיוחד שמגיע עם השואב מאפשר לחבר אותו לקיר ופחות או יותר לשכוח מקיומו. עד שהילד שופך את כל צלחת האורז על הרצפה. גם האפשרות לחבר את הראשים ישירות למכשיר, ללא הצינור המאריך, מאפשרת להגיע לפינות נידחות. אם מתגברים על המחיר הבהחלט לא עממי – מדובר ברכישה מוצלחת.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,590 שקל.

להשיג: אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ בחנויות המורשות

מייבש שיער חדש של פיליפס מסדרת PRO

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייבש שיער חדש של פיליפס מסדרת PRO/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מייבש השיער החדש HPS920 מסדרת PRO המקצועית פותח בעקבות מחקרים צרכניים שהעלו צורך במייבש שיער שיאפשר עיצוב פשוט ומהיר, תוצאות מקצועיות כמו במספרה ומינימום נזק לשיער. המייבש החדש כולל מנוע AC מקצועי רב עוצמה בהספק 2300 וואט. מנוע AC שמאופיין בתוחלת חיים הארוכה בכ-50% בהשוואה למייבשים בעלי מנוע סטנדרטי. בחברה מציינים כי המנוע מאפשר מטח אוויר חזק במיוחד, שמגיע למהירות של 120 קמ"ש.

שמירה על בריאות השיער: המייבש משתמש בחום אינפרא-אדום וכולל טכנולוגיות ייחודיות המסייעות לשמור על בריאות השיער. הראשונה היא ThermoProtect שהיא טכנולוגיה המספקת את טמפרטורת הייבוש האידיאלית אך ללא חימום יתר של השיער. השנייה היא טכנולוגיית ION המפיצה יונים שליליים למניעת חשמל סטטי ולקבלת מראה שיער בריא ומלא ברק. השלישית היא סנסור בקרה על טמפרטורת השיער: במקרה שמורגשת התחממות יתר של השיער, נפתח תריס בחלקה העליון של הפייה ומפזר חלק מהאוויר העודף למניעת ייבוש יתר ושריפת קצוות השיער.

דבר הנסיינית: אמנם המייבש קטן וקופקטי, אך הוא כבד יחסית לגודלו. מדובר במייבש עוצמתי שאכן משפר את המהירות ואת האפקטיביות של הפעולה. בכל הקשור לבריאות השיער, רק שימוש לאורך זמן יכול להצביע על התוצאות.

מחיר: 549 שקלים

להשיג: מחסני חשמל, שקם ובחנויות המובחרות

שלושה סירי Cook & Store של סולתם רדד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה סירי Cook & Store של סולתם רדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: הסירים חזקים ועמידים במיוחד, חסכוניים במקום אחסון, נוחים ויעילים לשימוש, ידידותיים לסביבה ומסייעים בשמירה על הבריאות, בעיצוב נקי ומודרני. הסדרה כוללת שלושה סירים: 1.4, 2.4 ו-4.4 ליטר, והם מיוצרים מאלומיניום טהור, בתהליך יציקה של 5 שכבות המקנות להם עמידות מרבית. גם מכסה הסיר עמיד וחסין חום, וטבעת הסיליקון סביבו מבטיחה אטימה מקסימלית. כמו כן ציפוי נון-סטיק רב שכבתי, מונע הידבקות מזון לדפנות הסיר.

דבר הנסיינית: הסירים חסכוניים במקום אחסון, ואפשר להכניס שמור אותם זה בתוך זה. כפתור האחיזה של המכסים מוצמד בוואקום וניתן לשליפה בקלות. בהפרדת הכפתור, המכסים תופסים מקום מועט. כמו כן ניתן להכניס את הסיר למקרר מבלי לפנות לצורך זה מקום מיוחד. המכסה השטוח, ללא הכפתור, מאפשר הנחת הסירים אחד על גבי השני.
הסירים ניתנים לשימוש בכל סוגי הכיריים: גז, חשמל, קרמי, הלוגן ואף אינדוקציה, וכן לשימוש בתנור עד לטמפרטורה של °150 (ללא כפתור המכסה). ניתן לנקות את הסירים במדיח הכלים.

יתרון בולט נוסף הוא שאין צורך להרים את מכסה הסיר עד לרגע האכילה. מכסי הסירים עשויים זכוכית שקופה למעקב אחר התקדמות תהליך הבישול, וכן מצוידים בפיית מזיגה, הנמצאת בטבעת הסיליקון שמסביב למכסה.
החיסרון הוא כמובן המחיר של הסירים, ולא שסולתם רדד היא חברה יקרנית במיוחד, אלא משום שמדובר בסירים איכותיים וחדשניים. מומלץ לחכות ולרכוש במבצע.

מחיר: 740 שקל

להשיג: סניפי הרשת "סולתם רדד", ברשת המשביר, ובחנויות כלי הבית המובחרות.

סירCASEROLA" " עם תבנית צלייה של נעמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סירCASEROLA" " עם תבנית צלייה של נעמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: לקראת ראש השנה, סדרת הסירים האיכותית מתרחבת ומפתחת תבנית אידוי וצלייה בגודל 24 ס"מ, המתלבשת באופן מושלם לסיר קסרולה בקוטר 24 ס"מ. התבנית החדשה אידיאלית לבישול בריא תוך שמירה על ערכים תזונתיים וטעמים של המזון המתבשל וצריכה של פחות מחצי מכמות השמן הרגילה. נוסף על מגוון תבשילי הקדירה שניתן לבשל בסירי ה-CASEROLA, התבנית הייחודית מאפשרת בישול בשתי שיטות שונות: צלייה ואידוי. כמו כן, מכסה הסיר שודרג וניתן להשתמש בו גם כמעמד להגשה למרכז שולחן.

דבר הנסיינית: הסיר נוח, פרט לידיות הסיליקון הנשלפות שהן קצרות מדי. תבנית האידוי אולי מתאימה לאידוי ולצלייה של הרכיבים שנכנסים לתבשיל, אבל ספק אם היא יכולה להספיק כמשטח צלייה שעומד בפני עצמו בגלל השטח הקטן יחסית.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-289 שקל ועד 399 שקל לסירי יציקה בגדלים: 20 , 24 ,28 ס"מ. סוטז' יציקה 28 כולל זוג מחזיקי ידיות מסיליקון .

להשיג: רשת חנויות נעמן ברחבי הארץ.

מסנן האוויר Dyson Pure Cool

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסנן האוויר Dyson Pure Cool/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: חברת ,Dyson המובילה את ענף שואבי האבק, מרחיבה את קטגוריית מגברי האוויר (מאווררים) ומשיקה את מסנן האוויר Dyson Pure Cool. מדובר בפיתוח מקורי של Dyson המסלק 99.95% מהאלרגנים והמזהמים בחלל החדר עד לגודל של 0.1 מיקרון. המסנן לוכד חלקיקי מזהמים קטנים שאינם נראים לעין אך מצויים בכל חדרי הבית ועלולים לפגוע בבריאות הדיירים.

דבר הנסיין: די נחמד לקבל מאוורר בלי פרופלור. אמנם אין שום דרך לדעת אם האוויר אכן נוקה מכל השלילי שבו, אבל מדובר בפסל סביבתי נחמד, שמעורר תשומת לב. תיכף מגיעה עונת המעבר הידועה לשמצה מצד אסטמתים. אם לא יהיו התקפים – נוכל להניח שמשהו עשה את העבודה טוב יותר השנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,990 שקל

להשיג: אצל היבואן ב.נ.ז.כ. סחר בע"מ ובחנויות המורשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully