וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם מפרסמת את מספרי אריזות המטרנה שזוהמו בשבבי מתכת

10.10.2016 / 11:29

החברה פרסמה הודעה בעמוד הפייסבוק של מטרנה, שבה טענה שוב כי "מדובר בתקלה מכאנית" וכי "המוצרים אלה לא הגיעו למדפים". צפו במספרי האצוות

בקבוק תינוק. ShutterStock
בקבוק תינוק/ShutterStock

חברת מטרנה מקבוצת אסם-נסטלה פרסמה הבוקר (ב') את מספרי האצוות של המוצרים שאליהם חדרו שבבי מתכת. מדובר בכ-10,000 קופסאות עם תרכובות מזון לתינוקות. באסם-נסטלה יודעים על התקלה כבר מאפריל, אולם לא טרחו ליידע את הציבור בטענה שהמוצרים הנגועים לא הגיעו למדפים.

החברה פרסמה הבוקר הודעה בעמוד הפייסבוק של מטרנה:

"הורים יקרים, אנו מצרפים לידיעתכם רשימת מספרי האצוות שיוצרו לפני תיקון התקלה המכנית, שאירעה בפס הייצור לפני מספר חודשים. כאמור, מוצרים אלה לא יצאו לשוק ולא הגיעו למדפים. למען הסר ספק ומשיקולי זהירות מונעת לא שווקה הסחורה שיוצרה באותה עת.

"תהליך ההשמדה החל בסוף אוגוסט ויסתיים בקרוב, תוך תאום מלא עם משרד הבריאות. חשוב לנו להבהיר שכתמיד מטרנה מעמידה את איכות מוצריה ובריאות התינוקות מעל לכל וכל מוצרי מטרנה אשר נמצאים בשוק תקינים ובטוחים לשימוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסם נסטלה השמידה בימים האחרונים 10,000 אריזות מטרנה שיוצרו באפריל השנה, מאחר שתרכובות המזון לתינוקות הכילו שבבי מתכת. בחודש אפריל האחרון הורגש מחסור בתרכובות המזון לתינוקות של מטרנה - ועכשיו מתבררת הסיבה. קטגוריית המזון לתינוקות היא הקטגוריה הרגישה ביותר בשוק המזון ובאסם-נסטלה חששו כי פרסום כזה יביא לאיבוד האמון במותג, לפחות של חלק מהאמהות, וממילא לנזק גדול בהרבה מהנזק שנגרם מהשמדת האריזות.

  • עוד באותו נושא:
  • אסם
  • מטרנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully