וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ליצנים מפחידים: רונלד מקדונלד ימעיט בהופעות

14.10.2016 / 11:47

לאחר מספר מקרים בהם אנשים מחופשים לליצנים הפחידו ילדים ומבוגרים ברחבי העולם החליטה רשת מקדונלדס כי הליצן המפורסם שלה ייקח הפסקה מאור הזרקורים

מערכת וואלה!

תופעת ה"ליצנים המפחידים" המתפשטת בעולם, גובה קורבן חדש – הופעותיו הפומביות של רונלד מקדונלד, הליצן המפורסם של רשת מקדונלדס יוגבלו. ליצנים מפחידים נצפו לראשונה בארה"ב באוגוסט האחרון ובמהרה הגיעו לבריטניה, אוסטרליה וברזיל. השיגעון החדש, בו אנשים מתחפשים לליצנים מרתיעים ומפחידים את הציבור, קיבל תשומת לב רבה בעזרתן של הרשתות החברתיות.

מקדונלדס לא מסרה כמה מההופעות של רונלד יקוצצו ורונלד מקדונלד עצמו טרם הגיב למהלך. "מקדונלדס והזכיינים בשווקים המקומיים מודעים לאקלים הנוכחי סביב התצפיות האחרונות של ליצנים בקהילות ולכן אנחנו מתחשבים בהיבט של השתתפותו של רונלד מקדונלד באירועים קהילתיים בזמן הקרוב", נכתב בהודעת הרשת.

רונלד מקדונלד, הליצן בעל הפנים הלבנים, הפיאה האדומה והפרצוף המופתע, הוא אייקון גלובלי של המותג מזה עשרות שנים. באוגוסט, תושבים של גרינוויל, דרום קרולינה, דיווחו על אנשים בתחפושת של ליצן מפחיד 'ניסו לפתות ילדים אל היער. המשטרה באוסטרליה עצרה צעיר בן 19 שניסה להפחיד תושבים בעיר שלו. סטודנט לבוש כליצן עם מסור, צולם כשהוא רודף אחרי סטודנטים אחרים בקמפוס בבריטניה. כשנעצר התנצל ואמר כי "רק רדף אחרי כמה חברים". המשטרה הגדילה את הסיורים מחוץ למספר בתי ספר, וביקשה מחנויות של תחפושות להסיר את מסכות הליצן מהמדפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully