וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאית או שכירה? את כבר לא חייבת לבחור

22.10.2016 / 8:59

עבודה משרדית או מהבית? כסף או סיפוק? שני הצדדים אינם בהכרח נוגדים אחד את השני. מרכז נטע מעביר קורסים לנשים ומעניק להן את הידע - איך פותחים עסק עצמאי במקביל להמשך ניהול קריירה?

ShutterStock

רצון לשפר את המצב הכלכלי או רצון להפוך את התחביב לקריירה מביאים לא מעט נשים לתחזק שתי משרות במקביל - גם כשכירה וגם כעצמאית. זה כמובן כרוך בקשיים וויתורים אישיים לצד לא מעט סיפוק אישי וכמובן תוספת לתקציב המשפחתי. אורנית בן עמי – מתכננת, אדריכלית ומנחת ציור אינטואיטיבי ומירי אשוח - מנהלת פיתוח עסקי בנטע - המרכז לפיתוח קריירה, מספרות באולפן וואלה! NEWS א יך עושים את זה.

"זה קרה בערך לפני שנה", מספרת בן עמי. "גיליתי שיש לי יכולות נוספות שלא מוגדרות בתפקידי במשרד והחלטתי שאני רוצה לנסות לפתח אותן. הרגשתי שזה יכול להיות משהו מוכר, חקרתי את הנושא והבנתי שאני רוצה לחזור לציור שזה משהו שעשיתי בעבר".

"יש בזה סיכון כלכלי קטן", אומרת אשוח. "אנחנו מציעות את הקורס כדי לתת לנשים לצאת עם ידע – מה זה מצריך מבחינה כספית ומבחינת השקעה. והנשים יוצאות עם הידע". לדבריה, בכל צעד כזה יש רמה של סיכון. "התפיסה של הקורס היא לתת את הידע לצורך קבלת החלטה. המון נשים מקבלות החלטה או שלא מתוך פחד והרבה פעמים לא מממשות חלומות שיכולים לעשות טוב", אומרת אשוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully