וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם לפרטנר 25 אלף שקל - וקיבל כיסוי מפלסטיק

גד פרץ

26.10.2016 / 10:00

במסגרת ההרשמה המוקדמת, שילם הלקוח 25 אלף שקל עבור מכשיריי אייפון. פרטנר שלחה בטעות כיסוי מפלסטיק במקום מכשירי האייפון, ועד היום - שבוע לאחר ההשקה - הלקוח טרם קיבל את המכשירים

אייפון 7 פלוס. רויטרס
אייפון 7/רויטרס

לקוח חברת פרטנר שהזמין 5 אייפונים חדשים ב-25 אלף שקלים קיבל בתמורה כיסוי מ...פלסטיק. הלקוח, שמוגדר כלקוח עסקי כבר כמה שנים בפרטנר, הזמין בהרשמה מוקדמת 5 מכשירים חדשים מהדגם החדש אייפון 7 פלוס, ושילם עבורם בכרטיס אשראי, וזאת על מנת שיוכל לקבלם ביום הראשון להשקה בשבוע שעבר.

אלא שלאחר שהמכשירים לא הגיעו ובעקבות בירורים, התברר לו שפרטנר שלחה לו בטעות כיסוי מפלסטיק במקום את המכשירים. כמה וכמה שיחות מול מוקד שירות הלקוחות בפרטנר גילו ללקוח שהוא אינו לבד וכי ישנם עוד לקוחות רבים שלא קבלו את המכשירים שלהם למרות שנרשמו בהרשמה המוקדמת.


בעקבות פניית גלובס, נערכו שיחות עם הלקוח תוך שנעשים מאמצים לפצותו, ולשכנע אותו להישאר כלקוח ולא לבטל את העסקה. לדבריו, עד היום, שבוע לאחר ההשקה ולמרות התקלה, הוא טרם קיבל את המכשירים שלו.

נדגיש כי לאור הביקוש הרב למכשיר לא מופרך להניח שיתגלו תקלות במשלוחים, בעיכובים בזמני אספקה וכדומה, אך זו הסיבה שבדיוק בשבילה יש את ההרשמה המוקדמת, על מנת שלקוחות לא יצטרכו לחכות בתורים ויוכלו לקבל את המכשיר מיד עם השקתו דרך שליח ישירות לביתם. מה עוד שהם משלמים מבעוד מועד "על הנייר" עבור המכשיר.

מפרטנר טרם התקבלה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully