וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע להשקת האייפון: פלאפון מכרה 10,000 מכשירים

27.10.2016 / 8:58

מדובר בהשקה חזקה בהרבה בהשוואה להשקת האייפון 6. הדגם הנמכר יותר הוא דווקא האייפון 7+ ולא ה-7 הבסיסי. איפה נמכרו הכי הרבה מכשירים ומה הצבע הכי פופולרי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצב של 6 מכשירים בבדקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10,000 מכשירי אייפון 7 נמכרו במוקדים של רשת פלאפון במהלך השבוע הראשון להשקתו בישראל.
ביום חמישי שעבר, יום ההשקה, דיווחה פלאפון על מכירת 4,000 מכשירי אייפון 7 – כ-6 מכשירים בדקה.

על פי נתוני פלאפון הדגם המבוקש ביותר היה אייפון 7 פלוס בצבע שחור ובנפח GB128. הצבע הפופולרי ביותר הוא הצבע השחור – 50% מהמכשירים שנמכרו ואחריו הצבעים ג'ט בלאק (18% מהמכשירים) וזהב (14% מהמכשירים). מספר המכשירים הרב ביותר נמכר בראשון לציון. למקום השני הגיעה באר שבע, נצרת במקום השלישי ואחריה אשדוד ואילת.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "לקראת השקת האייפון 7 התקבל מספר שיא של 16,000 פניות במוקדי השרות ובאתר האינטרנט של החברה מקרב לקוחות שביקשו לשריין עבורם את המכשיר. במהלך שבוע ההשקה נערכנו מבעוד מועד בכל החטיבות על מנת לעמוד בביקושים שעלו, ואף שברנו את שיא המכירות של מכשיר בחברה בשבוע ההשקה עם למעלה מ- 10,000 יחידות". לדברי סיגל, "נתונים אלה הינם גבוהים משמעותית בהשוואה להשקת האייפון 6 בחברה ובכל קנה מידה של השקה שהייתה בפלאפון, מה עוד שהדגם הנמכר ביותר היה דגם הפרימיום 7+ וזאת בניגוד לדגם הבסיס של האייפון 6 שהיה המבוקש יותר בשעתו .אנו צופים שההיענות הגדולה של לקוחות כל החברות תימשך גם בשבועות הקרובים, ולכן הצטיידנו מראש במלאי מוגבר של מכשירים בכל גוון ובכל נפח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully