וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כדאי לרכוש ביטוח סיעודי כבר בגיל שלוש?

31.10.2016 / 10:59

לרובנו קשה מאוד לחשוב על מצב בו חלילה אנו או יקירנו יהפכו לסיעודיים ונוטים לשייך מצב סיעודי לקשישים בלבד. אבל סיעוד הוא מצב שלצערנו יכול לקרות לכל אחד מאתנו בכל גיל

מערכת וואלה!

החוק בישראל מטיל את האחריות לטיפול באדם עם אובדן כושר תפקודי על משפחתו. המשמעות היא מעמסה כלכלית כבדה על כל אחד מאתנו במקרה וחלילה נגיע למצב סיעודי. הפתרון כיום לאותו נטל כלכלי הוא ביטוח סיעודי, המבטיח קבלת פיצוי חודשי קבוע למבוטח, וכאן מסתתרת עובדה שמרבית הציבור כלל אינו מודע לו – הסוד לרכישת הביטוח הזול והמשתלם ביותר הוא דווקא ברכישת ביטוח סיעוד כשאנו ילדים קטנים.

החזקת אדם סיעודי הנה הוצאה כלכלית כבדה שעלולה אף למוטט כלכלית משפחות. שיעור ההוצאות הסיעודיות נע בין שמונת אלפים לעשרים אלף שקל בחודש. לרובנו קשה מאוד לחשוב על מצב בו חלילה אנו או יקירנו יהפכו לסיעודיים ונוטים לשייך מצב סיעודי לקשישים בלבד. אבל סיעוד הוא מצב שלצערנו יכול לקרות לכל אחד מאתנו בכל גיל – אם זה עקב מחלה או תאונה.

ביטוח הסיעוד המשתלם ביותר הוא ברכישתו כשאנו ילדים, היות ואז נשלם את פרמיה הנמוכה ביותר לחברת הביטוח, את אותו הסכום אגב נמשיך לשלם גם כשנתבגר.

כאשר אנו רוכשים ביטוח סיעוד לילד אנחנו מאפשרים לו לחסוך ולהפסיק את התשלום לחברת הביטוח לאחר מספר שנים, תוך כדי יצירת קופת חסכון. למרות שהחוסך מפסיק לשלם לחברת הביטוח, במקרה וחלילה הוא יהפוך לסיעודי הוא ייהנה מקצבה חודשית קבועה מחברת הביטוח רק מאחר וחסך בשנות נעוריו.

ביטוח סיעוד ניתן לרכוש החל מגיל 3. תקופת הפיצוי נעה בין 5 שנים לכל החיים, וסכום הפיצוי למבוטח נעה בין 3 ל-20 אלף שקל בחודש. כפי שאני ממליצה לכל מבוטחיי, ביטוח סיעודי צריך להיות לכל אחד – ילדים כמו מבוגרים. התייעצו עם סוכן הביטוח שלכם ושאלו אותו על ביטוח סיעוד פרטי.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully