וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע להשקה הגדולה בנמל תל אביב?

רונית מטיאס

30.10.2016 / 14:56

אסנת, עמי ורוני אראל משיקים בנמל, ניר ויצמן ויעקב לוזון נפגשים בתחנה, דנה רוזנבליט משיקה, צבי וילדר מהמר

חגיגה בנמל

האחים  יעקב  ועמוס לוזון. אביב חופי
האחים יעקב ועמוס לוזון/אביב חופי

הגשם שירד ביום חמישי בתל-אביב, לא מנע ממאות מוזמנים להתייצב באירוע של מותג בגדי הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR , שפתח חנות ראשונה בישראל. החנות בנמל תל-אביב נפתחה בהשקעה של כ-1.8 מיליון שקלים, וזהה בעיצובה לחנויות הדגל בעולם.

אופיריה אסייג וגיל מנקין. אביב חופי
אופיריה אסייג וגיל מנקין/אביב חופי

חברת גרונדמן, יבואנית בלעדית של המותג בישראל, תפתח בשנים הקרובות חנויות דגל נוספות ברחבי הארץ כשבפברואר 2017, תפתח חנות קונספט גדולה בקניון גינדי החדש בתל-אביב. המוזמנים נחשפו לקולקציות ולחידושים הטכנולוגים של UNDER ARMOUR , ביניהם נעלי הכדורסל המבוקשות ביותר בעולם של שחקן הכדורסל מספר 1 סטפן קארי, הפרנזטור של המותג, ונהנו מסושי של מסעדת "קיוטו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יעל לשם, אנדי רם, ורד רוזן. אביב חופי
יעל לשם, אנדי רם, ורד רוזן/אביב חופי

רוני אראל גינזבורג, מנהלת השיווק של מותג UNDER ARMOUR בישראל, לא הסתירה את התרגשותה וסיפרה כי עד היום פריטי המותג נמכרו ברשת חנויות GET PRO ובחנויות מתמחות. ההחלטה לפתוח את החנות החדשה בנמל תל אביב נובעת מכך שהנמל מרכז אליו ערב רב של קהלים שיחשפו למותג ולפריטים, כחלק מאסטרטגיית החברה לחיזוק המותג בקרב מקצועני וחובבי ספורט בישראל.

עמי ואסנת אראל. אביב חופי
עמי ואסנת אראל/אביב חופי

אראל: "פתיחת חנות דגל מאפשרת לחברה להציג קולקציה רחבה יותר ומגוונת של נעליים וביגוד ספורט שעד כה לא ניתן היה לספק במלואה". לכבוד המעמד הוקמה קבוצת ריצה שחבריה לא רצו מעולם, הם התאמנו במשך 40 יום לריצת 4 ק"מ.

רוני אראל גינזבורג ורמי שביט. אביב חופי
רוני אראל גינזבורג ורמי שביט/אביב חופי

במשיקים: כריסטינה הו , סמנכ"לית שיווק האחראית על המדינות החדשות; אסנת ועמי אראל, יו"ר סלקום; האחים עמוס ויעקב לוזון הבעלים של קבוצת הנד"לן עמוס לוזון; רמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן; האמנית ורד רוזן, אשתו של ברק רוזן מבעלי קנדה ישראל שהשתתפה בקבוצת הריצה; עו"ד גיא רוטקופף, מנכ"ל התאחדות חברות הביטוח; אופירה אסייג ששדרה מהמקום ובעלה איש העסקים גיל מנקין; הפרסומאים גדעון וטל ריקמן, המדליסט האולימפי אורי ששון שחברת גרונדמן יבואנית המותג בישראל תתמוך בו ל-4 השנים עד אולימפיאדת טוקיו 2020 , ששון הזניק במהלך האירוע 8 מחרי קבוצת הריצה לתחרות ריצה בנמל.

בראנץ' בבראשית

מוטי ונורית כוזהינוף. רונית מטיאס,
מוטי ונורית כוזהינוף/רונית מטיאס

משפחת כוזהינוף, השיקה ביום שישי את משרדי החברה, המוזמנים נהנו מבראנץ' חלבי והדמיה של הפרויקט.

דניאל, רינת ומורן כוזהינוף. רונית מטיאס,
דניאל, רינת ומורן כוזהינוף/רונית מטיאס

מתחדשים

ענת זמיר, אלי גינזברג. דורון סהר,
ענת זמיר, אלי גינזברג/דורון סהר

עיריית תל אביב-יפו והחברה העירונית עזרה ובצרון השיקו את "הבית להתחדשות עירונית" ברחוב לה גווארדיה שיהווה נקודת מפגש לתושבי העיר, בו יוכלו לקבל ייעוץ, הכוונה וליווי מקצועי שוטף בנוגע לתהליכי התחדשות עירונית במימון עירוני שאינו למטרות רווח. בין השירותים שיינתנו בבית: מרכז הסברה ומידע, יעוץ משפטי, תכנון תב"ע, סיוע בבחירת קבלנים/יזמים, סיוע במימון, פיקוח וליווי הפרויקט, סלון למפגש עם יזמים, פגישות עבודה ישיבות ועוד.

במשיקים: ראש עירית תל-אביב רון חולדאי; אלי גינזברג, מנכ"ל עזרה ובצרון; מנחם לייבה, מנכ"ל עיריית ת"א; אלדד מזרחי, יו"ר המועצה הדתית ת"א יפו; ענת זמיר, מנכ"לית עמותת שקיפות.

נעולים על החורף

שחר,רפאל,  דנה רוזנבלט, בני סימנטוב. רונית מטיאס,
שחר,רפאל, דנה רוזנבלט, בני סימנטוב/רונית מטיאס

דנה רוזנבליט, מבעלי רשת nimrod&more , ביחד עם שחר רפאל, מנהל הרשת ובני סימנטוב, מנהל אזור מרכז, השיקו את קולקציית נעלי ילדים ופעוטות לסתיו-חורף 2016/17 בחנות המותג בגן-העיר בתל-אביב. הקולקציה החדשה משלבת דגמים עכשוויים בהשראת טרנדים בינלאומיים לצד דגמים קלאסיים עם טוויסט, שילוב חומרים, הדפסים וטקסטורות. רוזנבליט סיפרה בגאווה כי הרשת דוגלת בקידום נשים לתפקידים בכירים חברה.

חגיגה כפולה

איציק וייץ , אמיר בכלר, הרב רפאל מנת. אלעד גוטמן,
איציק וייץ , אמיר בכלר, הרב רפאל מנת/אלעד גוטמן

בסוף השבוע נחנך סניף הדגל של קרסו טרייד אין בפתח-תקווה. אחרי שקבעו מזוזה, גזרו את הסרט, הרימו כוסית לזכייה במכרז רכבי השרים של דגמי ניסאן מקסימה וניסאן אלטימה, יצאו המוזמנים לסיור בסניף. איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו אמר שהשרים ייהנו מעתה מרכב איכותי המהווה את חוד החנית מבחינה טכנולוגית ועיצובית וסיפר שאף הוא נוסע בניסאן מקסימה. אמיר בלכר, מנכ"ל קרסו טרייד אין אמר כי פתחת הסניף מהווה את הרחבת הפריסה הארצית וחיזוק מעמדה של קרסו טרייד אין. במגרש החדש הושקעו 2.5 מיליון שקלים.

סיפור רשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקי רייך ,איתן ושקמה זיו ועמית בר ציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקי רייך, סמנכ''ל ובעלים בית האופנה BAGIR, הבכירים ועמית בר-ציון, מנכ''ל EASY WED , התייצבו בסניף הרשת בכיכר המדינה בתל-אביב, כדי להעניק פרס לאיתן ושקמה זיו שזכו בתחרות שערכה רשת BAGIR בשיתוף פעולה עם חברת EASY WED המתמחה בהפקת ועיצוב חתונות. בתחרות הדיגיטלית ברשתות החברתיות, שיתפו הגולשים סיפורים אישיים.

סינים סינים

דני גולדשטיין מה גאשנג. ששון טירם,
דני גולדשטיין מה גאשנג/ששון טירם

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, ארח את שר הדואר הסיני מה ג'אשנג שהגיע עם משלחת בכירים מרשות הדואר הסיני לישראל, בעקבות הגידול בכמות החבילות המגיעות מסין לישראל. מסתבר שישראל היא מעצמת הזמנות אי קומרס גם בעיני הסינים עם היקף הזמנות של כמיליארד דולר בשנה. ג'אשנג העניק לגולדשטיין אלבום מאויר עשוי משי עם בולי אתרים בסין, גולדשטיין העניק לג'אשנג גיליון בולים ממוסגר עם בול ירושלים של זהב.

סינדרלה בסופר

טום באום, שי מיקה, רינת גבאי ואורית שלום-בג. אלירן אביטל,
טום באום, שי מיקה, רינת גבאי ואורית שלום-בג/אלירן אביטל

אורית שלום-בג, מנהלת השיווק של "חצי חינם", ארחה את אירוע הפתיחה הרשמי של מכירת הכרטיסים למחזמר סינדרלה שיעלה בחנוכה. זהו שיתוף פעולה שני של רשת חצי חינם עם רינת גבאי וחברת ההפקות שבבעלותה, לאחר הצלחת ההצגה "המכבים" שעלתה בחנוכה שעבר.

המהמר

צבי וילדר. מורג ביטון,
צבי וילדר/מורג ביטון

יועץ התקשורת צבי וילדר שב מביקור בניו-יורק שם רכש במכירה פומבית דיוקן רשמי של המועמד לנשיאות דונלד טראמפ עם חתימה אישית שלו במחיר מציאה של 2,500 שקלים. וילדר אמר כי הוא מאמין שטראמפ יבחר לנשיא ואז שווי הפריט יעלה בכ-400%-600%. וילדר מאמין שטראמפ עם כל הפרשיות שמסביבו וסימני השאלה על התאמתו להיות נשיא יהיה נשיא ידידותי וטוב יותר לאינטרסים של מדינת ישראל מהילרי קלינטון.

הכוח לקוחלי

יעקב לוזון ורונן קוחלי. אור גפן,
יעקב לוזון ורונן קוחלי/אור גפן

איש יחסי הציבור רונן קוחלי חגג בצהרי שישי יום הולדת בבר "BEE" שבמתחם התחנה בתל-אביב.

תמיר ויצמן. אור גפן,
תמיר ויצמן/אור גפן

איחלו הפי ברסדיי: אנשי העסקים תמיר ויצמן, ג'ורג'י אקירוב, יובל צלנר, איציק דיין שרכש לאחרונה 5 בתי מלון של אפריקה ישראל קראון פלאזה; הנד"לניסט יעקב לוזון; בן ינובר, מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים; הבמאי אריאל רומן וחברתו ויקה; המוסיקאי אבי סינגולדה; ליאור סושרד.

אנושיים

צופית גרנט, נשיאת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, תנחה את ערב ההתרמה השנתי של העמותה שיציין את שיא אירועי חודש בריאות הנפש הישראלי. ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש: "מטרתנו היא לשפר את היכולות התפקודיות הנובעות מהתמודדות עם פגיעה נפשי' על מנת להוביל לרמה אופטימאלית של תפקוד עצמאי בקהילה. הערב יתקיים ביום ראשון, 13.11.16, בשעה 19:15 בהיכל התרבות תל-אביב. לרכישת כרטיסים ולתרומות : http://enosh.uniqui.co.il/2016/ או 054-9299606 עלות כרטיס: בין 195 שקל ל-1,000 שקל.

בקטנה

=ישראל חייט סמנכ"ל רשת מלונות קיסר, הכריז על מבצע תמריצים לסוכני נסיעות בתיירות הפנים לפיו כל סוכן שיצטיין באירוח קבוצות באחד משלושת מלונות הרשת, יזכה ללא הגרלה בחבילת נופש חלומית של שבוע בדרום אפריקה. סה"כ יזכו כ-25 סוכני נסיעות מכל הארץ.

=יזם הנדל"ן אמנון הלפר, הפועל כבר 15 שנה בתחום התיירות בקובה, השיק לאחרונה אתר אינטרנט ייחודי לתיירים הישראלים - cuba.co.il המתמחה בהזמנות Online של טיסות ושירותי קרקע לאי הקריבי.

=חברת Wix חברה לשאקיל אוניל ומאפשרת לבעלי חנויות האונליין שלה לקבל פרסומת אונליין לחנות שלהם בכיכובו של אוניל. החברה הכריזה על תחרות במסגרתה לקוחות החברה יוכלו להגיש את חנויות האונליין שלהם ב-Wix, עד ה-3 בנובמבר, כשאוניל יבחר את הזוכה המאושר ויקדם את החנות המקוונת שלו ברשת באמצעות פרסומת בכיכובו, שתופק במיוחד עבור הזוכה. אוניל: "תמיד היה לי חשוב להרים אחרים באמצעות הקול שלי, זוהי הזדמנות מצוינת ואני בטוח שתהיה מהנה מאוד". עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix "יש לנו קהילה פעילה של למעלה מ-300 אלף מנויי ecommerce מרחבי העולם על הפלטפורמה שלWix ורצינו לעודד ולצ'פר את לקוחות ecommerce- שלנו עם משהו גדול".

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully