וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים חושף: מדוע פוצתה המתלוננת נגד ציון קינן

2.11.2016 / 12:46

מהחלטת הבורר בפרשת ההטרדה המינית בבנק הפועלים עולה כי הסיבה לפיצויי הפרישה המוגדלים שהמליץ להעניק לעובדת היא "העסקה מאוד חריגה של עובדת בכירה 9 שנים בארץ קשה במיוחד, רחוקה, שיש בה מזג אוויר מקפיא בחורף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לאחר שבדקתי מכלול עובדות המקרה הגעתי למסקנה שלא ניתן לאמץ את הגרסה של... הטריד אותה מינית במלון באלמטי בחודש דצמבר 2006". כך עולה מחלקים שמפרסם היום (רביעי) בנק הפועלים מהחלטת השופט בדימוס סטיב אדלר, ששימש כבורר בפרשת ההטרדה המינית בבנק הפועלים. "מדובר בהאשמה חמורה והיה על... לשכנע אותי שגרסתה אמינה ותואמת את העובדות שאשמע מהעדים שהיו במשלחת ולא כך היה".

בעקבות מסקנות אלה כתב אדלר כי אין לנקוט צעדים משמעתיים נגד קינן. "מכלול חומר הראיות שהונח לפני אינו מצביע על עבירה של הטרדה מינית או התנכלות במשמעות החוק למניעת הטרדה מינית", כתב אדלר.

הבורר המליץ לבנק להעניק לעובדת תנאי פרישה כאילו חתמה על החוזה שהוצע לה בעת יציאתה לשליחות ב-2007. "המלצה זאת נעשתה עקב התמונה המצערת של העסקה מאוד חריגה של עובדת בכירה 9 שנים בארץ קשה במיוחד, רחוקה, במדינה מתפתחת שיש בה מזג אוויר מקפיא בחורף, ואין בה קהילה ישראלית או יהודית".

על פי החשד, עובדת של בנק הפועלים התלוותה לפני כמה שנים למנכ"ל בנק הפועלים לשעבר, ציון קינן, לנסיעת עבודה בחו"ל. בעת הביקור הגיעה העובדת יחד עם עובדים נוספים למועדון שבו שתו אלכוהול. כששבו למלון לאחר הבילוי, הוזמנה על ידי העובד הבכיר לחדרו, ושם ביצע בה מעשים מיניים.

העובדת התלוננה בפני הנהלת הבנק, ובתגובה היא נשלחה להליך בוררות חשאי בראשותו של השופט לשעבר סטיב אדלר. מההחלטה שמפורסמת כאן, עולה כי הבורר דחה את האשמותיה של העובדת, אך המליץ לשלם לה פיצויי פרישה מוגדלים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, בכנס ישראל לאחריות תאגידית, אוקטובר 2010. אורי לנץ
" "מכלול חומר הראיות שהונח לפני אינו מצביע על עבירה של הטרדה מינית". ציון קינן/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully