וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי סטארט-אפ פיננסי? ההזדמנות שלכם נמצאת כאן

8.11.2016 / 10:00

לקראת שבוע Poalim Startup Week של בנק הפועלים בשיתוף אמזון ווב סרוויסס, אספנו כמה מאנשי המפתח של תעשיית ההיי-טק לשיחה על השקעות, יזמות וגם טיפ קטן למי שרוצה להתמודד בהאקאתון שיתקיים באירוע

מערכת וואלה!

בנק הפועלים וחברת אמזון ווב סרוויסס (AWS) יקיימו לראשונה בין ה-13-17 בנובמבר שבוע עיון משותף תחת השם Poalim Startup Week במהלכו ייפגשו יזמי היי-טק, ראשי חברות סטארט-אפ, מפתחים, משקיעים, ראשי קרנות הון סיכון ובכירים בתעשייה, במטרה ליצור שיתופי פעולה ושיתוף ידע בפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות הבנקאות והפיננסים.

גולת הכותרת של שבוע העיון תהיה מפגש אינטנסיבי רב משתתפים (האקתון) של 24 שעות שיוקדשו לפיתוח אפליקציות בנקאיות וגישה למאגר נתוני המידע הבנקאי ולנתוני פעולות בחשבונות הבנק.

לדברי אבי כוכבא, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, ההחלטה על קיום השבוע הטכנולוגי התקבלה בהמשך לתכנית הבנק להיפתח לרעיונות חדשים.

"יש המון חברות סטארט אפ שמכוונות לעולם הפיננסי ואנחנו מעוניינים להקשיב לרעיונות שלהן, זה יעניק לנו קפיצת מדרגה ואת היכולת להגיע ליעדים שלנו באופן מהיר יותר".

הראל יפהר, מנכ"ל אמזון ווב סרוויסס, אמר כי אמאזון גאה ושמחה לספק לחברות הסטארט אפ ולבמק הפועלים תשתית מחשובית עליה יוכלו לפתח את האפליקציות והכלים המתקדמים ביותר.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully