וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תורים ועם שפע של מבצעים: כך תערכו קניות בטוחות ברשת

9.11.2016 / 10:37

שופינג ללא תורים, ללא פקקים וללא בעיות חניה, ושפע של מבצעים ברשת צפויים לגרום גם השנה למיליוני אנשים בארץ ועולם לערוך קניות ברשת. כך תעשו זאת נכון

קנייה ברשת. ShutterStock
קנייה ברשת/ShutterStock

הכירו את המוכר: ודאו כי באתר בו אתם מבצעים קניות יש תקנון ואמנת שירות שמעידים על כך שמדובר במוכר אחראי ואמין. מומלץ לקרוא היטב את אמנת השירות, תנאי המשלוח וגם את "האותיות הקטנות". כך תוכלו לוודא שתנאי המכירה, המיסוי, המשלוח, ביטולי עסקה והחזרת מוצרים מובנים לכם ומקובלים - ושיש לכם כתובת ברורה למשלוח תלונות וקבלת שירות.

חפשו את המנעול הירוק: אתרים רבים מפעילים מערכות אבטחה המסומנות לגולשים באמצעות סמל של מנעול לצד כתובת האתר. ודאו שהמערכות פועלות ותקינות – כשהסמל מופיע בצבע ירוק. סימן נוסף הוא כתובות של אתרים המתחילות בצירוף https, שמעיד על כך שהחיבור מאובטח.
ברשת הרבה יותר קל להשוות מחירים: בניגוד לקניונים ההומים, ברשת קל ומהיר להשוות מחירים ולכן מומלץ להשקיע זמן בחיפוש המוצר המבוקש באתרים מקבילים. נסו להיכנס לאתרי הקניות מבעוד מועד, בטרם מתחילים המבצעים הגדולים, וודאו שאתם אכן מקבלים מחיר מבצע או הנחה משמעותית.

קראו את ביקורת הגולשים: אתרי הקניות הגדולים מבליטים בדרך כלל את ביקורת ותגובות הגולשים כעדות לאיכות המוצרים והשירות. קראו אותן ונסו ללמוד מהן אודות המוכר, המוצרים והשירות שהוא מציע. כמו בהרבה דברים בחיים – "אין חכם כבעל ניסיון".

מדדו את עצמכם כדי למנוע אכזבות: הקפידו לבדוק היטב את טבלת המידות. השקיעו מאמץ נוסף ומדדו את עצמכם, כדי להשוות את המידות בטבלה באופן מדויק.

חיבור חשמלי: בקניית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, וודאו שהחיבור לחשמל מתאים לארץ או שהמוצר כולל מתאם, ובדקו את התאמת המוצר למתח החשמל בישראל (V220). בקניית אביזרי מחשוב או סלולר – ודאו שהציוד, הרכיבים או ההתקנים מתאימים לישראל מבחינת רשתות השידור, וגם לציוד שברשותכם מבחינת גרסת התוכנה ומערכת ההפעלה.

משלוח: ודאו היטב שהאתר שאתם רוכשים ממנו - מבצע משלוחים לישראל, עדיף כמובן בחינם. אם המוכר אינו מבצע משלוחים לישראל ניתן להשתמש בחברות השילוח המקומיות שמציעות כתובת אמריקאית: Buy2USA, TNT ו-Mustop.

עלויות נוספות: זכרו שהחל מסכום מסוים - הרכישה מחויבת במס ומומלץ לבדוק את המחיר הסופי (כולל עלות המשלוח לארץ). מומלץ לבדוק גם את הוראות המס החלות על ייבוא מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לארץ.

הקפידו על תיעוד: האתרים הגדולים מציעים לשמור את הקבלה עם כל הפרטים כקובץ או שולחים אותה בדוא"ל – מומלץ לשמור אותה עד קבלת המוצרים. ודאו כי יש ברשותכם מקסימום מידע על המוצר וגודל האריזה שתגיע לארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המדריך גובש על ידי איגוד האינטרנט הישראלי ו-PayPal

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully