וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הרווק הסיני: המבצעים השווים של חגיגת הקניות

רם הדר גולדשמידט

10.11.2016 / 12:55

גם השנה צפויים צרכנים רבים להניב מיליארדים לאתרי הקניות ובראשם אתר עליבאבא במסגרת מבצעי יום הרווק הסיני. כך תיקנו מה שאתם צריכים בלי לשבור את חשבון הבנק

יום הרווקים הסיני – שופינג און ליין. ShutterStock
יום הרווקים הסיני – שופינג און ליין/ShutterStock

קבוצת Alibaba חוגגת את יום הרווקים במכירות ענק כבר שנים רבות. בשנה שעברה הקבוצה ניפצה את כל השיאים כשכבר לפני צהרי היום שברה את שיא המכירות הקודם (משנת 2015) שעמד על 9.3 מיליארד דולר וגרפה בסוף היום הכנסה מדהימה של כ- 14.3 מילארד דולר ביום אחד של רכישות אונליין.

רק כדי לסבר את האוזן, במהלך כל סופ"ש המכירות הענק שנקרא Black Friday ו- Thanksgiving weekend באותה השנה בדיוק בוצעו סה"כ מכירות בשווי של 4.45 מיליארד דולר "בלבד" כשמתוכם, 1.7 מיליארד הלכו ל... ניחשתם נכונה, Alibaba.

השנה לא צפויה להיות שונה משנה שעברה והתחזיות מדברות על עלייה נוספת של כ-40% במכירות ו-Alibaba עצמה צפויה לגרוף 20 מיליארד דולר במכירות (המורכבות לרוב רכישות קטנות יחסית).

אז מניסיון של שנים קודמות, הנה חמישה טיפים חשובים לפני שהבהלה מתחילה:

• תקציב! נכון שהמחירים הנמוכים גם כך, קטנים משמעותית עם ההנחות, אך הם בהחלט מצטברים לסכומים נאים. כדי שלא להגיע למצב בסוף החודש בו כרטיס האשראי נופל כמו סדן בחשבון הבנק שלכם - קבעו לעצמכם תקציב.

• רשימה, רשימה, רשימה! הדרך הבטוחה שלכם לרכוש מה שצריכים ולהישאר בתוך התקציב. נכון, המבצעים משמעותיים, ההנחות מפליגות, קל להיגרר לרכישות לא הכרחיות אבל הכינו רשימה של מה צריך, עברו כבר עכשיו באתר ובדקו מבצעים עתידיים (כן, הם מודיעים מראש על חלקם) תכננו מראש על מתנות לחגים, ימי הולדת מתקרבים, לא חייבים לתת הכל עכשיו ומיד, אבל אפשר עכשיו לחסוך לא מעט, בקיצור, עשו לכם רשימה.

• להשוות! הנחה לא אומרת הכי זול... תבדקו באתרים אחרים, על מודלים זהים או דומים. נכון, עלי הוא הכי גדול, חזק ונוצץ, אבל שווה שנייה לפני ה"enter" האחרון, לבדוק בעוד מקום.

• מס. כל מה שתשלחו ארצה וצריך להיות מחויב במס, יחוייב במס. ולכן קחו זאת בחשבון כשאתם עושים את הרשימה שלכם. אם ישנה עלות למשלוח - אף היא מחושבת לתוך העלות הכוללת של המס ויכולה לשנות את החבילה ממחוייבת במיסוי ללא. אחרי שיש לכם רשימה - כנסו לטבלת המיסים ובידקו מה מחויב ולא פחות חשוב בכמה.. כך לדוגמא "טאבלט" מחוייב ב-17% מס בעוד שמכשיר סלולרי יחוייב ב- 34.6%.

• כנסו אל האתרים מראש! חלק מהמבצעים תלויים בזמן, כניסה מראש לאתר תאפשר לכם לדעת אם תהיו חייבים ליצור משתמש באתר, להירשם מראש, לעדכן אמצעי תשלום ובכך להיות מוכנים לרכישה מבעוד מועד ולא לפספס את המוצר אותו בחרתם.

כהערת אגב, רישום לאתר של Aliexpress היום תיתן לכם 5 דולרים הנחה על הרכישה הבאה (גם ברכישות החג).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

והזווית הישראלית?

אתר הקניות chinabuy יציע עשרות מוצרים ב- 10 שקלים בלבד. כאשר בין המוצרים שיוצעו תוכלו למצוא טלפון סלולרי one plus 3, תחפושות לילדים (בנים ובנות), ספה, מזנון, חדרי ילדים שלמים, ריהוט גן ועוד.

אז קבוצת Alibaba ו- Aliexpress בפרט לא מפחדת, וכשאני אומר לא מפחדת הכוונה היא שאינה מפחדת לפרסם מבצעים מבעוד מועד על האתר ועל מבצעים שטרם סומנו באתר ככאלו. לדוגמא, אם הייתם נכנסים למוצר *לפני יום הרווקים* שהולך לקבל הנחה במהלך החגיגה שמתרחשת היום, ליד מחירו היה מופיע טיימר ולידו המחיר החדש שהולך להיות במהלך המבצע.

הקבוצה הזאת אינה מפחדת להראות לך ששווה להמתין עם הרכישה כמה שעות ולחזור וכך ליהנות ממחיר עוד יותר נמוך מזה שכבר "מוטבע על מדפי" האתר. ככה נראית הוגנות מסחרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראש ובראשונה, מעבר ל-5 דולר שתקבלו עם רישום, אחרי שתרכשו במעל ל-129 דולר תקבלו עוד 10 דולר הנחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במידה והייתם באתר לפני מס' ימים או חודשים וישנם פריטים שבחרתם ושמתם ב"עגלה" אך לא רכשתם - Aliexpress יעדכן את העגלה שלכם במחיר החדש של יום המבצעים וכרגע אתם עלולים לקבל הודעה פשוטה על הנחה נוספת על הפריטים הללו - כנסו ובידקו, אולי היום כדאי אפילו יותר לרכוש אותם. (הוגנות אמרנו?).

באתר עצמו חפשו את ה"סופר דילים" שלהם, שם תכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים ומשפחות מוצרים בהנחות מפליגות, לדוגמא:

מצלמת VSatcam ב-50% הנחה ובסך הכל בעלות של 50 דולר בלבד.

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכלו לרכוש זוג עגילי פנינה (natural pearl earrings jewelry 925 sterling silver) ב- 50% הנחה ובסך של 44.48 דולר בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכלו למצוא כבל דאטה/ טעינה (USB Cable, ORICO ADC Micro USB 2.0 Fast Data Sync Charger Cable ) שיעלה לכם רק 78 סנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועכשיו, חלק מאוד חשוב ברכישה - ישנם מבצעי "פלאש" המיועדים רק למובייל (מכשירים ניידים). תורידו את האפליקציה ותוכלו לרכוש במבצעי בזק מיוחדים
ברגע שנכנסתם שימו לב כי מדובר ב-ציר זמן שנע בין שעתיים ל-3 שעות, כאשר בכל קבוצת שעות המבצעים שלה.

תוכלו לבקש מהמערכת לתזכר אתכם כל מוצרים ספציפיים ברגע שיגיע הזמן (וכן הזמן המוצג הוא הזמן שלנו פה בארץ - אז אין צורך להוציא מחשבוני הפרשי שעות).. לחיצה עליו תודיע לכם בדיוק מתי תקבלו התראה :

לא בטוחים אם שווה? כנסו ללינק הבא ותראו אם שווה לכם להוריד את האפליקציה, דוגמא טובה היא מכשיר סלולרי בדולר אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואולי אפילו תוכלו למצוא את אותם זוג העגילים שציינתי למעלה ב-

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-5.34 דולר במקום 88 דולר המקוריים או 44 דולר בהנחת ה- 1111.

ואם לא הצלחתם לפני שנגמר - אז הנה עוד נייד ב-99 סנט בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully