וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייבאזז חזו את טראמפ: עידן הסקרים הישנים לקראת סופו?

10.11.2016 / 13:47

בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב היכתה את העולם בתדהמה נוכח הסקרים שהעניקו ניצחון מובטח להילרי קלינטון. מנהלת הפעילות של פלייבאז מסבירה באולפן וואלה! NEWS איך דווקא סקרים שהוכנו בעזרת המערכת שלהם הצביעו על טראמפ כזוכה

רויטרס

מרבית הסקרים לפני הבחירות בארצות הברית חזו ניצחון בטוח למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון והעולם הוכה בהלם כאשר התברר כי המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ ניצח בפער גדול וזכה בנשיאות. יעל שפריר, מנהלת הפעילות של פלייבאזז במזרח התיכון, מזרח אירופה ואפריקה אומרת בראיון באולפן וואלה! NEWS כי דווקא סקרים שהוכנו באמצעות הכלים שהיא מספקת חזו את המנצח האמיתי.

פלייבאזז מספקת שירותי הכנת סקרים לגורמי תוכן רבים ברחבי העולם ומאפשרת למפעילי האתרים לאסוף בצורה זו נתונים רבים על המגמות והסנטימנט המוביל בקרב גולשיהם. לדברי שפריר נתגלה כי בעוד בסקרים המסורתיים המבוססים על משאל טלפוני מתקבלות תוצאות פחות מדוייקות מבסקרים אינטרנטיים ודבר זה נובע ממספר גורמים. לדוגמא, מסבירה שפריר, הסוקרים בטלפון מדייקים את תשובתו של הנשאל לשאלה הספציפית - בעוד התשובה האינטרנטית, אולי פחות מדוייקת אך מצביעה על הסנטימנט בייתר דיוק.

אז מדוע הציגו גורמי התוכן עצמם את הסקרים המסורתיים בלבד ולא הציפו גם את הסקרים האינטרנטיים? אולי בעתיד זה ישתנה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלייבאזז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully