וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה שכל הורה חייב לשאול את עצמו בכניסה לגן הילדים

14.11.2016 / 8:27

כולם רוצים חינוך טוב ושהות נעימה, אבל האם לקחנו בחשבון גם אפשרות של תאונה חלילה וחס? האם בדקנו שהגן מבוטח? מבוטח כראוי? האם ננקטים בגן אמצעי בטיחות ראויים?

מערכת וואלה!

מה חשוב לנו, כהורים, בבואנו לשלוח את צאצאינו היקרים לגן הילדים? שיתנו לילד חום, אהבה וחינוך נאות. שיהיה לו טוב בגן ושיחזור הביתה בשלום ועם חוויות טובות. כל זה מובן וברור מאליו. ומה אם, חס וחלילה, יקרה משהו לילד שלנו במסגרת השהות בגן? האם לקחנו בחשבון גם אפשרות של תאונה חלילה וחס? האם בדקנו שהגן מבוטח? מבוטח כראוי? האם ננקטים בגן אמצעי בטיחות ראויים?

הנה מספר נקודות שחשוב לבדוק עם הגננת. ובמיוחד כאשר מדובר בגני ילדים פרטיים, משפחתונים, צהרונים ומסגרות אחרות, אליהם אנחנו שולחים את ילדינו.

האם בגן נערכה ביקורת שנתית של קצין בטיחות? האם יש לגן ביטוח במסגרת תוכנית המותאמת לגני ילדים והכוללת כיסוי צד שלישי? האם הילדים עצמם נחשבים צד שלישי? האם גבולות האחריות בפוליסה ראויים?

האם לילדים יש ביטוח תאונות אישיות בסכומי ביטוח סבירים? האם ביטוח זה כולל כיסוי להחזר הוצאות רפואיות במקרה תאונה?

המחשבה שילד יכול, חלילה, להיפגע בתאונה במסגרת הפעילות בגן, יכולה לעורר דאגה רבה בלב כל הורה. ולכן, ראוי לתת את הדעת, גם לסוגיית הביטוח, בעת שאנחנו בוחרים מסגרת חינוכית לילדינו. וכדי להיות שקטים, רצוי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע, סוכן ביטוח בעל רשיון, המתמחה בתחום הביטוח לגני ילדים.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully