וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקעה במיזמים במקום פיתוח: הבשורה החדשה של בנק הפועלים ליזמים

14.11.2016 / 14:04

מנכ"ל הבנק, אריק פינטו בפתיחה של שבוע החדשנות וההשקעה בחברות הזנק: הטכנולוגיה לא תחליף את הבנקאי אבל תאפשר לחסוך משאבים, המטרה היא לגייס כל רעיון או מיזם מבחוץ במקום לפתח אותו מבפנים

מערכת וואלה!

"התפקיד שלנו הוא להגיע אל כל לקוח של הבנק, להכיר אותו ואת עולמו יותר טוב, לנתח אותו ולסייע לו להגיע לצמיחה כלכלית" - כך הצהיר מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו בערב פתיחת שבוע Poalim Startup Week שנערך ביוזמת חטיבת החדשנות בבנק הפועלים ובשיתוף פעולה עם אמזון ישראל.

במהלך השבוע יתקבצו יזמי היי-טק, ראשי חברות סטארט-אפ, מפתחים, משקיעים, ראשי קרנות הון סיכון ובכירים בתעשייה, במטרה ליצור שיתופי פעולה ושיתוף ידע בפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות הבנקאות והפיננסים.

שבוע האירועים, שיתקיים עד יום חמישי, 17 בנובמבר, ב"בית השמחות" בתל-אביב, נועד למסד ולחזק את מערכת הקשרים בין בנק הפועלים וחברות סטארט-אפ וליצור ערוץ פתוח לשיתופי פעולה שיעודדו הטמעת חדשנות בתחום הבנקאות הישראלי.

לדברי פינטו, הטכנולוגיה לא תחליף את הבנקאי האישי, אשר ימלא תפקיד משמעותי יותר, בתחומי הייעוץ הפיננסי והפנסיוני, אלא תאפשר לבנק לחסוך משאבים. "אנו לא נמצאים במרוץ נגד הטכנולוגיה, אלא מרוץ בעזרת הטכנולוגיה שתכליתו לספק שירותים ומוצרים טובים יותר ללקוחותינו מתוך מטרה לסייע להם לצמוח פיננסית לאורך שנים".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully