וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל גולן "הוזז" מניהול המו"מ למכירת גולן טלקום

גד פרץ

20.11.2016 / 12:17

בעלי המניות של גולן טלקום ניסו בסוף השבוע לקדם עסקה למכירת החברה מחדש לחברת אלקטרה וגיל שרון, והעסקה טורפדה על ידו של מיכאל גולן

מיכאל גולן. שוקה כהן
מיכאל גולן/שוקה כהן

דרמה בעסקה למכירת גולן טלקום: פטריק פריינטה, השותף הקטן בחברה, לוקח את המושכות לניהול המו"מ למכירת החברה ויחליף את מיכאל גולן במו"מ. במלים אחרות מדובר ב"הזזה" של גולן עקב ההיתקעות במו"מ וזאת לאחר שניסיון להשלים עסקה בסוף השבוע למכירת גולן לחברת אלקטרה וגיל שרון נחל כישלון שהונח כנראה לפתחו של גולן.

ל"גלובס" נודע שבסוף השבוע הגיעו בעלי המניות בגולן טלקום להבנה שהמו"מ תחת מיכאל לא מתקדם לפי ראות עיניהם בצורה שמשרתת אותם באופן הטוב ביותר, והחליטו להזיז את מיכאל גולן לטובת פטריק פריינטה.

ככל הידוע, אלקטרה אחזקות שניהלה מו"מ לרכישת גולן טלקום, ביחד עם גיל שרון מנכ"ל פלאפון לשעבר, הצליחה להשיג התקדמות במו"מ ואולם להערכת מקורות המקורבים לעסקה, מיכאל גולן חזר והעלה דרישות יוצאות דופן וכתוצאה מכך המו"מ התפוצץ. אלקטרה "ירדה" מהעסקה לפני כחודש וחזרה אליה לאחרונה ביחד עם שרון.

עוד נודע ל"גלובס", שסלקום החליטה שהיא יותר לא מוכנה להמשיך בסחבת של מצד בעלי המניות של גולן טלקום ובמידה ובימים הקרובים לא תושג התקדמות במו"מ היא הולכת לבית משפט בדרישה לפרק את גולן. למעשה סלקום כבר מוכנה עם הבקשה והיא הבהירה זאת לפטריק גז, מנכ"ל הסניף המקומי של בנק רוטשילד שמנהל את המו"מ למכירת גולן.

לגולן יש כידוע חוב של 600 מיליון שקל וכל יום שעובר וגולן לא משלם את החוב מצד אחד, ומצד שני גם לא משלם את השוטף עבור השימוש ברשת סלקום, המשמעות היא שסלקום נמצאת בסכנה לתביעות מצד בעלי מניות שעשויים להגיע למסקנה שהחברה לא פועלת עבורם כיאות ולא נוקטת בצעדים לגביית חוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully