וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו ממיצי: אלה המשרות המסוכנות ביותר בארה"ב

20.11.2016 / 12:58

כשחושבים על עבודות מסוכנות חושבים בדרך כלל על כבאים, שוטרים, סוהרים ועבודות דומות אבל בדיקת הנתונים בארצות הברית מגלה שלרשימת העבודות המסוכנות הגיעו גם משרות קצת פחות צפויות

ShutterStock

אם התלונה הכי משמעותית שלכם על מקום העבודה היא שהמחשבים ישנים, המזגן מקרר מידי או העובד המעצבן ממחלקת הנהלת חשבונות, אתם במצב טוב - בארצות הברית, אלפי אנשים נפצעים או נהרגים בעבודה בכל שנה בעקבות האופי המסוכן של העבודות שלהם.

על פי דו"ח של אתר המשרות CareerCast, "חלק מהעבודות החיוניות ביותר לשמירה על המרקם של החברה האמריקאית, הן גם חלק מהעבודות המסוכנות ביותר". אנשי כיבוי האש ואנשי החילוץ הרפואי הראשוני הם חלק מהדוגמאות לכך. "המקצועות האלו מתאימים לאמיצים, אלו המוכנים להקריב את הבריאות והבטיחות שלהם לטובת חיים של האחרים", כך כותב הדו"ח של CareerCast.

אך לא כל העבודות שהגיעו לעשירייה הפותחת הן בחירות ברורות מאליהן. ברשימה המסוכנת נמצאים בין היתר גם וטרינרים וחקלאים לדוגמא. "בעלי חיים יכולים להיות בלתי צפויים ולעתים מסוכנים", אומר קייל קנסינג מ-CareerCast. "וטרינרים העובדים עם כלבים וחתולים יכולים לעמוד מול סכנות של נשיכות ושריטות, ואלו שעובדים עם חיות משק וחיות גדולות אחרות מסתכנים בפציעות חמורות".

רשימת המקצועות המסוכנים ביותר הורכבה מתוך רשימה של 200 מקצועות שונים שנבחנו על ידי CareerCast לשנת 2016, תוך שימוש בנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של ארצות הברית (BLS), המרכזים לבקרה ומניעת מחלות (CDC), המנהל לבטיחות ובריאות תעסוקתית (OSHA), וארגוני עבודה אחרים. יש לציין שלא מדובר על המקצועות הקטלניים ביותר, אלא המקצועות בהם יש את הסיכון הגבוה ביותר לפציעה כלשהי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

10 המקצועות המסוכנים

עובד בניין

שכר שנתי ממוצע: 36,550 דולר

סוהר

שכר שנתי ממוצע: 45,320 דולר

חובש

שכר שנתי ממוצע: 35,430 דולר

חקלאי

שכר שנתי ממוצע: 69,880 דולר

כבאי

שכר שנתי ממוצע: 49,330 דולר

עובד סיעוד

שכר שנתי ממוצע: 26,820 דולר

שוטר

שכר שנתי ממוצע: 61,270 דולר

נהג מונית

שכר שנתי ממוצע: 26,070 דולר

נהג משאית

שכר שנתי ממוצע: 42,500 דולר

וטרינר

שכר שנתי ממוצע: 99,000 דולר

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully