וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה: סקאל טויס מציגה החידושים בעולם הצעצועים

23.11.2016 / 8:52

בובות של שחקני הכדורגל הטובים בעולם, ארץ הקשת בענן וברבי פאשניסטיות חדשות - כל החדש בעולם הצעצועים בתערוכה של סקאל טויס

תערוכת צעצועים.
תערוכת צעצועים

חברת הצעצועים סקאל טויס - היבואנית הרשמית של יצרנית הצעצועים המובילה בעולם MATTEL עורכת בימים אלו תערוכה מיוחדת במלון השרון הרצליה בה מוצגים החידושים בעולם הצעצועים. החברה משווקת משחקים האהובים על הילדים של המותגים הכי נחשקים: ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד.

בנוסף מציגה החברה בובות של שחקני הכדורגל הטובים בעולם ביניהם מסי, רונאלדו, פירו ועוד. כל בובה מיוצרת בדמות הכוכב, בצבעי מדיו ו-16 נקודות כיפוף למהלכים אדירים האופייניים לאופן המשחק של הכדורגלן האהוב. לשחק בכדורגל: לבעוט, להבקיע, להתקיף, להגן או פשוט לעמוד על המשמר בין אוסף כוכבי הכדורגל העולמיים.

תערוכת צעצועים.
ספא בחגיגה

בנוסף מציגה החברה שורה של צעצועים שיהפכו כל מסיבת בת מצווה למושלמת

ערכת העיצוב של פום פום וואו – הערכה הינה מזוודה המכילה ערכה לעיצוב פונפונים. עם הפונפונים תוכלי לקשט כל דבר בדרך שלך. הכנת הפונפונים וקישוטם נעשית באמצעות צבעי מים, ג'ל נצנצים, עטים ועוד וכל מה שנשאר לבנות הוא להדביק אותם על סוליות הנעליים, על הטלפון הנייד, מסגרות לתמונה ועוד. מיועד לגילאי 3+.

אורביז – הספא המרגיע האולטימטיבי. הבנות כבר מגיל קטן יודעות מה טוב בשבילן ויודעות איך להתפנק. לכן, סקאל טויס כבר יודעת שלהיט הבא הוא האורביז. מ האורביז הוא למעשה אמבטיית כדורים קטנטנים ועל הבנות להכניס את רגליהן או ידיהן אל הכדורים, להנות ולדמיין שהן בספא משלהן. מיועד לגילאי 3+.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תערוכת צעצועים.
ברבי הנסיכה - ובת הים של הקשת בענן

ארץ החלומות של ברבי:

ארץ החלומות דרימטופיה של ברבי היא עולם חדש וקסום שדמיינה צ'לסי, אחותה הקטנה של ברבי. הצטרפו אל ברבי, צ'לסי ואל הגורה שלה האני כשהן שוחות בנהרות של קשת בענן עם בנות ים יפות ועפות דרך ענני צמר גפן מסוכר עם פיות. צריך רק לחלום.

מפרץ הקשת בענן RAINBOW COVE™

ברבי בתפקיד... נסיכת הקשת בענן, זמן קצר לאחר ההכתרה, ברבי היא נסיכת הקשת בענן המנהיגה באומץ את הנסיכות הצעירות לשמירת השלום וההרמוניה במפרץ הקשת בענן. בנתז מהיר אחד, היא יכולה להפוך לבת - ים של קשת בענן המפקדת על ימים צבעוניים. היא שולטת במים ובאור ויכולה להפוך אותם במטה קסם ליצירות רבות עוצמה של קשת בענן. היא יכולה להיות מלכותית בשעת הצורך, אך מעדיפה לגלוש על גלגשת במורד סוללות קשת בענן! היא אמיצה, נאמנה וכנה וגם די נועזת, ומובילה את חבריה להרפתקאות גדולות.

דגי הקשת בענן:

הדגים במפרץ הקשת בענן צבעוניים ונועזים כמו הקשת עצמה! הם סועדים במשתה של פתיתי אבק זהב הנושר מענני מנסרה פלומתיים ונוגסים קלות בבהונות האנשים הטובלים את רגליהם בערפל הצבעוני. הזנבות שלהם ארוכים וגליים מאוד וכך הם יכולים לשוט מעל ראשי האנשים כאשר הם מפליגים דרך סרטים של קשת בענן ומתפתלים ברקיע.

תערוכת צעצועים.
ברבי יכולה להיות מלכותית אבל מעדיפה לגלוש

דגים שרים:

הדגים השרים של מפרץ הקשת בענן אוהבים לפצוח בשירת בלדות וסיפורי דגים עתיקים, והופכים את הימים של הקשת בענן למוזיקליים וצבעוניים גם בימים האפורים ביותר. הם שטים בלהקות ולעולם אינם מזייפים. כאשר יורד גשם במפרץ הקשת בענן, הדגים השרים חוגגים יובל עם הנסיכות הצעירות של הקשת בענן. הם קופצים, מתיזים ושרים כאשר הגשם שוטף את המפרץ בטיפות מוזהבות.

הנסיכה הכחולה:

לנסיכה הכחולה של מפרץ הקשת בענן יש את הכוח להקפיא. לפעמים אתם זקוקים לגשר קרח כדי להגיע למחוז חפצכם! הנסיכה הכחולה פשוט מביטה על המים במבט מקפיא של עיני הגביש שלה ויצירות קרירות מופיעות. אך אל תחשבו שכיוון שהיא עובדת עם קרח היא קרירה ולא ידידותית! היא לא! היא חמימה ומתוקה בתוך תוכה.

הנסיכה האדומה:

לנסיכה האדומה של מפרץ הקשת בענן יש את הכוח לחמם. ממש כפי שהנסיכה הכחולה יכולה להקפיא, הנסיכה האדומה יכולה לחמם מצב קפוא! במגע אחד של ידיה החמימות והקסומות, היא יכולה להמיס קרח ועתים גם רגשות קשים! היא משכינת שלום בין הנסיכות ואמיצה למדי כאשר היא צריכה להיות כזו.

הנסיכה הצהובה:

לנסיכה הצהובה של מפרץ הקשת בענן יש את הכוח להאיר. כאשר מצב הרוח עגום ביום אפרורי, הנסיכה הצהובה פשוט מסובבת את השמש ודוחפת לה מרפק. לפתע הכול מתבהר וזוהר, ומעניק חיים לקשתות המרחפות בשמיים.

טווחי מחירים:

בובות ברבי 69.90-119.90 ¤
כרכרה 499.90 ¤

ניתן להשיג בחנויות ורשתות הצעצועים והתינוקות המובחרות. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. המחיר משתנה בין הרשתות בהתאם להחלטת הרשת ואינו נקבע ע"י סקאל טויס. התמונה להמחשה בלבד. עד גמר המלאי. ט.ל.ח.

תערוכת צעצועים.
תערוכת צעצועים

ברבי פשניסטה

ברביות חדשות במגוון צבעי עור, שיער, סגנונות ותלבושות:

ברבי מרחיבה את ליין ברבי פשניסטה עם תוספת של 3 סוגי גוף לברבי: גבוהה, מלאה ורזה ומגוון צבעי עור, שיער, סגנונות ותלבושות. עם תוספות אלו, בנות בכל מקום יוכלו לשחק ולספר מגוון סיפורים ולהצית את דמיונן דרך ברבי.

ברבי תמיד הייתה ידועה במגוון הבובות, למשל 180 קריירות, תפקידים מעוררי השראה ואינספור פריטי לבוש ואקססוריז. הבובות החדשות הן תוספת טבעית להתחייבות של ברבי להוכיח כי לנשים יש עוד אפשרויות. "במשך 57 שנה, ברבי הייתה השתקפות ההווה ולכן היא כיום בובת האופנה מספר 1 ואייקון עולמי" אומרת אוולין מוזזונקו, סגן נשיא החברה ומנכ"לית העולמית של ברבי. "אנחנו נרגשים להציע את הבובות החדשות. המגוון בסוגי הגוף, צבעי העור וסטייל מאפשר לבנות למצוא את הבובת ברבי אשר מדברת אליהן. אנו מאמינים שיש לנו אחריות לבנות והוריהן לשקף את מגוון היופי הקיים בעולמנו".

מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ¤

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully