וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השריפות: בנק הפועלים יעניק הלוואות לעסקים קטנים

28.11.2016 / 10:35

ההלוואות, עד לסכום של 100 אלף שקלים יינתנו ללקוחות כל הבנקים בריבית פריים. "אנו רואים חשיבות לעמוד לצדם גם בשעת משבר"

שריפה בחיפה. נובמבר 2016. AP
השריפה בחיפה/AP

בנק הפועלים נענה ליוזמת להב, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים הקטנים בישראל, והודיע על מתן הלוואות לעסקים קטנים, לקוחות כל הבנקים, שנפגעו בגל השריפות האחרון. בנק הפועלים יעניק הלוואת גישור של עד 100 אלף שקל לתקופה של 6 חודשים בריבית פריים, וזאת בכפוף להצגת אישור כי נעשתה פנייה של הלקוח לקבלת פיצוי ממס רכוש או חברת הביטוח.

עסקים קטנים, לקוחות כל הבנקים, אשר נפגעו בגל השריפות הנוכחי ומעוניינים לקבל את ההלוואה מוזמנים לפנות ל- 2403*

רונן שטיין, משנה למנכ"ל וממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "בנק הפועלים מזדהה עם בעלי עסקים קטנים שנפגעו בגל השריפות. כבנק שמלווה לאורך שנים את התפתחות מגזר העסקים הקטנים, במוצרי אשראי וכלים מיוחדים, אנו רואים חשיבות לעמוד לצדם גם בשעת משבר. ההלוואות, המוצעות בתנאים מיוחדים, נועדו לאפשר לבעלי העסקים להתמודד עם הוצאות מיידיות שנגרמות כתוצאה מנזקי השריפות, ולאפשר להם לחזור במהירות האפשרית למסלול של עסקים רגילים וצמיחה".


עו"ד רועי כהן, נשיא להב: "במהלך הימים האחרונים התקבלו בלהב פניות מצד בעלי עסקים קטנים שהעסק שלהם נפגע בגל השריפות הנוכחי. לצערי, ניסיון העבר מלמד כי ישנם לא מעט עסקים שנפגעו בצוק איתן וטרם קיבלו סיוע אמיתי מהמדינה. עתה, בגל השריפות הנוכחי, מדובר באנשים שזקוקים לסיוע מיידי על מנת להחזיר את העסק למסלולו, ועם כל הרצון הטוב מצד המדינה, לא ברור כמה זמן יימשך התהליך, ואני קורא לזירוז ופישוט ההליכים. ברצוני להודות להנהלת בנק הפועלים אשר נענתה מיידית לפנייתי ודאגה למתן הלוואה ייחודית למקרים אלה".

ההלוואה הינה בכפוף לשיקול דעת ותנאי הבנק.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully