וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי ירכוש את הבי קרייזי - השעון ששווה 10 מיליון שקל?

30.11.2016 / 15:30

השוק הישראלי אולי קטן אבל בעיני חברת ברגה השוויצרית הוא נחשב ליוקרתי. לאחר ששעון בשווי 5 מיליון שקלים נמכר לישראלי מגיע כעת לארץ השעון החדש שלהם ששוויו 10 מיליון שקלים

יח"צ - חד פעמי

"בי קרייזי" (Be crazy ) הוא שמו של השעון בשווי 10 מיליון שקלים של מותג היוקרה "ברגה" שנחת אמש בישראל, והוצג באירוע השקה של אוסף השעונים החדש במלון הילטון בתל אביב. השעון הוצג בנוכחות כ-160 אספני שעוני יוקרה, בכירי משק ואצולת הממון הישראלית.

השעון, מסידרת FLOWER, משובץ 1,000 יהלומים בחיתוך באגט, עשוי זהב לבן 18 קאראט בעיצוב מרהיב. השעון מוצג תחת אבטחה של יוצאי יחידות קרביות, מובל על ידי חברת "ברינקס" ועלות הביטוח שלו היא עשרות אלפי שקלים ליום.

"השעון נועד לקשט את ידי הנשים של שייחים ואוליגרכים", מסביר יונתן וינר, מנהל מותג ברגה ישראל. אם כך מה הוא עושה בישראל? "בחברת ברגה השוויצרית מחשיבים את ישראל לשוק קטן אך איכותי. לראייה, ה'קרייזי פלאואר', שעון בשווי 5 מיליון שקלים נמכר לפני כשנה לישראלי ששמו נותר חסוי".

גם אוליגרכים יהודיים מכל העולם מגיעים להתרשם ממנו - איש עסקים מתחום התקשורת ברוסיה, הגיע עם רעייתו במיוחד לישראל במטוסם הפרטי, לרגל השקת השעון. לא פלא, הרי מדובר בפריט יחיד במינו בעולם. בחברה צופים הצלחה גדולה לשעון החדש, כדאי רק לקחת בחשבון שמדובר בתכשיט שמכביד לא רק על הכיס אלא גם על פרק כף היד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully