וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגשם ובפקק: אלפים הגיעו למכירת בגדי הילדים

2.12.2016 / 15:51

בגדי תינוקות וילדים הם מוצר בסיסי - שצריך לחדש כל עונה. לכן גם הגשם והעומס לא הרתיעו הורים מלהגיע למכירה המיוחדת שאירגנה קבוצת "אימהות קונות ביחד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההורים בחנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזג האוויר החורפי לא הרתיע אלפי הורים מלהגיע למכירה מיוחדת של בגדי ילדים – עודפי גולף קידס ובייבי, שנערכה במבנה אוטלט בארות יצחק ביוזמת "אמהות קונות ביחד", אמהות הורים וקבוצת רכישה. במתחם הוצעו למכירה פריטים במחירים מוזלים היל מ-9.90 ועד 29.90 שקלים, בגדי הילדים ונוער החל מ-80% הנחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההורים בחנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההיענות הגבוהה של ההורים מצביעה עליהם כעל החוליה החלשה בתחום הצרכנות הישראלית. בגדי ילדים הם מצרכי בסיס בכל בית, מוצר שחייבים לחדש בכל עונה. המחירים הגבוהים ברשתות האופנה בתחילת כל עונה, מעמידים את ההורים במצב של הוצאות גבוהות או חיפוש מתמיד אחר המחירים הטובים. יש שמוותרים על המותגים ורוכשים בזול במחסני אופנה וביגוד יומיומי, אבל מחירים טובים על מותגים מעלים את הביקוש בצורה ניכרת.

"רכשתי לילדיי קרוב ל-40 פריטים, שילמתי 643 שקלים, זאת לאחר שקיבלתי גם 50 אחוז הנחה כחברת מועדון 'אמהות קונות ביחד'. לפי החישוב של הרשת, בקניה זו חסכתי 2,823.10 שקלים", מספרת אמא שהגיעה למכירה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההנחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביקוש העצום הפתיע גם את יוזמי האירוע – בכניסה למתחם ובאיזור כולו נוצרו פקקים והמשטרה נאלצה לסגור את המתחם לכניסה של מבקרים נוספים מטעמי בטיחות. "האירוע הראה לכולנו עד כמה יש כאן צורך של ההורים בבגדי ילדים במחירים נוחים, ולאור הביקוש הרב אנו מאריכים את המכירה למשך כל השבוע הבא, באותם מחירים ועם אותן הנחות", אומרת מורן גוטדנקר, מיוזמות האירוע. "היבואן שאיתו שיתפנו פעולה הצליח לבוא לקראת הצרכנים ולהוריד את המחירים שיהיו כל כך נוחים. וזה המסר לכל היבואנים והיצרנים – תבואו לקראת הצרכנים, תורידו מחירים, וכך תצליחו להביא את הקונים לרשתות שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully