וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון לכל ילד: הפועלים מציע ריבית של 4%

5.12.2016 / 10:36

במסגרת התוכנית שגובשה במשרד האוצר תיפתח תוכנית חיסכון אליה יפקיד הביטוח הלאומי כספים לכל ילד הזכאי לקיצבה. בנק הפועלים מציע שש תכניות חיסכון יעודיות

ילד עם קופת חיסכון אילוסטרציה. ShutterStock
ילד עם קופת חיסכון אילוסטרציה/ShutterStock

החל מחודש ינואר הקרוב יפקיד המוסד לביטוח לאומי 50 שקל בחודש לחשבונו של כל הורה לילד הזכאי לקצבת ילדים, עד גיל 18. סכום החיסכון החודשי יופקד לחשבון חיסכון ייעודי, על שם הילד. ההורה יהיה זכאי להפקיד לחשבון החיסכון סכום נוסף של 50 שקל מתוך קצבת הילדים.

בנק הפועלים מציע להורים שיבחרו להפקיד אצלו את סכום חיסכון החודשי לילדיהם שש תכניות חיסכון ייעודיות לתקופות שונות בהתאם לגיל הילד, ובכללן מסלולי חיסכון בריבית קבועה ואטרקטיבית של עד 4% לשנה (לחיסכון ל-18 שנה למצטרפים עד ה-1 בינואר, ללא אפשרות מעבר מסלול), ללא סיכון בשוק ההון.

מהלך חיסכון זה, אותו יזם משרד האוצר, מתחבר היטב לפעילות הבנק בעולם החיסכון לילדים: הבנק רואה חשיבות רבה בהקניית הרגלי חיסכון נכונים מגיל צעיר ומוביל את התחום כבר שנים רבות, עם מגוון תכניות ועולם התוכן הייחודי של "דן חסכן".

יצוין כי לפי פרסום באתר הביטוח הלאומי, בנק הפועלים מעניק נכון להיום את הריביות הגבוהות ביותר מכל הבנקים במרבית התוכניות ללא מעבר מסלול עד גיל. 18 בסביבת הריבית הנמוכה הקיימת בישראל, מדובר בהצעה ייחודית המספקת מענה אטרקטיבי ללקוחות הבנק ללא סיכון בשוק ההון, תוך הבטחת הקרן.

ריבית בבנק הפועלים. צילום מסך
ריבית בבנק הפועלים/צילום מסך

"כולנו רוצים להבטיח לילדינו פתיחה יותר קלה לחייהם הבוגרים, כגון מימון לימודים באוניברסיטה סיוע בהקמת העסק הקטן הראשון שלהם", אמר הממונה על החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל בנק הפועלים, רונן שטיין. "תכנית החיסכון שאנחנו משיקים כעת תסייע ללקוחותינו להגיע ליעד זה, ותעניק להם ריבית גבוהה לצד ודאות וביטחון. הם יקבלו השקעה סולידית, אטרקטיבית ובטוחה, המעניקה להם ודאות שהחיסכון לילדיהם נשמר בתנאים ידועים מראש, ללא תלות בתנודות בשוק ההון".

הורים שיפתחו את תכנית החיסכון בבנק הפועלים ייהנו גם ממגוון כלים מתקדמים באתר הבנק ובאפליקציה, המרכזים עבורם את כל המידע והנתונים על מוצרי החיסכון השונים לילדיהם בבנק ומאפשרים להם לנהל את כל החסכונות ממקום אחד.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully