וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "צריך להגיד תודה שקאליף וואייט משחק כדורסל"

10.12.2016 / 22:42

מאמן הפועל חולון הילל את הכוכב שלו שבלט גם בהרצליה: "כל מילה שאגיד עליו תגרע". אוהדי הקבוצה עיקמו כיסאות באולם, גורקה: "באנו קצת כבויים". טפירו: "יש לנו נאיביות"

one

הפועל חולון גברה הערב (שבת) 74:81 על בני הרצליה בקרב הצמרת בשרון. בסיום גילו אנשי האולם כי שורה אחת של כיסאות, עליה עמדו אוהדי חולון במהלך המשחק, התעקמה לחלוטין. אנשי הקבוצה המנצחת היו באולם וראו את הנזק, וחלק מהם הבטיחו כי יטפלו בנושא.

"ניצחון חשוב נגד קבוצה קשה", אמר דן שמיר בסיום. "שיחקנו נגד קבוצת ריבאונד ההתקפה הכי טובה בליגה, אתה מתכונן לזה וזה עדיין מאוד קשה. כולם תרמו אצלנו, זה הדבר הכי חשוב. הסתבכנו בסוף והיינו צריכים שקאליף יעשה את אחד ממהלכי קאליף וואייט שלו כדי לגמור את המשחק. עברנו תקופה שקאליף היה שחקן מטרה בודד אצלנו וזה היה לנו לא קל, ובאופן כללי כשכולם נמצאים יש לנו יותר אפשרויות ועם מי ללכת. כל מילה שאני אגיד על השחקן הזה, תגרע. מסוג השחקנים שצריך להגיד תודה שהם משחקים כדורסל. רק לתת לו לעשות את מה שהוא יודע, והוא גם בן אדם מאוד איכותי לקבוצת כדורסל".

שמיר אף שיבח את גוני יזרעאלי: "דיברנו עליו בשנה שעברה כל כך הרבה, מה שמדבר זה הדקות שהוא מקבל במאני טיים. הוא תמיד שם. ברוב המקרים הוא עושה דברים שמביאים לנו ניצחונות".

יזרעאלי ואטקינס/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד מיקי גורקה סיכם: "זה הרגיש אחרת מבחינת אנרגיות, באנו קצת כבויים, רק ב-5-6 דקות האחרונים הלכנו ולחצנו כאילו אין מחר והאנרגיות חזרו. יש ימים שפשוט הכדור לא נכנס. ההבדל הוא שלשה שנכנסת או לייאפ שנכנס, היום זה לא הלך לכיוון שלנו. ביום שלישי יש לנו משחק חשוב באירופה, נצטרך לבוא מחר בבוקר ולשים את הכל מאחורה, ולחשוב איך מפתיעים במינסק. שמנו למטרה לא להפסיד בבית, הפסדנו, נצטרך להתחיל רצף חדש".

עוד באותו נושא

צפו: חולון ניצחה בהרצליה, הפועל תל אביב הביסה את מכבי אשדוד

לכתבה המלאה
seperator

באשדוד, הפסידה הקבוצה המקומית 85:68 להפועל תל אביב. "מאכזב מאוד, 85 נקודות בבית זה משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו", אמר המאמן מאיר טפירו בסיום. "אנחנו כבר שלושה או ארבעה משחקים מקבלים מעל 80 נקודות, אלה דברים שאסור שיקרו. השחקנים נותנים הכל. יש לנו נאיביות ואנחנו מקבלים סלים קלים. גם כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו צריכים להיות אגרסיביים, ולא רק כשאנחנו בפיגור".

בצד המנצח, תומר גינת ששוב סיפק משחק טוב סיכם: "מתחילת הרבע השני עלינו בצורה שונה למגרש, הם קלעו 27 נקודות ברבע הראשון ואז עוד 41 בשאר המשחק, נצטרך לשחק ככה גם נגד הפועל ירושלים בשבוע הבא. אני מאמין שבדרייב אין נוכל לנצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully