וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לעבוד בבנק הסקוטי? קודם הם ייקראו לך את המחשבות

21.12.2016 / 9:04

הבנק המלכותי של סקוטלנד הוסיף שלב נוסף לתהליך גיוס העובדים שלו: סריקת מוח. המועמדים הפוטנציאליים מחוברים למכונה ומשחקים בוידאו ובתמונות - התמונה המתקבלת מראה לאיזו משרה הם מתאימים

ShutterStock

סיימת בהצטיינות אוניברסיטה יוקרתית? יש לך ניסיון וקורות חיים מרשימים? לבנק המלכותי של סקוטלנד זה לא מספיק ולאחרונה הוא הוסיף שלב נוסף בתהליך גיוס העובדים שלו בירידי תעסוקה בקמפוסים של אוניברסיטאות: סריקות מוח.

מועמדים פוטנציאליים מתבקשים להתחבר לחיישנים שמודדים את הפעילות המוחית שלהם תוך כדי משחק בווידיאו ובתמונות. צג שבוחן את התגובות המוחיות של המועמד מספק לו תיאור מפורט של סוג האישיות שלו ומציע לו תחומי פעילות של הבנק שיכולים להתאים לאישיותו.

לטענת פטריק אלטריגד', סמנכ"ל מערכות המידע של הבנק, השימוש במשחקי סימולציה מאפשר לבנק להעריך את המועמדים הפוטנציאלים כראוי, אך גם מספק פידבק יעיל לסטודנטים בנוגע לעתידם התעסוקתי.

סימולציות המשחק הללו הן בעיקר גימיק חביב, שמצטרף לשורת ניסיונות של הבנק המלכותי של סקוטלנד לעמוד בראש החזית הטכנולוגית ולמשוך אליו בוגרי אוניברסיטאות מצטיינים בתחומי הטכנולוגיה. בשנים האחרונות ענף הבנקאות ניצב בפני ביקוש אדיר לעובדים בתחומי הטכנולוגיה, אך הוא נמצא בתחרות קשה עם חברות טכנולוגיה נחשקות כמו גוגל ופייסבוק.

משרות בתחומי הטכנולוגיה במגזר הבנקאי נתפשות כהרבה פחות משתלמות ממשרות בחברות סטארט-אפ, אבל כעת ראשי הבנקים מבקשים לשנות את התפיסה הזאת. הבנקים, ובראשם הבנק המלכותי של סקוטלנד, משקיעים מאמצים רבים לפתות בוגרי אוניברסיטאות צעירים ומוכשרים להצטרף לשורותיהם. אחת הדרכים הפופולאריות לעשות זאת הם ה"האקתונים", מרתונים תחרותיים של תכנות ופיתוח בקרב סטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully