וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל שיווק שירות ואחריות חברתית בפועלים מסיים את תפקידו

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

25.12.2016 / 13:01

אחרי שש שנים בתפקיד ביקש אלי כהן לסיים את תפקידו בבנק. במהלך כהונתו הוביל כהן פרויקטים מרכזיים בבנק כגון בניית עולם העסקים הקטנים והבינוניים ובכלל זה מועדון העסקים הקטנים ויום העסקים הקטנים

בנק הפועלים לילה.
אריק פינטו

אלי כהן (46), מנהל מטה שיווק שירות ואחריות חברתית בבנק הפועלים, ביקש ממנכ"ל הבנק אריק פינטו לסיים את תפקידו בתום שש שנים. בתפקידו בבנק, ריכז כהן את תחומי אסטרטגיות השיווק, הפרסום, השירות, הרגולציה והאחריות החברתית.

כהן הוביל פרויקטים מרכזיים בבנק כגון בניית עולם העסקים הקטנים והבינוניים ובכלל זה מועדון העסקים הקטנים ויום העסקים הקטנים, הקמת מועדוני לקוחות, פרויקטי תוכן תקשורתיים, ליווי עסקים קטנים וליווי סטארט אפים, מהלכי שיווק שעסקו בהתנהלות פיננסית נכונה בעידן הדיגיטלי ועוד. בחודשים הקרובים ימשיך כהן להוביל את תהליך הטמעת השפה התקשורתית שיווקית של הבנק.

כהן פיתח והוביל גם את "תפיסת המרחב הציבורי" - תפיסה חדשנית למחקר והטמעה של דעת הקהל בתוכניות אסטרטגיות של גופים וארגונים. בנוסף, עד לאחרונה כהן ריכז את הטיפול באחריות החברתית של הבנק והתרומה לקהילה בהיקף של כ- 50 מליון שקל בשנה, וכן הקים את מערך השירות של הבנק.

לפני הצטרפותו לבנק הפועלים שימש כהן בתפקידים בכירים במגזר הציבורי והפרטי: סמנכ"ל המסחר וקשרים תעופתיים באל-על, הממונה על השכר באוצר, מנכ"ל משרד התיירות ויועצו הבכיר של ראש הממשלה ושר האוצר דאז, בנימין נתניהו. בתקופת כהונתו הממשלתית הוביל כהן את פתיחת השמיים התעופתיים לתחרות ואת רפורמת החינוך "אופק חדש".

אריק פינטו אמר כי "אני מודה לאלי על פועלו ותרומתו הרבה לבנק. אין לי ספק שנראה אותו בתפקידי ניהול בכירים נוספים במשק הישראלי".

אלי כהן אמר כי "אני מודה לאריק פינטו על האמון המלא שנתן בי ועל המרחב שאפשר לי לנהל מהלכים אסטרטגיים פורצי דרך, ובעיקר על היותו מורה דרך אישי בתחום הניהולי והבנקאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully