וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי אתם בחצות? מסיבות הסילבסטר הטובות בארץ

28.12.2016 / 13:39

מכניסה חינם ועד מסיבה שעולה יותר מ-1,000 שקלים. אספנו לכם מגוון מסיבות סילבסטר שיעזרו לכם לפתוח את 2017 כמו שמתאים לכם

יח"צ - חד פעמי

שחקנים: יוגב יפת, גיורא זינגר ונטשה אנדרייב; עריכה, בימוי ותסריט - דינה זילברג; צילום -נבו שיראזי; תודה לחברי הבריגדה התרבותית ורשת חנויות "מאמא"

אם אתם חפצים לחגוג את השנה האזרחית החדשה, סביר להניח שאת הנר השביעי של חנוכה תדליקו באחת ממסיבת הסילבסטר המתקיימות בסוף השבוע הקרוב בכל רחבי הארץ, ובעיקר במעוז המסיבות הגדול מכולן – תל אביב. החג האזרחי של הבליינים זכה למוניטין מפוקפק בשל העומס הרב שהוא יוצר בכבישים, בשל הצפיפות במסיבות והמחירים המופרזים בכל מקום. השנה החג נופל גם על יום שבת, מה שמייקר את העלויות של המארגנים בעקבות הדרישות של הספקים. אולם האם המחירים באמת יעלו בהתאם ולאן בכל זאת תוכלו לצאת מבלי לקרוע את הכיס?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"עלויות הארגון של מסיבה בערב שכזה הן גבוהות, במיוחד השנה כשזה נופל על יום שבת", מסביר עומר גרשון, מפיק המסיבה ומנהל הקריאייטיב של רשת בראון הוטלס. "אנחנו בעצם מארגנים שתי מסיבות בשני המלונות שלנו שהכניסה אל שתיהן עולה 300 שקלים והלקוחות יוכלו לג'נגל בין שתיהן מבלי להרגיש שהם מפספסים משהו. אני מסכים שהמחיר הוא לא זול, אבל אם מחשבים את ההוצאות שלנו על ארגון המסיבה – 5 דיג'יים, 2 הרכבים, 24 ברמנים מקצועיים, מלצרים, מארחות, אנשי אבטחה וניקיון, מקרנים, דוכני אוכל ואלכוהול חופשי – אנחנו לא הולכים להרוויח מהמסיבה הזו. גם אם יגיעו 1,000 איש כמתוכנן ונרוויח 300,000 שקל אולי נצליח לכסות את ההוצאות על המסיבה. מבחינתינו זה יותר יחסי ציבור למלון החדש פולי-האוס, ולא ניסיון להרוויח על חשבון הלקוחות".

באורח פלא 300 שקלים על מסיבה עם אוכל ושתיה חופשית זה באמת מחיר שנחשב לאטרקטיבי בערב השנה החדשה. ברוח הדברים האלה, אספנו בשבלכם את מסיבות הסילבסטר המגוונות, כך שתוכלו להתאים לעצמכם את האחת שמתאימה לתקציב ולמצב רוח שלכם – החל מנשף במסעדת יוקרה ועד ערב חברים בפאב בלי מינימום הזמנה.

מסיבה וויסקי בר-מוזיאון

מסיבות סילבסטר. אנטולי מיכאל,
מסיבות סילבסטר/אנטולי מיכאל

וויסקי בר-מוזיאון, מתחם המשלב בין בר ומסעדה למוזיאון וויסקי, חוגג את השנה האזרחית החדשה בשיתוף פעולה עם Singleton בערב מיוחד, אינטימי ואקסלוסיבי, עם הטבות לרוכשים כרטיסים מראש. הערב יתחיל באירוע קוקטייל, רובו בעמידה עם מספר מוגבל של מקומות ישיבה, במסגרתו יסתובבו המלצרים ויגישו מגוון מנות "Finger food" אשר יוגשו ממטבח השף כגון: קרפצ'יו, פילה בקר, בשרים בעישון עצמי, דגים, קינוחים ומגוון מנות ספיישל לסילבטר. לצד המנות והאוכל שיוגש עד 23:00, המבלים יוכלו ליהנות מאלכוהול חופשי וממוסיקה משובחת לאורך כל הערב.

בהמשך הערב יעלה די ג'יי קובי סקה, אשר ינצח על מסיבת קבלת השנה החדשה ויקפיץ את האורחים בסטים מיוחדים. בשעה 00:00 תקבל את השנה החדשה הזמרת מיכל שפירא בהופעה מיוחדת עם קאברים מרגשים לשיריה של איימי ויינהאוס.

לאחר ההופעה תימשך המסיבה בניצוחו של סקה אל תוך הלילה.

ניתן לרכוש כניסה נפרדת להופעה ולמסיבה בלבד, הכוללת גם היא שתייה חופשית לאורך הערב כולו.

מחיר: 350 שקל - כרטיס לאורח הכולל ארוחת ערב, שתייה חופשית, הופעה ומסיבה. 300 שקל לחברי מועדון ולמשלמים מראש.

180 שקל – כרטיס כניסה מ-23:00 הכולל שתייה חופשית, הופעה ומסיבה. 150 שקל ברכישה מוקדמת ולחברי מועדון.

מיקום: ויסקי בר- מוזיאון. דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב

תותים ושמפניה ב"פורט אנד בלו"

מסיבות סילבסטר. רועי מזרחי,
מסיבות סילבסטר/רועי מזרחי

מסיבת סילבסטר חגיגית במלון הסוויטות היוקרתי "פורט אנד בלו" בנמל תל אביב. ביום שבת, 31 בדצמבר, החל מהשעה 22:30. אירועי השנה האזרחית החדשה יכללו הרמת כוסית שמפניה בחצות וימשכו למסיבת ריקודים אל תוך הלילה של דיג'יי דניאל צור. מסיבה של כ-150 איש, רובם אורחי המלון ומבקריהם - היא כוללת תותים ושמפניה לאורך הערב.

מחיר: החל מ-1,180 שקלים לזוג, כולל לינה, ארוחת בוקר ומסיבת סילבסטר.

250 שקלים - כניסה לאורחים מבחוץ.

מיקום: מלון פורט אנד בלו, צידון 1, תל-אביב.

הנשף במסעדת סיטארה

מסיבות סילבסטר. פייר כהן,
מסיבות סילבסטר/פייר כהן

מסעדת סיטארה בתל אביב מקיימת את האירוע השנתי - נשף הסילבסטר. המסעדה תלבש עיצוב מיוחד עבור הערב, ותעוצב בגווני זהב ,לבן ושחור. בכניסה למסעדה יוצבו קיר עיתונאים ושטיח אדום, שם ימתין לאורחים צלם אשר יעניק לחוגגים תמונה למזכרת. במהלך הערב יוגש תפריט אוכל מיוחד אשר הורכב מהמנות המשובחות ביותר בתפריט המסעדה, ובנוסף מנות ייחודיות אשר הוכנו במיוחד לערב הסילבסטר.
על הערב ינצח די ג'יי פאנקי פיש עם פלייליסט שהורכב במיוחד עבור ערב השנה האזרחית החדשה בליווי כנריות.

בחצות תחל מסיבת סילבסטר שתמשיך אל תוך הלילה

מינימום הזמנה לסועד: 400 שקל . כולל שי קטן ויוקרתי לכל זוג אורחים

הזמנות החל מהשעה 19:30.

מיקום: סיטארה- רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב

נשף השנה החדשה של בראון הוטלס

קבוצת 'בראון הוטלס' מזמינה אתכם למסיבת השנה לכבוד השנה החדשה שתתקיים בשני מוקדים בו זמנית: מלון בראון TLV ומלון פוליהאוס החדש, הממוקמים במרחק של 5 דקות הליכה זה מזה באופן שיאפשר PARTY HOPPING מושלם ללא עלות נוספת. במסיבות תוכלו ליהנות מהופעה של די.ג'ייז שונים, הופעות חיות ואלכוהול ואוכל הכלולים במחיר הכרטיס.

מחיר כרטיס הכניסה: 300 שקל. במכירה מוקדמת: 275 שקל. פתיחת דלתות: 20:00.

מיקום: קלישר 25 / נחלת בנימין 1

Yula Bar בעפולה

מסיבות סילבסטר. דימה חבר,
מסיבות סילבסטר/דימה חבר

לטענת המארגנים – מיקום המסיבה בעיר עפולה לא אמור להרתיע אתכם מכיוון שמדובר באחת המסיבות הכי מושקעות ושוות בארץ מזה שנים רבות. הקונספט של השנה הוא Glam ניו יורקי של שנות ה-20, עם תפאורה מושקעת ונוצצת בהגזמה. מדובר בפאב של שתי קומות ואוהל חיצוני עם בר ומתחם לאונצ'. הנשיקה של חצות מקבלת הרבה במה ורעש , הכניסה משעה 21:30 ומגיל 23

מחיר: 35 שקלים

מיקום: החשמל 3 עפולה

"מייקס פלייס" הטיילת

מסיבות סילבסטר. גיל אמיר,
מסיבות סילבסטר/גיל אמיר

בסניף "מייקס פלייס" הטיילת לא גובים מחיר כניסה, אבל חוגגים סילבסטר עם קוקטיילים מיוחדים. צ'ייסר מוזל יוגש לפי בחירה בהזמנת כל בירה, ומגש שמונה צ'ייסרים יימכר במחיר מיוחד לערב השנה האזרחית החדשה. וגם: הופעה של האחים צנחני שיתנו הופעה שהיא מסע תרבויות ברחבי העולם: קאנטרי , אפריקני, רגאיי, שירים משנות ה-60 וה-70, מוזיקה תימנית אתנית ואצישראלית והכל בהרמוניה קולית עשירה.

מחיר: הכניסה ללא עלות ואין מינימום הזמנה

מיקום: מייקס פלייס הטיילת, הרברט סמואל 90, תל אביב

מסעדת הסוהו

מסיבות סילבסטר. דובי ריין,
מסיבות סילבסטר/דובי ריין

מסעדת סוהו חוגגת 16 שנים להיווסדה, ומארגנת אירוע בערב ראש השנה האזרחית החדשה באולמי LAGO בראשל"צ. המסיבה החגיגית כוללת הופעות של האמנים - קפה שחור חזק, חנן בן ארי, אליעד נחום וכנסיית השכל. באירוע מתחם VIP מיוחד.

מחיר: 180-200 שקל כרטיס כניסה להופעות (בלי אוכל ושתיה)

700 שקלים כרטיס VIP שמקנה אוכל ושתיה חינם

מיקום: במתחם האירועים LAGO סמוך ליס פלאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully