וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג לא התרומם בארץ: GAP סוגרת את פעילותה בישראל

29.12.2016 / 9:58

קבוצת גוטקס מותגים, המוכרת יותר כקבוצת זארה ישראל, הודיעה כי תעשה מאמץ לשלב את עובדי הרשת בתפקידים חלופיים בקבוצה

פתיחת סניף GAP בירושלים. גדעון צנטנר
סניף GAP בירושלים/גדעון צנטנר

אחרי ההיחלשות בעולם, רשת GAP עומדת לסיים את פעילותה בישראל. היום הודיעה קבוצת גוטקס מותגים, המוכרת יותר כקבוצת זארה ישראל, כי החליטה לסגור את זכיינית כלל חנויות הרשת במהלך השנה הקרובה.

הקבוצה לא הצליחה להרים את המותג בארץ. גם רמת המחירים של הרשת היתה גבוהה והיוותה מכשול בהתמודדות עם התחרות. התוצאה של כל אלה הן מכירות נמוכות וחנויות הפסדיות.

גוטקס מותגים הודיעה כי תעשה מאמץ לשלב את עובדי הרשת בתפקידים חלופיים בקבוצה.

ישראלים שהסתובבו בעולם וחזרו עם שקיות הקניות של גאפ שמו לב שהפריטים מהקולקציות בעולם עדכניים ואפנתיים יותר מהפריטים בארץ והצביעו ברגליים. "הסוד בזכיינות של מותגי חו"ל בארץ הוא נושא הקניינות. רשת אמריקאית כמו גאפ עובדת בשיטה שונה מרשתות אירופאיות, למשל, שדוחפות את הקולקציות החדשות שלהן כמעוט מדי שבוע ומבקשת מהזכיין להזמין את הקולקציה החדשה מראש. הזכיין הישראלי של גאפ נצמד לפרטים הבסיסיים והשמרניים ובכך פספס את הבשורה האופנתית של גאפ. ולראייה - הקהל הצביע ברגליים והרשת לא הצליחה", אמר רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא יבואנית טואוס דיזיגוואל לונג שאמפ ו superdry בישראל.

בקיץ 1969 הקימו דוריס ודון פישר את חנות Gap הראשונה בסן-פרנסיסקו שבקליפורניה. המותג הציע מגוון רחב של מידות בסגנון יום יומי, כולל חולצות T, קפוצ'ונים, מכנסיים ומכנסי ג'ינס. כיום כוללת הרשת גם היום את ‏ GapKids ו-BabyGap. הרשת פתחה את החנות הראשונה בישראל ב-2009 והיא מונה כיום 7 סניפים ברחבי הארץ - בקניונים עזריאלי, ארנה, בית שמש, רעננה, נתניה, ופתח תקווה. קבוצת גוטקס נמצאת בבעלות ג'ואי שוובל וחנן אליטוב, וכוללת, בין השאר את מותגים פלפל, גוטקס, זארה, ברשקה, פול אנד בר ונייקי

  • עוד באותו נושא:
  • גאפ
  • גוטקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully