וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת המעשנים: מחירי הסיגריות יעלו פעם נוספת

עלייה של שקל במחיר קופסת סיגריות מרלבורו, LM ופרלמנט ו-2 שקלים במחיר שקית טבק תגולגל ככל הנראה על הצרכנים. "אולי באמת הגיעה השעה להפסיק לעשן"

מרלבורו. AP
סיגריות מרלבורו/AP

חצי שנה בלבד מאז ההתייקרות האחרונה במחירי הסיגריות והטבק של חברת פיליפ מוריס, מעלה החברה את המחירים פעם נוספת. החברה ששולטת בכ-60% משוק הסיגריות תעלה את מחירי הסיגריות (ביניהן מרלבורו, LM ופרלמנט) לקמעונאים בשקל אחד, ואת מחירי הטבק ב-2 שקלים. מדובר במחיר לקמעונאים ולא במחיר הסופי, אולם סביר להניח שהמשווקים לא יספגו את ההתייקרות והיא תתגלגל לצרכן.

העלאת המחירים מגיעה על רקע העליה בשער הדולר, אולם ההתייקרות האחרונה בחודש מאי קרתה כשהדולר היה דווקא בירידה, לכן לא ניתן לקשור את המהלך ישירות לשער המטבע האמריקאי. "הם מעלים את המחירים כי הם פשוט יכולים", זועם אחד המשווקים של סיגריות. "המעשנים הם קהל שבוי, ואולי זו באמת השעה להפסיק לעשן וכך לחסוך הרבה מאוד כסף".

השקל יתווסף למחירה של קופסת סיגריות מרלבורו שנע כיום בין 31 ל-34 שקלים, למחירה של קופסת LM שנע כיום בין 30 ל-32 שקלים, למחירה של קופסת פרלמנט שנע בין 36 ל-38 שקלים ולשאר מותגי הסיגריות המשווקים על ידי החברה.

ניתן לשער כי גם המתחרות של פיליפ מוריס, חברות הסיגריות דובק וגלוברנדס יישרו קו וייקרו גם את המותגים שלהן.

מפיליפ מוריס נמסר בתגובה כי השינוי במחיר נובע משיקולים מסחריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully